بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک در سئو سایت و اقدامات لازم برای دریافت بک لینک باکیفیت سئوف-بک لینک گلدلینک

اکثر محتواهایی که روی همان موضوع کار کرده بودند مثال‌‌های کمی داشتند و یا کلا از مثال استفاده نکرده بودند. برای یادآوری، متن پیوند متنی است قابل مشاهده که لینک روی آن قرار می‌گیرد. این فاکتور بسیار مهم است و هرچه میزان آن کمتر باشد تاثیر لینک بیشتر است.

  • مثلا دو سایت داشته باشیم و مطالب سایت دوم را در سایت اول با لینک دهی خارجی منتشر کنیم که بازدید کننده برای ادامه مطلب به سایت دوم لینک شود .
  • حتی با اینکه این اینفوگرافیک وایرال نشد، باعث دریافت بک لینک های زیادی شد.
  • به طور پیش‌فرض، لینک‌های HTML معمولی ویژگی rel را ندارند و این بدان معناست که موتورهای جستجو می‌توانند رتبه صفحه را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل کنند.
  • در لینک فالو گوگل در سایتی که به شما لینک داده به محض اینکه به آن لینک رسید از طریق آن لینک وارد محتوای مربوط به سایت شما شده و رتبه بالاتری را برای شما در نظر خواهد گرفت.
  • زیرا پیوند ها ارزش را منتقل می کنند و برای داشتن یک وب سایت ارزشمند لازم است از آن ها استفاده کنید.

موارد متعدد دیگری را هم می‌شود ذکر کرد اما فکر می‌کنم تا حدودی متوجه شدیم که مفهوم ارزش بک لینک چیست و چگونه تعیین می‌شود. بعضی از فاکتورها در طول زمان تغییر می‌کنند و بعضی دیگر همیشه ثابت هستند. مثلا مدتی پیش لینک‌هایی که انکر تکست آن‌ها شامل کلمات کلیدی می‌شد موثرتر بودند. این روزها گفته می‌شود که نباید انکر تکست‌ها را بیش از حد بهینه‌سازی کرد و هر چه طبیعی‌تر باشند بهتر است. اما فاکتوری مانند اعتبار سایتی که از آن لینک می‌گیریم، همیشه موثر خواهد بود.

تصور کنید افراد پست‌های بلاگ را فقط با یک هدف ایجاد می‌کردند، آن هم لینک دادن به محتواهای باکیفیت. درهر صورت این بکلینک ها کمک چندانی به سئو نمی‌کنند، پس اینکه نوفالو باشند یا نباشند مساله چندان مهمی نیست. بطور کلی، لینک‌های شما باید دارای متن پیوند باشند، متنی که کلمه کلیدی هدف را شامل شود. در عوض لینکی از محتوای خود به مقاله شما برای کاربر قرار می‌دهد تا در صورت نیاز، کاربر از آن استفاده کند و اطلاعات بیشتری درباره نحوه تغییر DNS دامنه به دست آورد.

روش‌های ساخت بک لینک چیست؟

بعنوان مثال لینکی که در سایدبار سایت و در همه صفحات قرار داده شود احتمال جریمه شدن شما را تا حد زیادی بالا بررسی بک لینک (از طریق صفحه وب آینده می توانید کلیک کنید) خواهد برد. متاسفانه با توجه به طولانی بودن پاسخ امکان توضیح آن در بخش نظرات سایت وجود ندارد. برای رفع این سوال ما یک کارگاه 4 ساعته تعریف کرده ایم که در صفحه کارگاه آموزش لینک سازی کلاه سفید قابل مشاهده و ثبت نام است. خیر، این دست لینک ها برای گوگل قابل دسترسی نبوده و از وجود آنها مطلع نمیشود در نتیجه تاثیری بر اعتبار دامنه و سئو سایت شما نخواهد داشت. به نظرم مطالبتون خیلی مفید و کامله، سایتتونم خیلی کاربر پسنده، من که خیلی خوشم اومد، هم رنگ خوبی داره هم طرحش خاصه، گرفتن جایزه بهترین شرکت طراحی سایت به نظرم برازندتونه. این کار موجب جریمه سایت شما یا تاثیر منفی بر سئو نمیشود ولی دقت کنید که زیاده روی در این کار میتواند موجب مشکوک شدن الگوریتم پنگوئن به سایت شما شود.

همه سایت های اینترنتی مثل شما لینک های اسپم زیادی دریافت میکنند و الگوریتم های گوگل در حال حاضر قادر به درک این نوع سایت ها و نادیده گرفتن اثرشان هستند. در نتیجه بررسی و پایش مداوم لینک های خارجی نه تنها به شما کمکی نمیکند بلکه ممکن است موجب از دست رفتن جایگاه و برهم خوردن تعادل لینک های شما شود. با ادامه فعالیت و هدف گذاری روی محتوا و لینک سازی باید جایگاه صفحه را نیز در نتایج جستجو بهبود دهید.

بنابراین اگر یک سایت درباره رژیم غذایی راه‌اندازی می‌کنید، و یک پست مهمان روی سایتی که درباره گوشی‌های آیفون است قرار می‌دهید، این کار از نظر گوگل اسپم خواهد بود. در این حالت، گوگل به لینک‌هایی که از سایت‌های ماراتن، دو، تناسب اندام و … می‌آیند وزن بیشتری می‌دهد تا به لینک‌هایی از سایت‌های مرتبط با ماهیگیری و دیجیتال مارکتینگ و غیره. یک مطالعه روی کسب و کارها اخیرا ارتباطی را بین متن پیوند دارای کلمه کلیدی و رتبه‌بندی بالا به‌‌ ازای آن کلمه کلیدی یافته است. مثلا، وقتی یک سایت که اعتبار بالایی دارد به سایت شما لینک می‌دهد گوگل وزن زیادی به آن می‌دهد.

بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک در سئو سایت و اقدامات لازم برای دریافت بک لینک باکیفیت سئوف-بک لینک گلدلینک در این مثال، مطلبی با موضوع «ساخت ویدیو آموزشی با کمتازیا» منتشر شده است. در صورت استفاده از این پلتفرم، در داخل متن، بنرهای تبلیغاتی مرتبط با کلیدواژه مطلب مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود. روش دیگر برای گرفتن بک لینک سایت روشی مشابه قبل است با این تفاوت که باید به دنبال لینک‌های خراب در وب‌سایت باشید. برای همین منظور باید سایت‌های معتبر در حوزه تخصصی خود را بشناسید. سپس با استفاده از افزونه کروم به نام «Check My Links»، لینک‌های ۴۰۴ آن سایت را پیدا کنید. این افزونه به سرعت لینک‌های خراب را شناسایی می‌کند با رنگ قرمز نشان می‌دهد.

گرفتن بک لینک از خلاصه مطالب

این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی کنند. گفتم قبلا برای گوگل، تعداد لینک های وب سایت شما اهمیت زیادی داشت. اما امروز تعداد دامنه هایی که به سایت شما لینک میدهند اهمیت دارد. در اصل وجود 100 لینک از یک وب سایت به سایت شما، نشان از یک رفتار مصنوعی است؛ اینکه شما احتمالا اقدام به خریداری بک لینک کرده اید. در مقابل وجود 100 لینک از 100 سایت به شما، رفتار طبیعی تری به شما می آید. میدانم تا اینجای این تعریف کمی گیج کننده بود؛ اما اصلا مهم نیست اگر به طور دقیق متوجه آن نشدید.