ساختمان و قطعات موتور دیزل در دستگاه دیزل ژنراتور موتور دیزل بدنه موتوردیزل | centraldiesel

این روش در بسیاری از کشتی‌های بزرگ دارای موتور دیزل هم استفاده می‌شود. هم زمان با این عمل خروجی سوپاپ باز شده و گازهای حاصل از احتراق تخلیه می‌گردند. در نهایت هنگامی‌ که پیستون به نقطه مرگ پایین می‌رسد، فرآیند تکرار می‌گردد. موتورهای دیزلی نوع دیگری از موتورهای احتراقی درون سوز هستند که در اغلب وسایل نقلیه مانند کامیون، قطار، کشتی‌‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. منظور از موتور احتراقی درون سوز این است که فرآیند سوختن درون سیلندر خودرو اتفاق می‌افتد و عملکرد و فرآیند آن با موتورهای بخار وبرون سوز متفاوت است. پیستون مکررا با شتاب زیاد در یک مسیر به صورت خطی می رود و بر می گردد.

  • گریس علاوه بر چسبندگی خوب نمی چکد و یکی از بهترین روان کننده های به کار رفته در موتور دیزل ژنراتور می باشد.
  • جهت دریافت لیست قیمت قطعات برقی دیزلی و گازسوز به واتساپ شرکت پیام دهید .
  • تمامی دوره ها برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، کودکان کار و نیازمندان رایگان می باشد.
  • دیزل ژنراتور ها یکی از انواع سیستم هایی هستند که برای تامین نیروی مکانیکی خود از موتور دیزلی استفاده می کنند.
  • این خودرو به طور رسمی 260D نامیده می‌شد و از موتور چهار سیلندر دیزل 2.6 لیتری بهره می‌برد و در سال 1936 به بازار عرضه شد.
مجله خبری دیزل مرکزی ژنراتورها قابل اطمینان هستند ، به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند و کارآمد کار می کنند اما هنگام کار، گازهای مضر آزاد می کنند. مقررات مربوط به انتشار گازهای گلخانه ای در سال های اخیر سخت تر شده است . از آنجا که دیزل ژنراتورها حاوی قطعات متحرک هستند ، باید دارای سیستم روغن کاری باشند. سیستم روغن کاری کمک می کند تا قطعات متحرک اصطکاک بیش از حد ایجاد نکنند و بیش از حد گرم شوند ، که این امر باعث قفل شدن سیستم می شود. ژنراتور و دینام چیزهایی است که انرژی مکانیکی را به برق تبدیل می کنند.

دپارتمان برق

پیش از آن مرسدس بنز و سایر شرکت‌ها از موتور‌های دیزل بر روی خودرو‌های باربری و اتوبوس‌های خود استفاده کرده بودند اما این نخستین بار بود که موتور دیزل بر روی یک خودروی سواری به شکل انبوه نصب می‌شد. این موتور هر چند تنها 40 اسب بخار قدرت داشت اما در زمان خود پیشرف مهمی به شمار می‌رفت و مرسدس بنز را در مسیر موفقیت‌های آینده در زمینه موتور‌های دیزل سواری قرار داد، روندی که تا سال‌ها بعد ادامه داشت. با وجود این بی‌علاقگی آمریکایی‌ها به موتور‌های دیزل، این موتور‌ها پیش از این در رقابت‌های اتوموبیل‌رانی مشهور Indianapolis 500 در آمریکا شرکت کرده‌اند.

آیا موتور های دیزلی در بخش هوایی کاربرد دارد ؟

برای تکمیل یک سیکل در موتورهای دو زمانه نیاز به دو کورس پیستون و یک دور میل لنگ می باشد. برخی از موتورها (به طور مثال موتور تراکتور) دارای چند سیلندر می باشند که هر کدام از این سیلندرها این سیکل به طور جداگانه و مستقل انجام می پذیرد. نکته ی بسیار با اهمیت دیگر که باید در این جا بگوییم زمان ها و مراحلی که برای یک سیکل در سیلندر انجام می شود باید به ترتیب گفته شده انجام گیرد. بعد از افزایش دمای هوا و قبل از رسیدن به نقطه مرگ بالای سوخت، تزریق و پاشش سوخت انجام می‌گیرد.

دلیل نام‌گذاری موتور دیزل 4 زمانه این است که هر 4 عملی که در بالا توضیح دادیم را در مراحل جداگانه انجام می‌دهد. بلوک سیلندر بدنه اصلی موتور را تشکیل می دهد و به روش ریخته گری ساخته می شود.بلوک سیلندر در موتورهای بسیار بزرگ چند تکه ساخته می شود. موتور دیزل دارای بخش های زیادی است که هر قسمت آن وظایفی را بر عهده دارند.

http://digitalmags.ir