فیلم های مشابه اتاق فرار مجموعه اسکیپ اسکری اتاق فرار ترسناک | allescape

داستان عالی قسمت اول مکعب که سال 1997 اکران شد، باعث شد سه قسمت دیگه از این فیلم ساخته بشه. جالبه که بدونید توی فیلم “مکعب 3” به عقبه های قسمت اول اشاره میشه. پس اگه بعد از دیدن مکعب 1997 سوالاتی ذهنتون رو درگیر کرد، می تونید قسمت دوم و سومش رو هم ببینید.

او و بسیاری از منتقدین معروف مانند روزی نایت انتقاداتی از این شکل را به فیلم Escape room داشته‌اند. اگر علاقه مند به فیلمی معما گونه با خشونت نسبتا کمتر از فیلم‌های ترسناک و اسرار آمیز دارید، ما به شما این فیلم را پیشنهاد می‌دهیم. اگه به دنبال فیلمی هستید که چند نفر سوژۀ یه بازی خطرناک میشن، در حالی که خودشون نمی‌دونن! فیلم کلبه‌ای میان درختان می‌تونه پیشنهاد خوبی برای شما باشه؛ چون قطعاً لحظات شگفت‌انگیز و مهیجی رو برای شما خواهد ساخت.

رقابتی که توی چند مرحله و در قالب بازی های اتاق فرار برگزار می شود. این فیلم ماجرای بسیار جذاب و نفس گیری دارد و اجرای آن فراتر از یک مفهوم ساده است. به طور کلی فیلم های مشابه اتاق فرار هم با ایجاد ترس و هیجان و انتقال آن به بیننده موجب سرگرمی هرچه بیشتر طرفداران این فیلم ها می گردند. شخصیت‌های اولین فیلم «اتاق فرار» همان هدفی را داشتند که در هر فیلم ترسناک مشابه دیگر وجود دارد. این یعنی ما با چند شخصیت اغراق آمیز روبرو هستیم که تنها برای قربانی شدن طراحی شده‌اند. حالا فیلم تورنمنت قهرمانان نیز همین رویه را دنبال کرده، البته یک تفاوت وجود دارد که برای این اثر مزیت محسوب می‌شود.

نمایش بازی

البته این آقای نقابدار، میگه که هر ده دقیقه تشریف میاره و یکی از این 9 نفر رو می کشه و این روند تا زمانی که اونا متوجه قضیه بشن ادامه پیدا می کنه. فیلم “شیطان” توسط کارگردان جوان و بحث برانگیز هالیوود، یعنی “م. احتمالا این کارگردان رو از سری فیلم های قابل احترام Split و فیلم نامزد اسکار “حس ششم” با بازی “بروس ویلیس” به خاطر دارید. فیلم “بازی جرالد” متعلق به شبکۀ نتفلکیس هست و به کارگردانی “مایک فلانگان” ساخته شده. “کارلا گوجینو” بازیگر نقش اول این فیلم، به خوبی از عهدۀ نقش سنگینی که به عهده گرفته براومده.

اتاق فرار شبح بازارچه

در آن فضای پرتنش ، مشخص میشود که یکی از آنها خود ترسناکترین اتاق فرار تهران شیطان رجیم است. که قصد نابود کردن تمام آن افرادی را دارد ، که قصد دارند از آسانسور فرار کنند. این ماجرا می‌تواند یک سوژه جذاب و تماشایی برای فیلم‌سازان باشد. با توجه به نشانه‌ها و علامت‌هایی که درون اتاق وجود دارد آن‌ها مطلع می‌شوند که یا باید بکشند و یا کشته شوند. در این فیلم شما می‌توانید نهایت لذت و هیجان را تجربه کنید و از هیجانی که در این فیلم وجود دارد نهایت لذت را ببرید.

  • تعدادی از دانش آموزان سال نهمی ژاپن وارد یک جزیره خالی میشوند.
  • «میکائیل هافستروم» (Mikael Håfström) کارگردان سوئدی در سال 2013 ساخت اولین فیلم از دنبال نقشه فرار رو برعهده گرفت.
  • آیا شخصیت ها می تونن به کسی که نقشۀ فرار داره اعتماد کنن؟ نکته ای که توی این فیلم باعث افزایش تنش میشه اینه که تنها چند بازمانده وجود خواهد داشت.
  • مجلۀ سایت TOTBescaperooms.com ادعا می کنه فیلمی که موقع توضیح در مورد اتاق فرار بیشترین ارجاع بهش داده میشه، فیلم ارّه هست.
  • وقتی رایان سعی می کند با فعال کردن این وسیله حلقه را متوقف کند، دوباره تری را به روز مرگش برمی گرداند، اما این بار این اتفاق در بُعدی موازی رخ می دهد.
فیلم های مشابه اتاق فرار مجموعه اسکیپ اسکری اتاق فرار ترسناک | allescape