اجزای موتور دیزل | centraldiesel

موتورهای ژنراتور معمولاً توسط گازوئیل یا گاز طبیعی تأمین می شوند. سوخت موتور را چرخانده و همزمان با چرخش موتور ، اجزای مختلفی از جمله دینام و سیستم باتری ، این انرژی مکانیکی را به برق قابل استفاده برای تجهیزات شما تبدیل می کنند. اندازه موتور به طور معمول میزان تولید برق توسط ژنراتور را تعیین می کند. در مقاله های قبلی در خصوص انواع موتورهای احتراق داخلی صحبت نمودیم در این جا نیز به انواع دیگری از موتور احتراق داخلی که از نوع موتور رفت و برگشت یا پیستونی و همچنین موتور دیزلی می باشد اشاره خواهیم نمود و نحوه ی عملکرد آن را بررسی می کنیم. ۹٫طول عمر یک موتور دیزلی به طور تقریبی دو برابر یک موتور بنزینی است که به دلیل طراحی قدرتمند قطعات موتور است. ۵٫موتورهای دیزلی می توانند بیش از ۴۵٪ از انرژی سوخت را به انرژی مکانیکی تبدیل کنند.

موتور‌های دیزل حتی در رقابت‌های اتومبیل‌رانی آمریکا هم شرکت کرده‌اند

چه بسیار افرادی که بخاطر استفاده از یک قطعه کوچک بی کیفیت دچار خسارت بسیار زیادی شدند. در همین حین سوپاپ بعدی که سوپاپ تخلیه است گاز سوخته شده را خارج میکند و پیستون دوباره به حالت قبلی برمی‌گردد. بالا آمدن پیستون و فشرده کردن هوا که گرمای بسیار زیادی را ایجاد می‌کند. موتور دیزل به عنوان یک موتور احتراق فشرده یا CI شناخته می‌شود و به نام رودلف دیزل نامیده شده است .

  • موتورهای دیزلی باتوجه‌به اینکه روی چه دستگاهی بسته می‌شوند به دو نوع هندلی و استارتی روشن می‌شوند.
  • موتورهای دیزل شمع ندارند و آنها هوا را مکش میکنند سپس آنرا متراکم میکنند و سوخت را به داخل محفظه احتراق تزریق میکنند و گرمای حاصل از متراکم شدن هوا موجب سوخت در یک موتور دیزل میشود.
  • در این صفحه آموزشی سعی شده است همه چیز درباره موتورهای دیزل و اجزاء و همچنین نحوه عملکرد هر قطعه بطورخلاصه و مفید شرح داده شود امید است مورد قبول شما دوستان عزیز واقع شود.
  • شایعات و نکات شگفت انگیز و جالبی در پیرامون آن وجود دارد که احتمالا شما هم شنیده اید.
  • این فشردگی آنچنان زیاد است که باعث ایجاد حرارت بسیار بالا می‌گردد.
  • که در این صورت در موتور 2 زمانه شما مکش و تراکم را در یک سیکل و قدرت و تخلیه را در سیکل دوم و یا سیکل آخر مشاهده می کنید .
امیدواریم مطالب فوق برای شما مفید بده باشد و با موتور دیزل اشنا شده باشید. اما موتور های بنزینی اگر تنظیم موتور و اصلاح اکتانات نداشته باشند در فشار بالا دچار انفجار میشوند. در ایالات متحده آمریکا از دهه ۱۹۳۰ آرام آرام شروع به استفاده در چند خودرو کرده اند و از دهه ۱۹۷۰ خودرو های دیزلی نقش بزرگی در صنعت حمل و نقل و تجهیزات این کشور بازی می‌کردند. آنها با موتور های بنزینی , احتراق خارجی هم امتحان کردند اما نتیجه ای به شدت منفی را دریافت کردند .

بنابراین مجله خبری دیزل مرکزی های اشتعال بسته به منبع سوخت متفاوت خواهند بود. به عنوان مثال ، قطعات در مواد مقاوم در برابر خوردگی پوشش داده می شوند تا در برابر شرایط مرطوب تر مقاومت کنند. قطعات و لوازم جانبی ژنراتورها از تعدادی قطعات و اجزای جداگانه تشکیل شده اند و می توانند همراه با طیف وسیعی از لوازم جانبی مورد استفاده قرار گیرند.

حوادثی که ممکن است در کار با تراکتور برای شما به وجود بیاید

با پایین آمدن پیستون یک خلأ نسبی در سیلندر ایجاد می‌شود و هوای خالص از طریق مجرای سوپاپ هوا وارد سیلندر می‌گردد. در انتهای این زمان سوپاپ هوا بسته شده و هوای خالص در سیلندر حبس می‌گردد. یکی از موتورهای درون سوزی که از سالیان تقریباً دوری همچنان در کورس رقابت با موتورهای جدید قرار دارد، موتور دیزلی است.

http://digitalmags.ir