آشنایی با دیزل ژنراتور کاربرد و مزیت انواع دیزل ژنراتور | centraldiesel

این مایع در اکثر موارد مخلوطی از آب مقطر و گلیکول با افزودنی ‌های دیگر جهت کمک به جلوگیری از خوردگی اجزاء استفاده می شوند. موتورهای دیزلی، مصرف سوخت کمی دارند و برای وسایل نقلیه سنگین مناسب هستند. به همین دلیل، بسیاری از تولید کنندگان کامیون از موتورهای دیزلی استفاده می کنند.

  • در این موتورها برای سوختن سوخت، از حرارت‌های بسیار زیاد استفاده می‌شود به این صورت که ابتدا دمای اتاقک احتراق به‌شدت بالا می‌رود و پس ‌از اینکه دما به‌اندازه کافی بالا رفت، ماده سوختی با هوا مخلوط می‌شود.
  • آن صرفا سوخت را از باک به پمپ انژکتور انتقال می دهد و یک پمپ فشار ضعیف است.
  • این مبدل حرارتی در دیزل‌هایی که توربو شارژر و سوپر شارژر دارند استفاده می‌شود و دارای 2 خاصیت مهم می‌باشد.
  • کامیون داران و اشخاصی که با این ماشین ها سر و کار دارند باید قسمت های اصلی موتور دیزل را بشناسند و با عملکرد آنها آشنا باشند تا در مواقع اضطراری بدانند که چه کاری انجام دهند.
  • آنها با موتور های بنزینی , احتراق خارجی هم امتحان کردند اما نتیجه ای به شدت منفی را دریافت کردند .

در موتورهای دیزلی با فشار پایین، شمع گرم کن نیز روی سیلندر جاسازی شده است. یکی از عوامل مهمی که سبب تغییر وزن در موتورهای دیزلی در مقایسه با موتورهای بنزینی می‌شود، قطعات به کار رفته در این دو موتور می‌باشد. از آنجایی که موتورهای دیزلی برای احتراق باید فشار بالایی را تحمل کنند، به همین میزان قطعاتی که در آن‌ها به کار می‌رود دارای مقاومت بیشتری است.

چرخه موتورهای دیزل چهارزمانه[ویرایش]

ار طرفی این تراکم هوا در درون سیلندر است که باعث افزایش فشار و دمای آن می شود. در موتورهایی که فاقد توربو چارجر هستند ( چه بنزینی چه دیزل )، هوای وارد شده به درون سیلندر در زمان مکش فشاری معادل ۹/۰ تا ۱ اتمسفر دارد که این فشار در سیکل تراکم تا ۱۶ اتمسفر ( بسته به ضرایب تراکم و نوع موتور ) بالا می رود. این میزان تراکم فشار و دمای مورد نیاز موتورهای دیزل را نامین نمی کند پس باید با کمک یک پمپ هوا جرم هوای ورودی را افزایش داد. در موتورهای دیزل این کار معمولاً با کمک دستگاهی به نام توربوچارجر صورت می گیرد. موتورهای دیزلی نیز مانند موتورهای بنزینی، موتور احتراق داخلی هستند که به عنوان موتور احتراق تراکمی نیز شناخته می شود. در این موتورها، سوخت به داخل محفظه احتراق تزریق می شود و سپس با دمای بالای هوا در محفظه مشتعل می شود.

تماس با ما

استارت جهت چرخاندن فلایویل می باشد که منبع تغذیه آن باتری می باشد. پینیون نیز با دندانه های فلایویل درگیر شده و میل لنگ را می چرخاند. مراکز و صنایع زیادی وجود دارند که به طور دائم نیازمند جریان برق هستند و در صورت قطع برق می تواند خسارت های زیادی وارد کند. از نمونه های این نوع مراکز می توان به بیمارستان ها،مکان های عمومی، فرودگاه ها، برج های مسکونی، ساختمان های تجاری و فروشگاه ها اشاره کرد.

http://digitalmags.ir

از مشخصات و ویژگی های یک جن ست مجله خبری دیزل مرکزی می توان به سیستم کنترلی و تنظیم اتوماتیک ولتاژ اشاره کرد. شما برای خرید Diesel generator می توانید با کارشناسان مجتمع صنعتی آرا سنگ الوند در ارتباط باشید. اگر به دنبال کاهش هزینه های خود هستید می توانید اقدام به خرید دیزل ژنراتور دست دوم کنید. در این مقاله شما را با دیژل ژنراتور چیست و چه کاربردی دارد، اجزای و سوخت دیزل ژنراتور چیست، آشنا کردیم. موتور دیزل دو زمانه به دلیل طراحی متفاوت مراحل فوق را به جای 4 مرحله، در 2 مرحله طی می‌کند. به این صورت که مکش و تراکم در یک سیکل و قدرت و تخلیه در سیکل دوم انجام می‌شود.

آدرس کارخانه