قطعات یدکی دیزل ژنراتور مانند فیلتر ، تسمه و پیستون ، رینگ | centraldiesel

در این صفحه آموزشی سعی شده است همه چیز درباره موتورهای دیزل و اجزاء و همچنین نحوه عملکرد هر قطعه بطورخلاصه و مفید شرح داده شود امید است مورد قبول شما دوستان عزیز واقع شود. در صورتیکه پیشنهاد و یا مطلب درخواستی دارید لطفا در همین صفحه با ما درمیان بگذارید. سوخت مورد نیاز برای تامین انرژی موتور به محفظه احتراق انتقال می یابد. تسمه تایم یا زنجیر تایمینگ در سیستم مکانیزم سوپاپ قرار داده شده است. تسمه تایم یا زنجیر تایمینگ برای اتصال میل لنگ و چرخش میل بادامک با یک زاویه خاص است که در جلوی موتور قرار دارد.

کاربردهای موتور دیزیل در صنعت

فلایویل هایی که دارای لبه های دندانه ای هستند نیز در صورت نیاز به چرخش نیز کمک می کنند.

http://digitalmags.ir

توسعه پمپ‌های انژکتور با توسعه موتورهای کوچکی که برای استفاده در خودرو ها مناسب بودند مقارن شد. سیستم سوخت رسانی سیستم سوخت شامل پمپ تزریق سوخت، پمپ بالابر، انژکتورها و تمام لوله‌های سوخت است. همچنین در این سیستم امکان وجود فیلتر سوخت و جداکننده آب از سوخت وجود دارد که مانع از آسیب رساندن سوخت بی کیفیت به موتور دیزل می‌شود.

سیستم سوخت رسانی موتور

گریس علاوه بر چسبندگی خوب نمی چکد و یکی از بهترین روان کننده های به کار رفته در موتور دیزل ژنراتور می باشد. این ماده موجب کاهش اصطکاک بین قطعات موتور و به حداقل رساندن دمای موتور می شود. بسته به نوع موتور دیزل، گریس های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. یا بر حسب تعداد سیلندر یا شکل قرارگیری سیلندرها که بر این اساس به فقط یک نوع Vشکل است.

آشنایی با موتور دیزل و اجزای آن

آمریکایی‌ها اصولا از مجله خبری دیزل مرکزی‌های سواری چندان خوششان نمی‌آید تا جایی که هنوز هم بخش خودرو‌های سواری دیزل در این کشور بازاری ندارند و این در حالی است که در اروپا نیمی از خودرو‌های فروخته شده را انواع دیزل تشکیل می‌دهند. درحقیقت دینام، مجموعه ای از هادی های الکتریکی مختلف است که محکم به دور یک هسته آهنی پیچیده شده است. اصل القای الکترومغناطیسی بیان می کند که اگر یک رسانای الکتریکی ثابت بماند و یک میدان مغناطیسی به دور آن بچرخد، جریان الکتریکی ایجاد می شود. سلام خب پیمان جان انواع اقسام نیروگاه داریم حرارتی، دیزل ژنر… تمامی دوره ها برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، کودکان کار و نیازمندان رایگان می باشد.

  • در واقع میل لنگ قطعه ای است که برای تبدیل حرکت بالا و پایین پیستون به یک حرکت چرخشی استفاده می شود.
  • ما جهت ارزانتر شدن هزینه تعمیرات و قطعات موتور دیزل ژنراتور شما، میتوانیم با یک پیش پرداخت ، لوازم شما را وارد نماییم.
  • سامانه سوخت رسانی سامانه سوخت شامل پمپ تزریق سوخت، پمپ بالابر، انژکتورها و تمام لوله‌های سوخت است.
  • ۳٫سوخت های سنگین مانند دیزل (گازوئیل) دارای رتبه ساتان بالاتر و اکتان پایین تر هستند در نتیجه باعث افزایش تمایل برای احتراق خود به خودی و به طور کامل در سیلندر هستند .