خط تولید شیر پاستوریزه 500 لیتر بهترین پکیج پاستوریزه سیار مخصوص کارخانه و کارگاه ها | کسری ساران

خط تولید شیر پاستوریزه 500 لیتر بهترین پکیج پاستوریزه سیار مخصوص کارخانه و کارگاه ها | کسری ساران انواع گوناگون ماست وجود دارد که در ادامه به روند تولید دو نوع از آن‌ها، ماست­‌های همزده و معمولی، اشاره خواهد شد. در فرآیند تولید ماست­‌های معمولی، پس از آن‌که مراحل ابتدایی تولید انجام شد، استارتر به محصول افزوده می‌­شود و دمای محصول تا 45 درجه سانتی‌­گراد بالا برده می­‌شود و سپس بسته­‌بندی انجام می­‌گیرد. سپس محصول بسته­‌بندی شده به گرم‌خانه منتقل می­‌شود تا عمل تخمیر تکمیل گردد. پس از رسیدن به طعم و کیفیت مورد نظر، عملیات سردسازی باید سریعا انجام شود تا از ادامه پیدا کردن فرآیند تخمیر جلوگیری شود. آنچه گروه صنعتی رادفر را از دیگر فعالان در حوزه تجهیزات لبنی متمایز می کند رویکردی است که با مشتریان خود در پیش گرفته ایم و گواه آن پروژه های موفق بسیار ما در داخل و خارج از کشور می باشد. ارزش افزوده ای که شما با اخذ مشاوره و خرید تجهیزات خط تولید شیر پاستوریزه از گروه صنعتی رادفر بدست می آورید.

تمایز اصلی شیر سنتی و شیر صنعتی

با سلام، بنده یک لیست خرید شیر آلات پروانه ای موتوردار برای استعلام قیمت دارم. شیر با اکچویتور هیدرولیکی از اجزای شیر و عملگر هیدرولیکی که با سیال روغن کار می کند تشکیل می شود. برای معادن یا تونل هایی که احتمال انباشته شدن گاز وجود داشته باشد به علت جلوگیری از ایجاد جرقه و اشتعال از شیر هیدرولیکی استفاده می شود. شیر با عملگر برقی از دو جز شیر و عملگر برقی تشکیل می شود که به آن MOV یا Motor Operated Valve می گویند که با تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی و انتقال نیرو موجب باز و بسته شدن شیر می شود.

دستگاه های بخش فرآوری شیر

انواع شیرآلات صنعتی تولید شده در ایران کیفیت فوق العاده ایی دارند و شما با اطمینان کامل می توانید اقدام به خرید کنید ولی در هنگام خرید باید با توجه به نوع کاربرد شیرآلات مناسبی شرکت کسری ساران را انتخاب کنید. شیرآلات برای کنترل جریان، فشار، درجه حرارت سطح مایع در صنایع مختلفی مانند تصفیه آب، لایروبی، خودروسازی و بسیاری دیگر استفاده می شود. شیرآلات صنعتی ریخته گری شده به دلیل جنبه های طراحی مقاوم در برابر خوردگی و استحکام بالا بسیار مورد توجه مشتریان گرامی است. VAG که در سال 1872 تأسیس شد، متعهد به ارائه راه‌حل‌های شیری برای تصفیه آب، مانند سدها، کارهای آب، شبکه‌های تامین آب آشامیدنی و سیستم‌های فاضلاب است. شیرهای دروازه تولیدی آن توسط چرخ‌های دستی، محرک‌های الکتریکی یا محرک‌های پنوماتیکی هدایت می‌شوند تا نیازهای شما را برآورده کنند. VAG علاوه بر تولید شیرهای دروازه ای، شیرهای توپی، شیرهای پروانه ای و سایر شیرها را نیز تولید می کند.

  • در ادامه، جهت رسیدن به ابعاد نهایی، قطعات به واحد ماشین‌کاری ارسال می‌شوند.
  • شیرآلات و کنترل های پنتایر دارای طیف گسترده ای از شیرآلات و کنترل های صنعتی است.
  • برای جلوگیری از رشد باکتری ها و فساد شیر بایستی بسته های شیر تا ارسال به بازار مصرف در یک محیط خنک قرار داده شوند.
  • این فیلتر به تولیدکنندگان شیر کمک می‌کند شیری با خواص ثابت بسازند که به آن کمک می‌کند با استانداردهای غذایی استرالیا و استانداردهای غذایی نیوزیلند مطابقت داشته باشد.
کارتن‌ها یا بطری‌های شیر در ظروف حمل و نقل محافظ قرار می‌گیرند و در یخچال نگهداری می‌شوند. آنها به انبارهای توزیع در تریلرهای یخچال دار حمل می‌شوند و سپس به بازارهای فردی فرستاده می‌شوند، جایی که در ویترین‌های یخچال دار نگهداری می‌شوند. این بسیار شبیه به اولترافیلتراسیون است، اما غشاء بیشتر مواد جامد شیر را نگه می‌دارد و فقط به آب اجازه عبور می‌دهد. آخرين مرحله از خط توليد شير پاستوريزه، بسته بندی و انبارداری است.

شیرآلات باید ابتدا از نظر ابعادی مطابق با استاندارد طراحی شده و پس از تطابق با استانداردهای مربوط به جنس ساخته شوند. شرکت پتروناب سپاهان با در اختیار داشتن گواهینامه ISO 9001 و ISO از شرکت MOODY، تمامی مراحل تولید شیرآلات (از صفر تا صد) را مطابق با استانداردهای مربوطه و طبق خواسته مشتری انجام می دهد. در ادامه قصد داریم تا به معرفی انواع شیرآلات صنعتی مورد استفاده در صنایع نفت و گاز و سایر صنایع و کاربرد هر یک بپردازیم.

تولید