پیراهن پشمی چهارخونه مردانه

در حاشیه یقه، آستین و روی جیب های این کت با پارچه خز سفید طراحی و دوخته شده است. یکی دیگر از استایل های غیر رسمی و کژوال جذاب زنانه با پارچه پشمی، ست کردن پیراهن چهار خونه با سارافون است. می توانید یک سارافون تک رنگ بپوشید و از زیر آن پیراهت چهار خونه تان را به تن کنید.

به گزارش بازار، لباس های زمستانی چهارخونه یکی از ترندهای همیشگی به شمار می آیند. با خرید پیراهن چهارخانه مردانه، می‌توانید استایل‌های مختلفی برای خودتان بسازید. استایلی راحت مناسب آخر هفته و گشت‌وگذار در دل طبیعت یا استایلی شیک برای بعدازظهر یک روز کاری و دورهمی‌های دوستانه که حس خوبی را درون شما به وجود خواهد آورد. جنس پارچه پیراهن پشمی چهارخونه زرد و مشکی پشمی کشمیر بدون پلی استر و وارداتی می باشد.

پیراهن پشمی چهارخونه مردانه از این رو برای افرادی که دوست دارند شیک‌پوش و در عین حال امروزی و متناسب با سن خود لباس بپوشند. همچنان پیراهنی که دارای چهارخانه ریز باشد برای استفاده در محل کار و موقعیت‌های مختلف و بیرون رفتن‌های دوستانه و خانوادگی مناسب است. یکی از دغدغه های افراد انتخاب رنگ مناسب برای دوخت لباس با پارچه پشمی چهار خونه است. اگر قصد دوخت یک پیراهن پشمی چهار خونه را دارید بهتر است که به سراغ رنگ های تیره و خنثی مانند سرمه ای، سبز و رنگ خنثی مثل سفید بروید.

اما پیراهن چهارخانه آستردار، شامل یک لایه آستر است که با پشم یا پشم شیشه پُر شده است که می‌توانید آن را در سرمای فصل زمستان به تن کنید. سلام بهروز عزیز…..اسم این گلدتگ پیراهن پشمی هست ، اگر از جنس لباس مطمئن باشیم که چی هست حتما در ویژگیها و توضیحات به اون اشاره میکنیم، دوست خوبم این که اسمش پیراهن پشمی هست صرفا به خاطر ظاهر اونه که شبیه به پارچه پشمی هست . پیراهن چهارخونه نخی را معمولا در فصل های بهار و تابستان به تن میکنند، و دلیل این کار این است که جنس سبک و خنکی دارد. بیشتر علاقه مندان این سبک از پیراهن آن را به صورت تکی با یک شلوار لی یا شلوار کتان میپوشند. البته ناگفته نماند که اگر پیراهن چهارخونه نخی را روی یک تیشرت نخی به صورت دکمه باز به تن کنید، یکی از استایل های جذاب جهانی را انجام داده اید.

انواع کت های زنانه بلند و پالتوهای خوش فرم و زیبا را می توانید با این پارچه بدوزید. همانطور که از نام این محصول قابل تشخیص است جنس آن از پارچه پشمی(فلانل) است. پارچه فلانل (پشمی)از جمله پارچه های پرتراکم موجود در بازار است که به وسیله پشم حیوانات تولید می شود. در واقع پشم حیوانات را بوسیله دستگاه های خاصی می بافند و این ها به دلیل نوع بافتی که دارند از تراکم بیشتری نسبت به سایر پارچه برخوردار هستند. هودی به صورت جلو بسته، زیپ‌دار یا دکمه‌دار در بازار به فروش می‌رسد و ویژگی اصلی هودی، کلاه است که آن را از گروه لباس‌های پاییزه دیگر جدا می‌کند.

این مدل پیراهن را به خاطر جنس گرمی که دارد معمولا فصل های سرد سال یعنی پاییز و زمستان به تن لباس پشمی چهارخونه میکنند. رنگ پر طرفدار این مدل قرمز ومشکی است، که آن را میتوانید با کفش چرم مشکی ست کنید و ازش لذت ببرید. این پیراهن آستین کوتاه می تواند یک رویه مناسب برای لباس های مجلسی شما باشد. در این استایل نیز این رویه توییت بر روی یک پیراهن دکلته سفید پوشیده شده است. پیراهن زیری سفید راه راه است و ترکیب رنگی جذابی را با این رنگ صورتی ایجاد کرده است.