پمپ انژکتور دیزل چیست؟ چگونه کار می کند و راهنمای رفع مشکل در پمپ انژکتور- دلتا ژنراتور | centraldiesel

در ادامه به توضیح مختصری در مورد هر یک از اجزای موتور دیزل می پردازیم. استفاده از این محصول مزیت هایی داشته که موجب شده تا صاحیبین کسب و کار به خرید آن روی آورند در ادامه ی مقاله دیزل ژنراتور چیست به مزیت های دیزل ژنراتور خواهیم پرداخت. این دستگاه در انواع برندهای متنوع در بازار موجود هستند که شما به راحتی آن ها را می توانید خریداری کنید.

  • حرکت پیستون از طریق شاتون به میل‌لنگ منتقل می‌شود و موجب گردش میل‌لنگ می‌گردد.
  • خودروهای سواری دیزلی در بسیاری از کشورهای جهان چندان پراستفاده نیستند ولی با بهتر شدن طراحی خودروهای سواری دیزلی در سال‌های اخیر، با اقبال بیشتر خریداران مواجه شده‌اند.
  • موتور برق دیزلی به علت مقاومت بالای آلیاژ چدن که در بدنه آن وجود دارد، دوام و استحکام بیشتری به نسبت موتوربرق­ های بنزینی دارد.
  • راه حل پیشنهادی دیزل بکار گیری یک موتور درون سوز با ضریب تراکم بالاتر و سوخت مصرفی سنگین تر بود.
  • با این حال، گازوئیل هنگام سوختن، گوگرد بیشتری تولید می‌کند که به افزایش احتمال بارش باران اسیدی کمک می‌کند.
کاری که این شمع‌ها انجام می‌دهند این است که سرعت اشتعال را ۴ برابر می‌کنند و مقدار خام‌سوزی را به صفر می‌رسانند. شمع گرمکن یک گرمکن الکتریکی کوچک است که در محفظه احتراق موتورهای دیزل نصب می‌شود تا محفظه احتراق را قبل از انجام فرآیند احتراق گرم کند. گرم شدن محفظه احتراق باعث می‌شود تا موتور بتواند در هوای سرد به‌راحتی روشن شود. هریک از پیستون های موتورهای دیزلی، دارای سه تا چهار رینگ کمپرسی و یک تا دو عدد رینگ روغنی است که استحکام آن ها نسبت به رینگ های موتورهای بنزینی به مراتب بالاتر است. این رودستر کوچولو به تنها موتور دیزلی مجهز شده که رسماً از سه دستگاه توروبوچارجر کمک می گیرد! موتور شش سیلندر خورجینی این رودستر ۲/۳ لیتر حجم دارد و دارای سه توربوچارجر است که دو عدد آن در سمت چپ و راست و یکی در فضای میان بلوک های سیلندر جا خوش کرده است.

سوخت دیزل (گازوئیل) چیست؟

مشکلات موتور خودرو می تواند ناشی از مشکلات مربوط به تنفس موتور، سوخت رسانی، جرقه زنی یا مشکلات ایجاد شده در مرحله تراکم باشد. اگر در شهر همدان زندگی می­کنید یا به همدان سفر کردید؛ در صورت مشاهده هر یک از این علائم می ­توانید به مراکز امداد خودرو همدان مراجعه کنید یا با آن‌ها تماس بگیرید تا امداد خودرو سیار با حضور در محل شما مشکل را بررسی و برطرف کند. شاید در این مورد با ما هم عقیده باشید که پشت تمام ماشینها و دستگاههای بزرگ از قبیل قطار ،کامیون ، کشتی ها و حتی زیر دریایی ها قدرت موتورهای دیزل قرار دارد ، نگاهی میاندازیم از نمای نزدیک تر به این دستگاه های عظیم.

سوخت گازوئیل یا دیزل چیست؟ | تفاوت با بنزین + مزایا و معایب

اگر همچنان مطمئن نیستید که بهترین گزینه برای شما این نوع مجله خبری دیزل مرکزی می‌باشد یا خیر، با دشت نور تماس بگیرید و از مشاوره رایگان با متخصصان و کارشناسان مجرب ما بهره مند شوید. هنگامی که گازوئیل در موتورها سوزانده می‌شود، انتشار گازهای گلخانه‌ای منجر به آلودگی هوا شده که اثرات جدی بر سلامت انسان و محیط زیست دارد. EPA افزودنی‌های سوخت را به عنوان محصولاتی که برای افزایش کیفیت و کارایی سوخت‌ها فرموله شده‌اند، تعریف می‌کند. EPA مواد افزودنی را تنظیم می‌کند، زیرا بر انتشار گازهای گلخانه‌ای تأثیر می‌گذارد. تا زمانی که گازوئیل به نقطه اشباع نرسیده باشد، آب قادر به محلول شدن در آن خواهد بود.

که جریان محدود شود و در این حالت است که گازوئیل جاری شده و باعث ایجاد فشار درون سیستم می شود. آن صرفا سوخت را از باک به پمپ انژکتور انتقال می دهد و یک پمپ فشار ضعیف است. پمپ انتقال سوخت، گازوئیل را از باک به فیلترها و پمپ انژکتور می رساند. مزیت دیگر دیزل در تفاوت با نوع احتراق در سیستم موتور آن در مقایسه با نوع بنزین سوز است. موتور دیزل یکی از مهم‌ترین اختراعات و عامل پیشرفت و رفاه در صد سال اخیر بوده است.

http://digitalmags.ir