اپلیکیشن های کتابخوان الکترونیکی معرفی 3 برنامه‌ کتابخوان ایرانی

اپلیکیشن های کتابخوان الکترونیکی معرفی 3 برنامه‌ کتابخوان ایرانی کتابراه را می‌توانید در نسخه‌های اندروید، iOS و کتابخوان تحت وب در اختیار داشته باشید. کتابراه از طراحی کاربری مناسبی برخوردار است و به راحتی می‌توان حین مطالعه اندازه و شکل فونت و رنگ پس زمینه را تغییر داد و قسمت‌های موردعلاقه در کتاب را نشانه‌گذاری کرد یا به اشتراک گذاشت. فیدیبو نیز در حال حاضر در سه نسخه اندروید، iOS و کتابخوان تحت وب در دسترس است و اجازه‌ ورود هم‌زمان به یک حساب کاربری از سه دستگاه را می‌دهد. یکی از برترین ویژگی‌های طاقچه طی این چند سال اخیر، ایجاد کتابخانه همگانی مجازی بود که به این وسیله کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغی به طور ماهیانه یا سالیانه، به بیش از ۲۱ هزار جلد کتاب غیررایگان دسترسی داشته باشند. کتاب‌راه هر هفته یک کتاب رایگان به کاربرانش هدیه می‌دهد تا دیگر نگران داشتن همیشگی کتاب نباشید؛ البته به این معنا نیست که کتاب‌های رایگان هفتگی کتاب‌راه از آثاری هستند که جذابیتی ندارند و کتاب‌هایی هستند که فروش نمی‌روند. هر هفته کتاب‌های نسبتا خوبی در فهرست کتاب‌های رایگان قرار می‌گیرد.

طاقچه یکی از 3 نرم افزار کتابخانه دیجیتال است که در آن می‌توانید به هزاران کتاب، رمان، مجله و… دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن کتابخوان طاقچه هم مانند فیدیبو با صدها ناشر همکاری می‌کند. از مزایای اپلیکیشن طاقچه می‌توان به قابلیت “طاقچه بی نهایت” اشاره کرد که با عضویت در کتابخانه طاقچه و پرداخت هزینه یک کتاب میتوانید بی نهایت کتاب بخوانید. از دیگر قابلیت های طاقچه امکان خرید برای کاربران خارج از کشور است. یکی از برنامه کتابخوانی فارسی برای ایفون که به شما پیشنهاد می‌کنیم، فیدیبو است.

محبوترین سازنده های بازی های اندروید

در این مرحله اپلیکیشن درخواستی به صورت کامل به مشتری تحویل داده شده که این خدمت شامل یک سال پشتیبانی رایگان توسط شرکت ویستا می‌باشد. می‌توان امکانی را تعبیه کرد که هر بار کاربر وارد می‌شود از ادامه متن قبلی، کتاب را مشاهده کند. برای خسته نشدن چشم و متفاوت بودن سلیقه ها می‌توان به دلخواه کاربر رنگ و فونت متن تغییر کند. می‌توان چندین کتاب الکترونیکی چند صد صفحه‌ای را به آسانی حمل کرد. گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است. اگر سوال و یا نظری دارید آن را حتما در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران آی‌اپس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

برای اینکه چشم خسته نشود، می‌توانی رنگ‌ پس‌زمینه را تغییر دهی تا با شرایط نور متناسب شود. در هر زمان و مکانی می‌توانی به کتاب دلخواهت دسترسی داشته باشی. ارسال درخواست شما به شرکت، بررسی درخواست و ایده شما، مشاوره رایگان با شرکت جهت نهایی کردن ایده درخواستی و تکمیل قرارداد. برای تماس مستقیم با مشاورین ما از طریق گزینه ها موجود در این بخش می توانید با تیم مشاورین ویستا ارتباط برقرار نمایید. فاقد قابلیت‌های خلاصه برداری از کتاب‌ها و هایلایت کردن متون است.

بهترین برنامه کتابخوان برای گوشی همراه

به‌ تدریج هر چقدر تعداد این کتاب‌ها بیشتر شد، برنامه‌های کتابخوان بیشتری نیز برای باز کردن و خواندن فرا کتاب آن‌ها ساخته شدند. تارنمای اپلیکیشن ها از تابستان 1396 با هدف ارائه جدیدترین بازی ها و نرم افزارهای اندروید پا به عرصه اینترنت گذاشت و در این مدت زمان اندک توانست جایگاه خود را در میان کاربران ایرانی تثبیت کند. با نصب اپلیکیشن کتابچین بر روی گوشی موبایل خود همیشه یک کتابخانه پر از کتاب همراه شماست.

  • طاقچه یکی از اولین اپلیکیشن‌های کتاب‌خوان بود که در ایران و با نام «کتاب من» عرضه شد؛ اما بعدها به طاقچه تغییرنام داد.
  • ‏راه اندازی این پروژه با نیت ترویج کتاب و کتابخوانی در بین پارسی زبانان و همچنین رونق بخشی به صنعت کتاب با ترویج و ارائه کتاب های الکترونیک با حفظ حقوق مولفین کتاب ها و جلوگیری از کپی کتاب می باشد.
  • دسته‌بندی کتابها بر اساس موضوع، دسترسی را برای رسیدن به کتاب مورد نظر آسان ساخته است.
  • در دنیای امروز علیرغم وجود انواع مختلف سرگرمی ها که بیشتر آنها به تکنولوژی وابسته هستند، هنوز هم افرادی پیدا میشوند که می خواهند از شیوه هزاران ساله سرگرمی که کتاب خواندن است استفاده کنند….
  • شما با استفاده از این اپلیکیشن نه تنها می‌توانید در دستگاه رومیزی ویندوز خود کتاب الکترونیکی بخوانید، بلکه این قابلیت نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد که کتاب‌های الکترونیکی خود را تهیه و منتشر کنید.