آموزش فروشگاه موسی | centraldiesel

در ادامه این بخش قصد داریم تا مزایا و معایب موتور دیزل را با یکدیگر مرور کنیم. این بخش از جی آی اس پی به شناخت و آشنایی با موتور دیزل پرداخته شده است. امیدواریم که بعد از مطالعه آن به همه سوالاتتان پاسخ داده شود. والدین او از مهاجران آلمانی‌تباری بودند که در فرانسه زندگی می‌کردند. رودولف دیزل نخستین سال‌های کودکیش را در فرانسه گذراند اما با شروع جنگ‌های فرانسه و پروس در ۱۸۷۰ خانواده‌اش همچون بسیاری…. سپس در مرحله بعدی مواد اضافه موجود در سوخت مثل خاک و آب توسط بخش جداکننده آب گرفته میشود.

اجزای موتور-۸-یاتاقان اصلی

مجله خبری دیزل مرکزی عملکرد موتورهای دیزلی بر خلاف موتورهای بنزینی بر مبنای هواست. در این سیستم هوا به درون سیلندر وارد شده و در حدود ۱۴ تا ۲۵ برابر فشرده می‌گردد. این فرآیند موجب بالا رفتن دمای هوا تا حدود 500 درجه سانتی گراد می‌رسد. در این هنگام با فشردگی هوا و فشار پدال گاز، فرآیند پاشیده شدن سوخت به درون سیلندر انجام می‌گیرد. پیستون از نقطه مرگ پایین به طرف بالا و تا نقطه مرگ بالا حرکت می‌کند. در این زمان پیستون پس از عبور از جلو مجاری تنفس هوای تازه را تا حد معینی متراکم می‌سازد.

در ادامه اجزای تشکیل‌دهنده موتور دیزل را در دسته‌بندی‌های کلی مشاهده می‌کنید. موتورهای چهار، شش، هشت و دوازده سیلندر برای توان‌های بیش‌تر و مصارف صنعتی استفاده می‌شوند و ساختارهای بزرگ‌تر و پیچده‌تری دارند. با سلام واردات انواع توربو شارژر تخصصی و متناسب با حجم موتورها ۰۹۱۴۴۱۶۹۶۹۴… این بخش در انتهای میل لنگ قرار داشته که هنگام چرخش میل لنگ، صدا را به حداقل می رساند و لرزش و ارتعاشات حاصل از چرخش میل لنگ را به حداقل میرساند.

موتور دیزل چیست؟

موتور دیزل به افتخار مخترع آن رودولف دیزل که در سال 1858 در پاریس متولد شد نامگذاری شد. اولین موتور دیزل در سال 1893 نمونه اولیه شد و در اصل برای کار با روغن بادام زمینی طراحی شد. همانگونه که می دانید برای سوزاندن یک ماده سوختی به دو عامل حرارت و اکسیژن نیاز است. اکسیژن از طریق مجاری ورودی موتور وارد محفظه سیلندر موتور می شود و سپس بوسیله پیستون فشرده می گردد. این فشردگی آنچنان زیاد است که باعث ایجاد حرارت بسیار بالا می گردد.

http://digitalmags.ir

این قسمت دارای یک هدف اصلی است، که تنظیم ولتاژ خروجی است.در واقع، این قطعه، تضمین می کند که موتور ژنراتور دیزلی با ولتاژ ثابت مناسب تولید برق می کند. در واقع موتورهای توربو شارژر، هوای احتراق را فشرده کرده تا موتور دارای عملکردی قوی تری باشد. موتورهای دیزلی در کامیون های باری، تراکتورها، لوکوموتیوها و کشتی ها استفاده می شوند. به طور کلی موتورها انرژی گرمایی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند.

  • موتورهای ژنراتور دیزلی به طور مداوم یا در حالت آماده به کار برای کاربران مختلف مانند خانه ها، مدارس، بیمارستان ها و مراکز صنعتی برق تولید می کنند.
  • این وسیله اکسیژن وارده به سیلندر را افزایش می دهد و از انجایی که وجود اکسیژن بیشتر باعث بهبود احتراق می شود در نتیجه راندمان موتور دیزلی را افزایش می دهد.
  • موتورهای دیزلی در کامیون های باری، تراکتورها، لوکوموتیوها و کشتی ها استفاده می شوند.
  • تمامی دوره ها با اعطای مدرک معتبر و تحت نظارت سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود.
  • موتور دیزل غول پیکر این لکوموتوی‌ها می‌تواند گشتاور بسیار بالایی تولید کند اما نمی‌تواند دور موتور بالایی داشته باشد تا جایی که در بعضی از نمونه‌ها حداکثر دور موتور در دقیقه حتی به 1000 هم نمی‌رسد.