اخبار «فروش اقساطی سایپا» خبربان | kamapress

از آنجا که شرکت‌های فروش اقساطی خودرو به عنوان واسطه‌های معتبر عمل می‌کنند، به عنوان یک راه‌حل مناسب برای ماشین‌دار شدن شناخته می‌شوند. شرکت سایپا، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در ایران است، اما ارائه دهنده خدمات اقساطی نیست. با توجه به نیازهای متنوع مشتریان، مراکزی مانند سایا خودرو اقساط را در قالب طرح‌های مختلف ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند به راحتی به این طرح‌ها دسترسی پیدا کنند و بهترین محصولات شرکت سایپا را خریداری کنند. امروزه خرید خودرو یکی از نیازهای اصلی همه انسان­هاست اما تهیه مبلغ کافی برای این کار به یکی از چالش­های مهم تبدیل شده­ است. فروش اقساطی سایپا 1401 یکی از بهترین و محبوب­ترین طرح ­ها می­باشد که هر ایرانی را قادر به خرید خودرو می­کند.

پشت پرده فروش قسطی محصولات ایران خودرو و سایپا

برهمین اساس، خودروهایی که در سال 1401 و در قالب طرح یکپارچه پیش فروش خودروهای داخلی عرضه شد و متقاضیان ثبت نام کردند، بر اساس قیمت‌های جدید سایپا تحویل خواهد شد و این مورد در قراردادها نیز ذکر شده است. بنابراین تمام کسانی که در این طرح ثبت نام کردند خودروها را با قیمت‌های مصوب جدید تحویل خواهند گرفت. طرح جدید فروش اقساطی با تحویل فوری وانت پادرا شرکت سایپا از امروز یکشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ فعال خواهد شد.

فروش اقساطی کوییک

اخبار «فروش اقساطی سایپا» خبربان | kamapress

خودروهای گروه خودروسازی سایپا که تاریخ شروع گارانتی آن‌ها از ماه اردیبهشت سال 1401 به بعد است، 3 سال یا 60 هزار کیلومتر گارانتی دارند و خودروهایی که شروع گارانتی آن‌ها پیش از این تاریخ است 2 سال یا 40 هزار کیلومتر گارانتی دارند. در حال حاضر خدمات پس از فروش در محل خودروهای این شرکت  نیز  در کلان شهرهای ایران انجام می‌شود و توسعه آن در دست اقدام است. به علاوه، تیم ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره حرفه‌ای در مورد خرید اقساطی خودرو می‌باشد. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، شرایط ثبت نام سایپا که از طریق کمپانی اعلام می‌شود، مشمول طرح‌های اقساطی نیست. بنابر درخواست کاربران، سایا خودرو طرح فروش سراتو، شاهین و چانگان را نیز در دستور کار قرار داده است و شما با شرایط ویژه‌ای که بارها در وب‌سایت رسمی مجموعه به آن پرداخته‌ایم می‌توانید در طرح‌های فروش شاهین، چانگان و سراتو نیز شرکت کنید. کوییک آر (کوییک R) یا همان کوییک دو رنگ، دیگر محصول سایپا است که یک سال پس از عرضه کوییک معمولی، روانه بازار خودرو شده ­است.

  • فروشنده برای جلوگیری از زیان خود، در ازای فروش ماشین قسطی هزینه­ ی اضافه ­ای از خریدار دریافت می­نماید.
  • انعطاف پذیری در شرایط فروش اقساطی سایپا بیشتر به افراد کمک می کند که بتوانند از شرایط پیش رو برای خرید اتومبیل مورد پسند خود بهره گیرند.
  • از جمله خودروهایی که شامل فروش سايپا اقساطی می­شوند، می­توان به پراید، تیبا، ساینا، کوییک و شاهین اشاره https://kamapress.com/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%82%d8%b3%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%be%d8%a7-%d8%b4%d8%a7%d9%85%d9%84-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7-%d9%85%db%8c/ کرد.
  • قطعا می‌دانید که پرفروش‌ترین خودرو تاریخ ایران یعنی پراید در دهه 70 شمسی توسط این شرکت ساخته شد.
  • حجم موتور 1.5 لیتر و قدرت 87 اسب بخاری تیبا با توجه به قیمت آن از نقاط قوت این خودرو به شمار میرود.
  • بنابراین، خرید محصولات سایپا با قیمت مناسب نه تنها در پایتخت ممکن است، بلکه با کمک شرکت‌های فروش اقساطی خودرو، این فرصت به ساکنان شهرستان‌ها نیز ارائه می‌شود.

اما چقدر و تا کی؟ ممکن است با توجه به تورم موجود این کار تا چندین سال به طول بینجامد پس خرید خودروی اقساطی بهترین انتخاب است. فروش اقساطی پراید
دغدغه اصلی خریداران خودرو همیشه قیمت اقتصادی آن است و با وجود پراید این نگرانی برطرف خواهد شد. پر فروش ترین خودروی ایران یعنی پراید برای اولین بار توسط کیا موتورز کره جنوبی  به دنیا معرفی شد و از سال 1372 ساپیا اقدام به تولید آن کرد و انواع  مختلف آن را عرضه کرد. سایت فروش سایپا، به سامانه امتا (سامانه یکپارچه احراز هویت تجارت الکترونیک) متصل شده است. به همین دلیل نیز تغییراتی در نحوه ثبت نام اینترنتی سایپا و نحوه ورود مشتریان به سایت فروش سایپا، ایجاد شده که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. ETSAIPA بهترین شرکت برای خرید اقساطی خودرو در ایران می باشد که ماشین های مور علاقه شما را برایتان به صورت اقساطی فراهم می کند.

با خرید اقساطی سایپا از سایا خودرو به صورت فوری ماشین خود را تحویل خواهید گرفت. پراید یکی از محبوب‌ترین خودروها در طرح‌های خرید اقساطی سایپاست و هنوز بالاترین آمار فروش در بین خودروهای کشور را دارد. آنچه که این خودرو را از سایر مدل­های کوییک متمایز می­کند، طراحی جلو و سپر است که نمایی زیبا و چشم نواز را به ارمغان می­آورد. قیمت مقرون به صرفه و مناسب این خودرو در کنار فروش اقساطی کوییک S سبب شده تا عده زیادی به فکر خرید این خودروی دوست داشتنی بیفتند. کوییک بهرمند از موتور ام 15 تیبا و ساینا و البته با اندکی تفاوت است که اصل این تغییرات در سایز موتور می­باشد. استفاده از دریچه گاز خودرو به صورت برقی، این موتور را منطبق با استاندارد یورو 4 قرار داده­ که البته در مدل­ های 1400 به بعد تبدیل به استاندارد یورو 5 شده ­است.