انواع موتور دیزل پرکینز و مزایای استفاده از آنها آنلاین کالاسان بازار محصولات و خدمات صنعت برق | centraldiesel

به‌جز سیستم‌های کوچک سریع، موتورهای دیزلی از تزریق مستقیم استفاده می‌کنند. اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم، به طور کلی موتورهای دیزلی با چهار عمل اصلی مکش یا تنفس، تراکم یا فشار، کار یا انفجار و تخلیه دود، انرژی تولید می‌کنند. با این تفاوت که به جای سوخت، هوای داخل سیلندر توسط پیستون متراکم و داغ می‌شود و به جای جرقه توسط شمع، بعد از پاشیدن مقادیری سوخت مانند گازوئیل، انفجار رخ می‌دهد.

موتور برق دیزل کیپور 5 کیلووات KDE6500E

موتورهای Deutz در رنج قدرتی 4 الی 500 کیلو وات با خنک کننده هایی از نوع روغن ، هوا و آب و با ساعت کاری مفید بین تا ساعت در بازار موجود میباشند. آموزش و مطالب مفید درباره تعمیرات دیزل ژنراتور ها و موتور برق به همراه اصول نگهداری و .. موتور دیزل های پرکینز سری 400 در سال 2001 و با استانداردهای EU Stage II / US EPA Tier 2 برای استفاده در مصارف کشاورزی، ساخت و ساز، و تولید انرژی الکتریکی در ژنراتورها تولید شد. در ابتدای شروع به کار فعالیت‌های پرکینز و در دهه 40 میلادی با توجه به نیاز بازار در آن شرایط، موتورهای کشاورزی از عمده تولیدات این شرکت به‌شمار می‌رفت. در این طبقه‌بندی نیز اگرچه موتورهایی قرار می‌گیرند که برای شناورهای با سرعت و شتاب زیاد انتخاب می‌شوند، اما توان محرکه در این گـروه زیاد نیست. به‌عبارت‌دیگر این دسته از موتورها برای شناورهای کوچک پرسرعت مفید است.

مقایسه موتور دیزل دویتس و انواع چینی آن : جدول مشخصات موتور دیزل Deutz

در مجله خبری دیزل مرکزی پیستون چهارزمانه هیچ دریچه‌ای وجود ندارد و هوای موردنیاز این قسمت از همان دریچه‌های سمت دوزمانه فراهم می‌شود. از بخش های بسیار مهم در موتور است که هوای احتراق را منظور عملکرد بهتر و قوی تر موتور فشرده سازی میکند. سوخت مورد نیاز برای تامین انرژی موتور به محفظه احتراق انتقال می یابد. اما در صنعت دریانوردی موتورهای کشتی های تجاری عمدتا از موتورهای بسیار بزرگ دیزلی ساخته شده است که مکانیک های این کشتی ها باید برای تعویض فقط یک زنجیر اتصال این موتور 2 ماه با حداکثر 105 مکانیک تعمیرات را انجام دهند .

کمپانی دویتس یک شرکت آلمانی بوده و دفتر مرکزی آن در کلن آلمان واقع است. آلمانی ها از دیرباز برندهای معتبر و موجهی در زمینه تولید انواع موتور درون سوز داشته اند. بعد از آن صاحبان کشتی با توجه به انجام آزمایشات دریا و اطلاعات داده شده توسط سازندگان، حد بـالای سـطح قدرت موتورهای در حال کار را، بین 85 تا 100 درصد سرعت خروجی تعیین می‌کنند. تاکنون ۲ دستگاه از این نوع موتور ساخته شده است ولی در نظر است خط تولید انواع مختلف برای کاربردهای متفاوت مانند نیروی محرکه کشتی‌ها و همچنین به‌عنوان مولد برق ساخته شود.

http://digitalmags.ir

مدل های مختلف موتور دیزلی شامل یک، سه، چهار، شش، هشت و دوازده سلندر هستند که به ترتیب توان آن ها افزایش می یابد و در امور مختلفی از جمله ویلا، خانگی، چمن زنی، صنعتی و نیروگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از موتور های دیزلی که ساخت ایران هم هستند در بازار وجود دارند. یقیناً کسانی که از موتور دیزل پرکینز در صنایع خود استفاده می کنند از مزیت های منحصر به فرد آن نیز مطلع هستند. از آنجایی که طیف عمده ای از این محصول در بازارهای مختلف وجود دارد و کاربران زیادی انواع سریع تر آن را در دست دارند.

  • در ابتدای شروع به کار فعالیت‌های پرکینز و در دهه 40 میلادی با توجه به نیاز بازار در آن شرایط، موتورهای کشاورزی از عمده تولیدات این شرکت به‌شمار می‌رفت.
  • موتورهای کوچک در خودروها، کامیون‌ های سبک، ماشین آلات کشاورزی، ساختمانی (ژنراتورهای برق) و… استفاده می‌ شوند که معمولا تزریق مستقیم، چهار یا شش سیلندر و… هستند.
  • به این ترتیب، راندمان دور آرام موتور تک دیزل بسیار برتر از موتور بنزینی بوده و کاهش راندمان قدرت موتور کمتری دارد.