اجرای سقف کاذب اجرای سقف کاذب 60*60 اجرا و نصب انواع سقف کاذب کناف ساختمان

اگر سقف کاذب ساختمان شما از نوع گچ و کناف باشد و قسمتی از آن ترک بردارد، این مشکل با لکه‌گیری برطرف می‌شود، البته این کار الزاما کار راحتی نیست؛ خصوصا اگر در سقف کاذب از چند رنگ متفاوت استفاده شده باشد. اگر سقف کاذب از پنل‌های ساده ساخته شده باشد، در اینمورد هم امکان تعمیر و ترمیم سقف امکان‌پذیر است. در مواردی که سقف شما بصورت طرح‌دار باشد و رنگ قسمت‌هایی از آن تغییر کرده باشد، ممکن است تعمیر و ترمیم سقف در چنین مواردی کمی سخت باشد. در چنین شرایطی ممکن است قسمت‌های زیادی از پنل‌ها نیاز به تعویض پیدا کنند. به‌طورکل امکان تعمیر هر نوع سقف کاذب از هر مدل و طرحی وجود دارد حتی اگر طرح‌دار باشد و طرح آن هم قدیمی و در بازار موجود نباشد.

بسته به سلیقه شما و میزان مهارت فرد نصاب، می‌ توان طرح‌ های بسیار جذابی با استفاده از کناف برای سقف قیمت سقف کاذب کاذب ایجاد کرد. همچنین به کارگیری تجهیزات نورپردازی گوناگون می‌ توانند به شما کمک کنند تا زیبایی این طرح ها را دو چندان کنید. در این ساختار از یک لایه پنل روکش دار گچی ساده یا صفحه دارای عایق ( پشم معدنی و یا پلی استایرن ) اسفاده می شود. پنل ها توسط چسب خمیر شکل با نام پرلفیکس ( متشکل از گچ ویژه و مواد افزودنی با خاصیت چسبندگی بالا) به دیوار زمینه متصل می شوند. در قدم بعدی فاصله باقیمانده در میان پنل های کناف به وسیله نوار و بتونه مخصوص درزگیری کناف درزگیری می شوند، با انجام این کار در انتها سطحی یکپارچه و مسطح بدون هیچگونه شیار یا درزی خواهیم داشت.

این سیستم سقف كاذب به دلیل کاربرد شیشه در آن، قابلیت نورپردازی از پشت را داراست. از آنجایی که غالبا وزن این نوع سقف بیشتر از سایر انواع سقف های كاذب می باشد، از این رو رعایت موارد ایمنی، هم در زیرسازی و هم در نصب سقف کاذب شیشه ای الزامی است. به طور کلی از مزایای اجرای سقف کاذب شیشه ای می توان به نصب آسان، سازگاری محیط زیستی، مقاومت در برابر رطوبت، طرح و رنگ متنوع و امکان نورپردازی ویژه اشاره نمود. اجرای سقف کاذب و نصب سقف کاذب۶۰در۶۰ 《مقدمه سقف کاذب و کناف و آسمان مجازی سقف کاذب کناف نوعي سقف كاذب است. كه در آن از پنل‌هاي گچي یا غیر گچی پيش‌ساخته استفاده مي‌شود.》 که توسط پروفیل‌های سرد نورد شده خاصی در سقف اجرا و متصل می‌شوند.

انواع سقف کاذب ۶۰*۶۰

سقف کاذب طلقی یا پلکسی گلس ، به صورت کاملا شفاف بوده و قابلیت عبور نور دارد. نصب سقف کاذب طلقی در رنگ های مختلف امکان پذیر بوده و از این رو می تواند سلیقه های مختلفی را تحت پوشش قرار دهد. همچنین اجرای سقف کاذب طلقی به صورت طرح دار نیز امکان پذیر است. قیمت اجرای سقف کاذب طلقی با توجه به ضخامت و طرح تایل ها و همین طور کیفیت و برند آن متفاوت است. اتاق پذیرایی مهمترین مکانی است که می توان از اجرای سقف كاذب در آن بهره برد و نمایی زیبا و لوکس به آن بخشید. بسته به سبک منزل می توان سقف کاذب ساده و مینیمال یا لوکس و پر زرق و برق در پذیرایی اجرا کرد.

میتوان بطور خلاصه گفت، پی وی سی از متداول ترین سقف های زینتی و ارزان در بازار است. اگر سازه کاذب درست اجرا شود، می تواند مصرف سوخت در ساختمان را به حداقل برساند. این سقف لوله ها و سیم کشی های رد شده در سقف اصلی را پوشش می دهد. اتاق شما به احتمال زیاد دارای حاشیه هایی خواهد بود که پانل هایی با اندازه کامل نیاز ندارند.

مزایای اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی

اجرای سقف کاذب اجرای سقف کاذب 60*60 اجرا و نصب انواع سقف کاذب کناف ساختمان هزینه اجرای سقف کاذب در مقایسه با تعمیر و بازسازی سقف اصلی ساختمان مقرن‌به‌صرفه‌تر است. سقف ترکیبی از اجرای چند نوع سقف کاذب که به شکل یک طرح هندسی در آمده اند ایجاد می شود. برای اجرای این سقف باید به این نکته توجه داشت که طرح انتخابی مناسب با سازه های سقف کاذب باشد. قبل از نصب سقف کاذب ترکیبی، زیرسازی مناسب با آهن کشی یا بدون آن باید انجام شود.

  • ممکن است برخی جزئیات در تصوری که می بینید شامل مسئولیت اجرای سقف مورد نظر نباشد.
  • صفحات مورد استفاده برای سقف کاذب کناف معمولی برای اجرای سقف‌ های کاذب و طرح‌ های داخلی یک ساختمان مورد استفاده قرار می‌ گیرند.
  • برای آشنایی بیشتر با چگونگی محاسبه دستمزد این سقف کاذب، صفحه قیمت رابیتس‌کاری را مطالعه کنید.
  • برای مثال، در صورت اجرای غیراصولی رابیتس‌، هزینه گچ‌کاری بیشتر شده یا ممکن است رابیتس در زمان گچ‌کاری کنده شود.
  • برای آشنایی با عوامل مؤثر در تعیین قیمت این نوع سقف کاذب، صفحه قیمت کناف را مطالعه کنید.
اجرای سقف کناف خود به دو دسته سقف کاذب ثابت و سقف کاذب متحرک تقسیم می‌شوند. سقف‌های کاذب ثابت خود به دو نوع سقف کاذب یکپارچه (ساده) و سقف کاذب طرحدار و دکوراتیو تقسیم می‌شود. در سقف کاذب یکپارچه هیچ درزی وجود نداشته و باید بعد از نصب و بتونه‌کاری، آن را رنگ‌آمیزی کرد. این نوع سقف کاذب از نظر وزنی بسیار سبک بوده و با توجه به فرمول اجرایی و استاندارد خود، جایگزین خیلی خوبی برای سقف‌های کاذب دیگر نظیر سقف کاذب با رابیتس و گچ است. سقف کناف نوعی سقف کاذب است که در ساخت آن از انواع پنل های گچی و غیر گچی پیش ساخته استفاده می گردد. این پنل ها به کمک پروفیل های سرد نورد شده خاصی به سقف سازه ای متصل می شوند.

انواع تایل معرق