بهمن دیزل | centraldiesel

نحوه چينش و پيکربندي سيلندرها نيز در عملکرد موتور و ميزان صدا و لرزش آن موثر هستند و تمامي موارد بالا شامل هر دو موتور ديزل و بنزيني مي‌شود. سامانه خنک‌کننده موتورها سامانه خنک‌کننده برای قرار دادن موتور در بهترین دما برای کار کردن می‌باشد – معمولاً مخلوطی از آب مقطر و گلیکول با برخی مواد افزودنی اضافی برای جلوگیری از خوردگی قطعات موتور استفاده می‌شود. همچنین ممکن است یک فیلتر خنک‌کننده در برخی موتورها و یک پمپ آب وجود داشته باشد که در واقع یک پمپ خنک‌کننده است. پمپ خنک‌کننده برای به حرکت درآوردن مایع خنک‌کننده در درون موتور و همچنین از یک دستگاهی به نام رادیاتور برای خنک کردن مایع و انتقال حرارت آب به هوای اطراف استفاده می‌شود. سامانه سوخت رسانی سامانه سوخت شامل پمپ تزریق سوخت، پمپ بالابر، انژکتورها و تمام لوله‌های سوخت است.

آلایندگی محیط زیست

ما در اینجا می خواهیم به ۵ مساله ای اشاره کنیم که شاید در مورد خودروهای دیزل نمی دانید. سهم عمده ای از فعالیتهای شرکت حمل و نقل کرخه ترابر تولیدات داخلی به ویژه محصولات میانی می باشد. این شرکت با عزم و اراده ی خود در راستای پیشرفت و توسعه اقتصاد و صنعت، همکاری تنگاتنگی با دیگر زیرمجموعه های تحت پوشش گروه هلدینگ مدیران صنعت زاینده رود داشته و در عین حال نقش موثری در حمل و نقل تولیدات دیگر کارخانجات کشور ایفا می نماید. شرکت حمل و نقل کرخه ترابر با تعهد به حفظ امانات و وفای به عهد در بارگیری، ارسال و تخلیه کالاها، به مشتریان خود ثابت نموده است که برای حفظ اصول شرکت از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

هزینه نگه داری موتور های دیزلی بیشتر است و یا بنزینی ؟

تفاوت اصلی موتورهای دیزل با دیگر موتورها، استفاده از احتراق در اثر تراکم آن است. در این پیشرانه ها عمل احتراق صورت نمیگیرد بلکه در اثر تراکم بسیار بالا مخلوط سوخت و هوا بدون جرقه زدن متراکم می شوند. هر دو موتور دیزلی و بنزینی، سوخت را با ایجاد انفجارهای کوچک یا احتراق، به انرژی تبدیل می‌کنند.

فرق ماشین دیزلی با بنزینی در چیست؟

گروه Dayun Automobile Manufacturer Co. ، با مسئولیت محدود ، در منطقه اقتصادی Yuncheng ، استان شانشی ، با سرمایه ثبت 850 میلیون یوان در سال ۱۹۸۷ تاسیس و واقع شده است. گروه دایون یک شرکت خصوصی است که تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات وسیله نقلیه تجاری و مجوز ساخت کلیه وسایل نقلیه تجاری را دارا میباشد. گروه دایون توسط شرکتهای تابعه خود کامیون های سنگین ، کامیون های سبک ، موتور سیکلت و موتور را در سه پایگاه یونچنگ ، ​​چنگدو و شیان تولید می کند . حال با موارد اشاره شده در مورد هزینه، نرمی خودرو، مسافت طی شده و آلایندگی می توان تا حدی نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر و کاربرد آن تصمیم‌گیری نمود.

  • در نهایت برتری ماشین دیزلی یا بنزینی برای شما به عوامل بسیاری همچون قدرت خرید و نحوه استفاده شما از خودرو بستگی دارد.
  • دمای بالای هوا در سیلندر به دلیل تراکم آدیاباتیک است (فرایند آدیاباتیک، فرایندی است که در طول مدت زمان واکنش، گرما بین سیستم و محیط مبادله نمی‌شود.).
  • گروه Dayun Automobile Manufacturer Co. ، با مسئولیت محدود ، در منطقه اقتصادی Yuncheng ، استان شانشی ، با سرمایه ثبت 850 میلیون یوان در سال ۱۹۸۷ تاسیس و واقع شده است.
  • از این موتور ها در بخش دریای بسیار استفاده های گوناگونی شه به طوری که موتور های زیر دریایی های غیر هسته ای عمدتا از دیزل ساخته شده و می تواند در عمل 3000 متری با فشار بسیار زیاد و با جریانات بسیار قوی نیز حرکت کرده و تولید قدرت کند .
  • در این حالت، هوا در سیلندر بیشتر فشرده می‌شود و دمای بیشتری را ایجاد می‌کند که می‌تواند به استارت خودرو کمک کند.

مجله خبری دیزل مرکزی سوخت در داخل محفظه با دمای بالا، انفجارهای لازم برای حرکت پیستون ها را بدون دخالت جرقه داخلی مورد نیاز، مثل موتورهای بنزینی را ایجاد می کند. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا بسیاری از تریلرهای تراکتور بزرگراه های ما را با سوخت دیزل عبور می کنند؟ موتورهای دیزلی قادر به تولید مقدار زیادی گشتاور کم مصرف هستند. یک اتومبیل با سوخت دیزل در مقایسه با اتومبیل با سوخت بنزین با سرعت بیشتری از ایست ایستگاه سریعتر “بلند شده و می رود”. اگر قصد یدک کشیدن قایق ، وسیله حمل و نقل اسباب بازی یا کمپینگ را دارید ، یک موتور دیزلی مسیرهای طولانی را راحت تر می کند. در حالی که بازی گشتاور یک موتور دیزلی قوی است ، امتیازات اسب بخار را از دست می دهد. اتومبیل های سوختی دیزلی قدرتمند ، دارای موتور طولانی مدت و قابل اطمینان هستند – اما اسپرت نیستند.

http://digitalmags.ir