توان و بازده در موتور دیزل شرکت مهندسی برق روان پاسارگاد | centraldiesel

جهت اطمینان از تأمین برق مورد نیاز در مواقع لزوم، دیزل ژنراتورها نیاز به سرویس و نگهداری در فواصل منظم دارند. بنابراین دیزل ژنراتور ها جهت استفاده در شرایط بحرانی برای حفظ ثبات جریان برق در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. با تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی جهت تولید برق در مقیاس های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این مورد به این دلیل است که زنجیره‌ های هیدروژن و کربنی که این سوخت‌ها را تشکیل می‌دهند، در گازوئیل طولانی ‌تر و سنگین ‌تر هستند که ۱۷ درصد از این اتم‌ ها بیشتر از بنزین است. تسمه تایم یا زنجیر تایمینگ در سیستم مکانیزم سوپاپ قرار داده شده است. تسمه تایم یا زنجیر تایمینگ برای اتصال میل لنگ و چرخش میل بادامک با یک زاویه خاص است که در جلوی موتور قرار دارد.

سیستم الکتریکی در موتورهای دیزلی

از مشخصات و ویژگی های یک جن ست دیزل می توان به سیستم کنترلی و تنظیم اتوماتیک ولتاژ اشاره کرد. شما برای خرید Diesel generator می توانید با کارشناسان مجتمع صنعتی آرا سنگ الوند در ارتباط باشید. اگر به دنبال کاهش هزینه های خود هستید می توانید اقدام به خرید دیزل ژنراتور دست دوم کنید. در این مقاله شما را با دیژل ژنراتور چیست و چه کاربردی دارد، اجزای و سوخت دیزل ژنراتور چیست، آشنا کردیم. موتور دیزل دو زمانه به دلیل طراحی متفاوت مراحل فوق را به جای 4 مرحله، در 2 مرحله طی می‌کند. به این صورت که مکش و تراکم در یک سیکل و قدرت و تخلیه در سیکل دوم انجام می‌شود.

http://digitalmags.ir

ار طرفی این تراکم هوا در درون سیلندر است که باعث افزایش فشار و دمای آن می شود. در موتورهایی که فاقد توربو چارجر هستند ( چه بنزینی چه دیزل )، هوای وارد شده به درون سیلندر در زمان مکش فشاری معادل ۹/۰ تا ۱ اتمسفر دارد که این فشار در سیکل تراکم تا ۱۶ اتمسفر ( بسته به ضرایب تراکم و نوع موتور ) بالا می رود. این میزان تراکم فشار و دمای مورد نیاز موتورهای دیزل را نامین نمی کند پس باید با کمک یک پمپ هوا جرم هوای ورودی را افزایش داد. در موتورهای دیزل این کار معمولاً با کمک دستگاهی به نام توربوچارجر صورت می گیرد. موتورهای دیزلی نیز مانند موتورهای بنزینی، موتور احتراق داخلی هستند که به عنوان موتور احتراق تراکمی نیز شناخته می شود. در این موتورها، سوخت به داخل محفظه احتراق تزریق می شود و سپس با دمای بالای هوا در محفظه مشتعل می شود.

تعمیر و نگهداری موتور برق گازسوز

این مایع در اکثر ممجله خبری دیزل مرکزی مخلوطی از آب مقطر و گلیکول با افزودنی ‌های دیگر جهت کمک به جلوگیری از خوردگی اجزاء استفاده می شوند. موتورهای دیزلی، مصرف سوخت کمی دارند و برای وسایل نقلیه سنگین مناسب هستند. به همین دلیل، بسیاری از تولید کنندگان کامیون از موتورهای دیزلی استفاده می کنند.

  • از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  • موجود است.همانگونه که اشاره شد موتورهای دیزل بر اساس نحوه کار کردن به دو دسته موتورهای چهارزمانه و دوزمانه تقسیم می‌شوند.
  • هوا و سوخت توسط پیستون به داخل محفظه احتراق مکیده شده و باعث روشن شدن موتور می شود.
  • وظیفه اصلی دینام در سیستم الکتریکی موتورهای دیزلی نیز شارژ باتری ها است.

خواهید دید که شتاب گیری SL۴۰۰CDI حتی از SL۵۵AMG هم سریع تر صورت می گیرد. به لطف نیروی ۳۱۱ اسبی و گشتاور ۵۳۹ پوند فوتی این موتور، شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر SL۴۰۰CDI در ۸/۵ ثانیه بدست می آید که تقریباً یک ثانیه سریع تر از S۶۰۰ دوازده سیلندر و SL۵۵AMG پر مدعاست. گفتیم که فشار هوای ورودی توسط توربوچارجر از ۵/۱ تا ۲ اتمسفر افزایش می یابد. حال اگر هوای وارد شده به درون سیلندر به جای ۱ اتمسفر ۵/۱ اتمسفر فشار داشته باشد، پس از متراکم شدن( در نسبت ۱۶ به ۱ ) به جای ۱۶ اتمسفر، ۲۴ اتمسفر فشار خواهد داشت و این یعنی جرم و حرارت بیشتر و در نتیجه احتراق بهتر و آلودگی کمتر. در این سیکل پیستون در نقطه مرگ بالا قرار گرفته و سوپاپ هوا باز است.

آشنایی با دیزل ژنراتور (کاربرد و مزیت انواع دیزل ژنراتور)