مبل شویی در منزل قیمت شستشوی مبل 1402 خدمت از ما | fanbaz

مبل شویی در منزل قیمت شستشوی مبل 1402 خدمت از ما | fanbaz

استفاده از آب گرم در محلول، اگر به جنس پارچۀ شما آسیب نمیزند می‌تواند کمک کننده باشد. اسفنج یا یک پارچۀ نرم را به محلول آب و صابون آغشته کنید و روی سطح مورد نظر بکشید. نوشته‌ایم که می‌تواند به شما برای شستشوی این نوع مبلمان کمک بسیاری کند. با خیال راحت با شماره های بالای همین صفحه تماس بگیرید و خدمات ما را در منزل دریافت کنید. هر نقطه و لکه را با محصولات مصنوعی که به پارچه آسیب نمی رسانند پاک می کند.

  • ما هم و نزدیک‌ترین و برترینِ آنها را (با توجه به امتیازات‌شان) به شما معرفی می‌کنیم.
  • کتان یک فیبر طبیعی و مقاوم است؛ جنسی نرم و ظاهری صاف و براق است؛ دیر کثیف می‌شود و زیاد هم پرز نمی‌دهد؛ اما راحت چروک می‌شود.
  • ماهی یکبار استفاده از روغن و سرکه برای براق کردن مبلمان شما کافیست.
  • این شرکت افتخار دارد که به عنوان اولین شرکت به صورت 100 در صدی در جهت کسب رضایت مشتریان فعالیت می کند و هزینه را در صورت رضایت مشتری از پایان کار دریافت می کند.
  • در این روش رطوبت اضافی و سایر کثیفی‌ها از مبل خارج می‌شود و می‌توانید مطمئن باشید که مبل شما خیس و مرطوب نخواهد بود.

بهتر است اقدامات لازم برای جلوگیری از ریزش آب صورت گیرد. استفاده از پارچه آب گیر و ضد آب در زیر مبل ها، با توجه به محیط انجام می شود. شستشوی مبلمان با مواد شوینده استاندارد و درجه یک طبق توافق با مشتری. هزینه شستشوی مبل برای شوینده های اعلا و شامپو نانو کمی بیشتر از شوینده های معمولی می باشد. به طور کلی تغییر در مارک شوینده با توجه به درخواست مشتری امکان پذیر است ولی همواره می بایست از شوینده های استاندارد استفاده شود.

گزینه مورد نظر را انتخاب کنید

ذرات گرد و غبار، خرده‌های نان و خوراکی‌هایی که لابه لای شیارهای مبل جمع شده‌اند، لکه‌های نوشیدنی و سایر آلودگی‌ها سبب می‌شوند مبل نامرتب و کثیف به نظر برسد. در شرکت کیان پاک ما همیشه آماده پذیرش و اعمال بهترین روش‌های تمیز کردن برای انواع پارچه مبلمان هستیم. از طرف دیگر بسیاری از مردم این روزها از آلرژی رنج می‌برند و نمی‌توانند با مواد شوینده مختلف سروکار داشته باشند. آن ها می‌خواهند یک مبل شویی در منزل حرفه‌ای را استخدام کنند تا بدون آسیب‌های جسمی از شر آلودگی و چرک‌های روی مبلمانشان خلاص شوند. اگر چیزی روی مبل ریخت، سریع برای پاک کردن آن اقدام کنید. همین کار ساده می‌تواند نیاز شما به خدمات حرفه‌ای و پرداخت قیمت مبل شویی در منزل را کاهش دهد.

مبل شویی در منزل تهران

استفاده از شوینده های استاندارد و ازمون سنجی شده این امکان را برای ما به وجود اورده است که پایان کار را ضمانت کرده و هزینه را در صورت رضایت مشتری از سایت شرکت فن باز نتیجه دریافت کنیم. شوینده های المانی نظیر تگزاپون و برخی از محصولات داخلی کشور برای شستشو بسیار مناسب هستند. اما شوینده چیزی نیست که مشتریان بتوانند فرمولاسیون ان را تشخیص دهند.