بررسی صرافی کوکوین KuCoin آموزش تصویری ثبت نام ایتسکا

از آنجایی که بسیاری از این پلتفرم‌ها در واقع هیچ‌وقت ضمانت و بیمه وجوه را بر عهده نمی‌گیرند، کاربران می‌توانند این مبادلات ارزی را بدون نیاز به ارائه اطلاعات احراز هویت انجام دهند. کوکوین یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال است که از محبویت بسیار بالایی برخوردار است؛ این صرافی با سقف برداشت روزانه ۵ بیت‌کوین بدون احراز هویت یکی از بهترین صرافی‌ها برای کاربران ایرانی می‌باشد. کوکوین برای کاربران خود بهترین نرخ ارز دیجیتال موجود در بازار جهانی را ارائه می‌دهد.

از قسمت Assets گزینه Main Account را انتخاب نماییدرمز ارزی که می خواهید در معاملات فیوچرز استفاده نموده و یا اینکه انتقال دهید، انتخاب کنید. تیک گزینه Terms of use یا شرایط استفاده از خدمات صرافی کوکوین را فعال کنید. به این ترتیب، کار ثبت‌نام شما در صرافی به پایان می‌رسد و می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. کاربران ایرانی می توانند از سایت های خارجی که در حال حاضر اقدام به مسدود کردن آی پی های ایرانی نکرده اند، برای خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنند.

افتتاح حساب در صرافی کوکوین

اگر کاربری از این توکن نگهداری کند، از طرف صرافی از تخفیف قابل قبولی در کارمزد معاملات بهره مند می شود. از آنجا که میزان سود و ضرر معامله‌گر در معاملات فیوچرز چند برابر می‌شود، توصیه شده است تنها افرادی که دانش و تجربه کافی در این بازار دارند اقدام به بازکردن چنین معاملاتی کنند. در صورتی که برای بازکردن معاملات خود در بخش آتی به سرمایه نیاز داشته باشید، می‌توانید با کلیک روی این دو پیکان دوسویه همچون دیگر بخش‌ها سرمایه‌های خود را به بخش فیوچرز منتقل کنید. در این نوع ثبت سفارش با واردکردن رقم در کادر Limit به صرافی می‌گویید با رسیدن قیمت به این رقم، معامله‌ای را با همین قیمت و با حجمی که در کادر Amount وارد کرده‌اید اینجا – https://iranarzdigital.com/kucoin/ – ثبت کند. برای این کار از نوار پایین صفحه روی گزینه Trade کلیک کنید.

در مجموع این گونه به نظر می رسد که بهتر است این صرافی را جهت خرید ارز دیجیتال به کار ببرید که اخیرا به بازار وارد شده اند و ارائه اولیه خود را با موفقیت طی کرده اند. در آغاز کار صرافی کوکوین احتمال ساپورت حداکثر ۴۰۰ جفت رمز را داشته است. برای مثال این صرافی معروف احتمال تعویض بیت کوین به اتریم را دارد. موسس این نوع صرافی مدعی است که تا آخر سال ۲۰۲۲ احتمال ساپورت حداکثر ۱۰۰۰ رمز ارز را برای آن اعمال می کنند. بهتر است بدانید این پلتفرم در سپتامبر ۲۰۱۷ جهت داد و ستد ارز های رمزنگاری شده شناسایی و راه اندازی شد. همچنین صرافی Kucoin یک صرافی اینترنتی جهت معامله ارز های دیجیتال می باشد که به علت واسط کاربری ساده معروفیت بسیاری کسب کرده و مورد توجه بسیاری از اشخاص واقع شده است.

ویدیو آموزش ترید در بخش مارجین اپلیکیشن Kucoin

حداقل میزان برداشت از صرافی کوکوین، یک دلار است که این مورد را نیز می توان جز مزیت های این صرافی دانست. حداقل میزان واریزی به صرافی کوکوین معادل یک دلار می باشد و داشتن حداقل میزان کم واریزجز نکات مثبت کاربا صرافی KuCoin است. صرافی KuCoin ( کوکین ) یکی از صرافی های بسیار ایمن و مطمئن است که کاربران و مخاطبان بسیار زیادی از سراسر دنیا دارد.برای شناخت دقیق و کامل صرافی کوکوین، با ما همراه باشید. کوکوین در فهرست ۱۰ صرافی پرترافیک جهان قرار گرفته و بیشترین حجم معاملات رمزارز را به خود اختصاص داده است.

چگونه Google 2FA یا کد دو مرحله ای را به صرافی کوکوین خود متصل کنیم؟

🔹 جذب سرمایه ی ۲۵۰ میلیون دلاری TON coin برای ارتقا دو حوزه ی صرافی غیرمتمرکز و NFT خودش

دو صرافی kucoin و huobi نقش زیادی در این سرمایه گذاری داشتند

دلیل رشدش تو بازار خونین این بوده.با اینکه توسط این صرافی ها حمایت میشه.نمیدونم چرا هنوز بایننس سمتش نرفته

— hamidcry.eth(💙,🧡) "🏰" 🦉 (@Hamidcry) April 12, 2022

برای محافظت از حساب و دارایی های خود، به شدت توصیه می کنیم که تنظیمات امنیتی خود را قبل از انجام معامله انجام دهید. ابتدا پس از ورود به سیستم، از منوی کشویی روی Account Security کلیک کنید. لطفاً مطمئن شوید که رمز عبور به اندازه کافی پیچیده است و به درستی ذخیره شده است. برای اطمینان از امنیت حساب، لطفاً از همان رمز عبوری که در جای دیگری استفاده کرده اید استفاده نکنید. برنامه صرافی کوکوین را باز کنید و کد QR را اسکن کنید تا وارد شوید.

  • با ما همراه باشید تا به سراغ یکی از صرافی‌های معتبر و مطمئن دنیای کریپتوکارنسی برویم.
  • در فیلد Total Investment مقداری که قصد انجام معامله با آن دارید را وارد نمایید.
  • سرویس پرسش و پاسخ آنلاین در سایت وجود دارد که در لحظه به سؤالات کاربران پاسخ می‌دهد.

نتیجه در صفحه Result مشخص خواهد شد که مقدار لیکوئیدی Liquidation Price را نشان می دهد. در آخر برای انجام محاسبات بر روی گزینه Start calculation کلیک کنید. این قسمت نشانگر پوزیشن های شما، پوزیشن بسته، سفارشات باز، سفارشات استاپ، Take Profit و … می باشد. تمام تحلیل ها جنبه آموزشی دارند و من می پذیرم که مسولیت سود و زیان استفاده از این تحلیل ها بر عهده خودم می باشد. به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید. پس از آن، باید کدی شش‌رقمی (فقط عدد) را به‌عنوان Trading Password انتخاب کنید.