تزریق سوخت در موتورهای دیزلی بنگاه دناما | centraldiesel

طول همه لوله هايي كه گازوئيل را از پمپ سوخت پاش به سوخت پاشها مي رسانند، برابر است. موتور دیزل چهار زمانه به عنوان موتور احتراق فشرده نیز شناخته می شود؛ زیرا در این نوع موتورها احتراق به دلیل فشرده شدن هوا بیشتر از دمای خود اشتعال سوخت رخ می دهد. برای تامین فشار مورد نیاز برای تزریق سوخت به محفظه احتراق موتور، به سمت پمپ تزریق هدایت میشود. یخ زدن این آب می‌تواند در زمستان اثر منفی در کارکرد و روشن شدن پیشرانه دیزل داشته باشد. از این‌رو از روش‌هایی مثل ضدیخ گازوییل یا گرم‌کن سوخت و… برای این پیشرانه‌ها استفاده می‌شود.

احتراق موتور دیزلی

در مجله خبری دیزل مرکزی ضعیف بین باک و فیلتر قرار دارد و وظیفه آن کشیدن سوخت از باک و رساندن به مجرای مشترک پمپ انژکتور است. پمپ اولیه به دو صورت پیستون دار و دیافراگمی که نوع پیستون دار متداول پر مصرف تر است. این پمپ به دو صورت ساده و دوبل که در موتورهای بزرگ پر مصرف دیزلی نوع دوبل استفاده میگردد. بعد از فشرده سازی هوا در داخل موتور دیزل چهار زمانه، انژکتور سوخت به داخل سیلندر سوخت می پاشد و بنابراین سوخت داخل موتور مشتعل می شود.

  • موتور دیزل گونه‌ای موتور درون‌سوز است که در آن از چرخه دیزل برای ایجاد حرکت استفاده می‌شود.
  • ابتدا کلید را در جرقه می‌چرخانید و سپس منتظر می‌مانید تا موتور بتواند گرمای موردنیاز را در سیلندرها ایجاد کند.
  • هر گاه از سوختي استفاده مي کنيد که بيشتر از0/5 درصد جرمي گوگرد دارد بايد دفعات تعويض روغن را زيادتر کنيد.
  • این سیستم که در واقع مانع از قفل ماندن چرخ‌ها پس از ترمز‌گیری‌ می‌شود یک سیستم ترمز‌ پیشرفته است و به راننده این امکان را می‌دهد که در عین فشار شدید پدال ترمز، کنترل خودرو را به راحتی در دست داشته باشد.
  • در این زمان پیستون پس از عبور از جلو مجاری تنفس هوای تازه را تا حد معینی متراکم می‌سازد.
  • اين نوع پمپ روي موتورهاي متوسط وكوچك مدرن و دور بالا نصب مي شود.

آداپتور اندازه گیری فشاری باید بر روی سوراخ انژکتور نصب شود و سپس ابزار اندازه گیری کمپرسور را وصل کنید. در ابتدا از شارژ بودن کامل باتری و سالم بودن استارت موتور خود اطمینان حاصل کنید. اگر شیر EGR شما گیر کرده یا نتواند عملکردی داشته باشد، دیزل شما علائم مانند خستگی خفیف، قدرت کم و دود سیاه یا سفید از اگزوز خود را تجربه خواهد کرد.

در حالی که در موتورهای دیزلی، هوا به تنهایی به مقدار بسیاری زیادی متراکم شده و در لحظه‌ای که در موتورهای بنزینی شمع جرقه می زند، در موتورهای دیزلی پاشش گازوییل انجام می‌شود و در نتیجه انفجار رخ می‌دهد. در این مقاله سعی کردیم در رابطه با سیستم تزریق سوخت موتورهای بنزینی و دیزلی و تفاوت آنها بپردازیم. هر کدام از این موتورها کاربردهای مختلفی دارند که براساس نیازمان می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

http://digitalmags.ir

استفاده از روغنهای صنعتی نا مرغوب و تعمیر و نگهداری ضعیف باعث بروز مشکل در سوپر است. تمامی دوره ها برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، کودکان کار و نیازمندان رایگان می باشد. در همین حین سوپاپ بعدی که سوپاپ تخلیه است گاز سوخته شده را خارج میکند و پیستون دوباره به حالت قبلی برمی‌گردد. محل نگهداري سوخت و مخزن سوخت را بايد مرتب مورد بازرسي قرار داد تا عاري از قطرات آب و ذرات آلاينده و رسوبات باشد. آشنایی و اطلاعات کامل درباره مینی بیل مکانیکیمینی بیل مکانیکی دارای قابلیت های مشابه یک بیل مکانیکی است ، با مزیت اضافی این… سلام خب پیمان جان انواع اقسام نیروگاه داریم حرارتی، دیزل ژنر…

موتور دیزل پمپ تزریق سوخت استفاده شده 6D125 برای بیل مکانیکی PC450-7 وزن 15 کیلوگرم