پمپ تزریق سوخت کارکرده کارخانه, با کیفیت خوب بخرید پمپ تزریق سوخت کارکرده محصولات از چین | centraldiesel

فيلتر اول، كه مي تواند صافي هم باشد ،كه در باك يا در پمپ گازوئيل قرار دارد و طوري طراحي شده كه ذرات درشت را بگيرد. قبل از سال 2006، بیشتر سوخت های دیزلی، حاوی مقادیر زیادی گوگرد بودند. گوگرد سبب انتشار آلودگی در هوا می‌گردد که برای سلامتی انسان مضر می‌باشد. مولکول‌های بنزین سبک‌تر بوده که به همین دلیل به نسبت گازوئیل دارای فراریت بیشتری می‌باشند. این بدان معنا است که در دمایی ثابت، مولکول‌های بنزین به نسبت بیشتری از مولکول‌های گازوئیل تبخیر می‌شوند که یعنی بنزین سریع‌تر آتش خواهد گرفت. گازوئیل در هر مولکول خود دارای درصد بیشتری اتم کربن است که می‌توان آن را حدود 13 درصد بیشتر از بنزین در نظر گرفت.

موتور دیزل چگونه کار میکند؟

بوی بسیار بد و صداهای مجله خبری دیزل مرکزی که در هنگام کار موتورهای دیزلی قدیمی تولید می شد، در موتورهای دیزلی جدید وجود ندارد. در موتور دیزلی واقعی ، در ابتدا فقط هوا به داخل محفظه احتراق وارد می‌شود سپس هوا با نسبت فشرده سازی به طور معمول بین ۱٫۱۵ تا ۱٫۲۳ توسط پیستون فشرده می‌شود. فشرده سازی باعث میشود دمای هوای داخل سیلندر تا حد زیادی افزایش یابد تا سوخت دیزل پخته شده به داخل اتاق احتراق تزریق شود و باعث ایجاد جرقه خود به خودی می‌شود.

آیا سوخت گازوئیلی حاوی گوگرد است؟

دیزل ژنراتور چیست؟ دیزل ژنراتور در واقع یکی از پرکاربردترین محصولاتی است که موتور دیزل در آن به‌کار گرفته می‌شود و می‌تواند برق اضطراری مناطقی که محروم از برق هستند یا مناطقی که قطعی و وصلی زیادی دارند، تامین کند. موتورهای دیزل برای رسیدن به قدرت و پیشرفت امروزی خود مسیر بسیار طولانی از گذشته تا به امروز طی کرده‌اند. پیستون از بالاترین مکان خود (نقطه مرگ بالا) به طرف پایین‌ترین مکان خود در سیلندر (نقطه مرگ پایین) حرکت می‌کند در این زمان سوپاپ تخلیه بسته‌است و سوپاپ هوا باز است. با پایین آمدن پیستون یک خلأ نسبی در سیلندر ایجاد می‌شود و هوای خالص از طریق مجرای سوپاپ هوا وارد سیلندر می‌گردد.

موتور های دیزل چگونه کار می کنند؟

به جز این تفاوت ها ، تفاوت های شیمیایی بسیاری وجود دارد از جمله اینکه ، سوخت دیزل (گازوئیل) سنگین تر و روغنی تر است و گازوئیل نسبت به بنزین دیرتر تبخیر می شود، در واقع نقطه جوش آن نسبت به آب بالاتر است. اگر شما سوخت دیزل را (گازوئیل) با بنزین مقایسه کنید، خواهید دید که آنها متفاوت هستند، آنها مطمئنا بوی متفاوتی دارند، سوخت دیزل (گازوئیل) سنگین‌تر و چگالی‌ زیادی دارد . گازوئیل نسبت به بنزین دیرتر تبخیر می شود، در واقع نقطه جوش آن نسبت به آب بالاتر است. معمولاً وقتی صحبت از سوخت دیزل می‌شود تمام توجهات به‌سمت گازوئیل می‌رود.

  • تانک هایی با وزن 2000 تن را با سرعت های حتی 60 کیلومتر بر ساهت جابه جا می کرد و این شد که استفاده از موتور های بسیار پر قدرت دیزلی در این صنعت نیز جا افتاد و تا امروز از پیشرفته ترین موتور های دیزلی رو نمایی شد .
  • ضریب تراکم کم و وجود شمع الکتریکی، باعث شده است تا موتورهای بنزینی راحت تر استارت بخورند و روشن شوند.
  • در این سالها رابرت بوش تولید انبوه پمپ‌های سوخت‌پاش خود را آغاز کرد.
  • هم فيلتر اوليه و هم فيلتر ثانويه ، به تدريج ،دچار گرفتگي مي شود؛ دراين حالت موتور با قدرت كمتري كار مي كند .
بنابراین می­توان اینگونه نتیجه گرفت که فشار سبب اشتعال خواهد شد. به همین دلیل این نوع موتورها را اشتعال بر اثر فشار بالا نامیده­اند. موتورهای دیزل بر مبنای نسبت فشار بالا طراحی شده اند که در نتیجه فشار بالا، درجه حرارت هوای فشرده شده داخل محفظه احتراق، بالا می رود. بنابراین می توان اینگونه نتیجه گرفت که فشار سبب اشتعال خواهد شد.

http://digitalmags.ir