دکوراسیون طلافروشی چگونه است؟

در هنگام طراحی ویترین جواهرات و طلا باید به نحوی در معرض نمایش قرار بگیرد که مشتری به خوبی بتواند ببیند و به این صورت نباشد که بخواید کالاهای با ارزشمند را از ویترین خارج کنید. استفاده از گاوصندوق برای نگهداری کالاهای با ارزش در هنگام شب بسیار مهم است. نداشتن سایههای ناخواسته ایجاده شده و پرهیز از بروز خیرگی، مهمترین فاکتورهایی هستند که باید در هنگام نورپردازی طلافروشی به آن توجه کنیم. در دکوراسیون داخلی طلافروشی باید به این مسئله توجه داشته باشید که لازم نیست که تمام قفسهها پر از طلا باشند. دکوراسیون طلافروشی باید به نحوی باشد که دو ویژگی لوکس بودن و امنیت را دارا باشد. اهمیت این مورد به قدری است که قبل از هر چیزی حتی توجه به زیبایی محیط باید برای این مورد تمهیدات لازم را در نظر گرفت.

به طور مثال همان طور که در بخش روشنایی توضیح دادیم، طراحان داخلی سعی می کنند برای طراحی دکوراسیون فروشگاه از لامپ های هالوژن استفاده نمایند. بهترین گزینه برای این قسمت استفاده از لامپهای AR111 با زاویه تابش ۲۰ درجه است که نور را به صورت متمرکز به ناحیه ای خاص میتابانند. ترکیب رنگ در طلا فروشی بسیار مهم است که تا زیادی به سلیقه کارفرما و طراح داخلی بستگی داد، اما به طور کلی در طراحی طلا فروشی بیشتر از رنگ های طلایی، سفید و قهوه ای استفاده می شود. برای طراحی طلا فروشی زمانی، با توجه به درخواست کارفرما از سبک مدرن به عنوان گزینه مناسب برای طراحی استفاده شد و تلاش نمودیم تا از سیستم روشنایی هالوژنی و محو شده در سقف استفاده کنیم تا محیطی ظریف، ساده و در عین حال منطبق با سبک طراحی این فضا داشته باشیم. خدمات دکوراسیون طلافروشی گروه دکور IPG، با داشتن 15 سال سابقه و تجربه در زمینهی طراحی دکوراسیون داخلی، آماده ارائهی مشاوره و طراحی برای شما عزیزان است. در کنار همه این ها استحکام و ظرافت از واجبات طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی است.

روشهای زیادی برای ایجاد امنیت در فروشگاه بر اساس چیدمان آن وجود دارد. طراحی داخلی طلا فروشی در حیطه ی کار طراحان داخلی برای بهینه سازی استفاده از یک فضای تجاری قرار می گیرد. برای بالا بردن پتانسیل فروش، برای سانت به سانت فضای خود برنامه ریزی کنید و چیدمان ویترین مغازه طلا فروشی را بهینه کنید. این که فروشگاهی برای چه اموری طراحی می شود، انتخاب کننده طیف رنگی کاربردی در طراحی داخلی مغازه است که این دکوراسیون رابطه مستقیمی با متراژ در اختیار داشته در مغازه طلافروشی دارد. باید بیشترین امنیت و حریم را در اختیار داشته باشد. اصلیترین رکن و حیاتیترین مسئله برای فروشگاه طلا فروشی امنیت آن است زیرا طلا یک وسیله یبا ارزش و تجملاتی محسوب میشود و نباید آن را مثل سایر اجناس در ویترین سادهای قرار داد. به عنوان مثال به رنگهایی که برای مغازه استفاده میکنید توجه کنید سعی کنید با نورپردازی صحیح و اصولی باعث بهتر دیده شدن محصولات که قصد فروش آنها را دارید بشوید؛ مواردی از این قبیل دست به دست هم میدهند تا فروش محصولاتتان را بالا ببرید. حتی اگر مغازه شما مساحت کمی دارد میتوانید از وسایل زیادی استفاده کنید؛ البته باید توجه داشته باشید که از شلوغی و به هم ریختگی مغازه خودداری کنید؛ برای مثال میتوانید با استفاده از رنگهای طوسی و سفید مغازه را بزرگ نشان بدهید و با آویزان کردن کالاها یا استفاده از قفسههای بسیار زیاد وسایل زیادی را در آنها تعبیه کنید.

و از لحاظ روانشناسی طراحی دکوراسیون داخلی هر چه بیشتر چشم گیر باشد میزان مشتری های بیشتری را به خود جلب می کند. بنابراین از لحاظ روانشناسی طراحی فضاهای تجاری ، یک طراح داخلی کاملا به این مسئله واقف است که بتواند با طراحی زیبا و چشمگیر، میزان مشتری بیشتری را به داخل جلب کند. همچنین برای افزایش توجه مشتری می توان از چراغ های آویز لوکس استفاده کرد و در ویترین ها با نور پردازی بر روی یک محصول کانونی می توان ماهیت مغازه را بیشتر به نمایش گذاشت و مشتریان بیشتری را جلب کرد. همان طور که میدانید، اکثر مشتریان طلافروشیها بانوان هستند که زیبایی بصری برای آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بهترین محل برای قرارگیری گاوصندوق درون دیوار میباشد با این کار تا حد زیادی از سرقت نمودن لوازمی که درون گاوصندوق قرار میدهید میکاهید. برای پیشگیری از سرقت طلا با بالا بردن امنیت میتوانید از مواردی مثل شیشههای ضد سرقت، نصب دوربین مداربسته، دربهای ریموتی قفل دار، استفاده از گاوصندوق و دزدگیر و مواردی از این قبیل استفاده نمایید تا امنیت محیط را تا حد ممکن بالا ببرید. در طراحی ویترین که با شیشههای ضدضربه و مستحکم از فضای بیرون جدا میشوند، باید جدیدترین اجناس فروشگاه قرار گیرند و طلا و جواهرات ازجمله انگشتر، گردنبند، دستبند و سرویسهای طلا به ترتیب در آن قرار گیرند.

دکوراسیون مغازه طلا فروشی با طراحی ویترین لوکس کاری از گروه طراحی mdfplan طراحی انواع فضاهای داخلی و نما. خرید. فروش و قیمت انواع ویترین مغازه شیپور. طراحی این محیط بسیار سخت میباشد زیرا در طلا فروشی که طلا به فروش میرسد به علت اینکه این شیء بسیار با ارزشی محسوب میشود، نباید طراحی این محیط به گونهای باشد که اشخاص با ورود به درون آن فضا به راحتی به این اجناس قیمتی دسترسی داشته و در اختیار اشخاص قرار داد. طلا و جواهرفروشی، از آن دسته شغلهایی است که دکوراسیون و طراحی داخلی مغازه آن بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین اگر میخواهید که مشتری حاضر به ورود و خرید از فروشگاه شما شود، باید طراحی دکور فروشگاه خود را بهروز نگه دارید. اولین چیزی که توجه مشتری را برای ورود به یک فروشگاه جلب میکند، چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی آن فروشگاه میباشد. طراحی این محیط باید به صورتی باشد که بین رنگ انتخابی برای کاغذ دیواری یا رنگ دیوارها با رنگ لوازم تزیینی و دکوری برای محیط هارمونی ایجاد شود. این بخش نخستین قسمت از ورودی مغازه شماست که تقریباً بین پنج الی پانزده گام نخست مشتری که به متراژ مغازه و همچنین مقدار آن که ممکن است از چند سانتی متر و یا چند متر متغیر باشد را در بر می گیرد.

اما توجه داشته باشید که برای طلا فروشی ها، استفاده از فرش یا قالیچه، ایده مناسبی نیست. همچنین توجه به رنگ بندی، دکوراسیون ویترین طلا فروشی و نور پردازی در طراحی داخلی طلا فروشی بسیار با اهمیت است. در طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی برای ویترین های جلوی مغازه معمولا از شیشه های ضد ضربه و مستحکم استفاده می شود که نشانگر جدید ترین مدل ها هستند و برای قفسه های داخلی مغازه نیز که نشانگر مدل های لوکس و خاص هستند از شیشه های مقاوم استفاده می شود. استفاده از دوربین های مدار بسته از اولین اقدامات برای افزایش امنیت در طراحی مغازه طلا فروشی است که در طراحی داخلی مغازه طلا فروشی حتما باید به آن توجه کرد. یکی از عواملی که باعث افزایش جلبتوجه مشتریان خواهد شد نور زیاد و انعکاس شدید آن است که موجب زیباتر به نظر رسیدن طلا و جواهرات خواهد شد.

نکاتی مانند ارتفاع ، شکل ، رنگ ، متریال و فرم ویترین از جمله مواردی است که اثر زیادی بر طراحی و ذهن مشتری میگذارد. داشتن یک ویترین منحصر به فرد می تواند در کنار ویترین های معمولی میزبان طلاهای با قیمت بالاتر در نظر گرفته شود. نکته اول اینکه با توجه مشتریان با سطح درآمدی و اجتماعی بالا که به آنجا مراجعه میکنند باید طراحی داخلی صرافی را شیک و لوکس در نظر بگیرید. چراغهای الایدی تا ۷۵ درصد مصرف انرژی کمتری نسبت به چراغهای هالوژن و متال هالید دارند و فقط و فقط به میزان ۳۰٪ آن چراغها گرما تولید میکنند.

طراحی مغازه طلا فروشی باید به نحوی باشد که توجه هر عابری را به خود جلب کند و قدرت این را داشته باشد تا مشتریان شما را افزایش دهد. طراحی داخلی طلا فروشی باید آنقدر قوی باشد که مشتریان زیادی را جلب کند.در طراحی داخلی طلا فروشی نور پردازی،رنگ بندی و متریال خوب نقش مهمی را ایفا می کند. بنابراین تقسیم صحیح و نصب قفسه ها به بهترین شکل ممکن در طراحی داخلی طلا فروشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دکوراسیون و قفسه بندی لوازم تزیینی لاکچری. همچنین اهمیت طراحی دکوراسیون طلافروشی، رنگ بندی مناسب، طراحی ویترین، شیشه لمینت، سیستمهای امنیتی، عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی داخلی طلا فروشی و سایر سوالات دیگر که در این راستا برای شما مطرح میشود، اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. انتخاب کفپوش تجاری مناسب می تواند یک چالش باشد ، به ویژه هنگامی که می خواهید کف ساختمان یا مغازه طلا فروشیتان برای مدت طولانی دوام بیاورد. آینه کاری یکی از روش های زیبا در ایجاد جلا و اشرافیت به فضای داخلی می باشد. هدف از تراش دادن آینه این است که بتوان باعث ایجاد نمایی زیبا و قالبی خاص شد که برای این کار نیاز به تجهیزات و تخصص بالا است.

این نکته آنقدر اهمیت دارد که حتی طلا فروشیهایی که محصولات خودشان را به صورت اینترنتی به فروش میرسانند هم وبسایتی طراحی میکنند که بسیار جذاب بوده همچنین در ساخت آن بسیار حساسیت به خرج میدهند و سعی میکنند ظاهر زیبایی را به وجود بیاورند. برای ایجاد امنیت در طلافروشی ساخت معابر موجود در این فروشگاه بهصورت تودرتو جلوه زیبایی به این فروشگاه میبخشد و باعث افزایش کنترل روی مشتریان میشود. یک گزینهٔ جذاب دیگر که برای زیبا سازی بیشتری محیط به کار میبرند استفاده از سنگهای آنتیک است. طراحی طلا فروشی از آن دسته فروشگاه های است که مخاطب آنها اکثرا خانم ها هستند و روحیه خانم ها هم به زرق و برق توجه بیشتری دارند.

در واقع، چنین محیطی باید بتواند نظر شما را جلب کرده و برای گشت و گذار در میان درخشش جواهرات، ترغیب تان کند. استفاده از نور آفتابی در روشنایی و نورپردازی طلافروشی، شاید در نظر اول باعث درخشش و چشمگیر شدن الماسهای داخل ویترین شود، اما عقیق و فیروزه و دیگر سنگهای قیمتی رنگی زیر این نور طراحی داخلی طلا فروشی مدرن زیاد محو میشوند. فروشگاه طلا فروشی به عنوان یکی از لوکس ترین و چشمگیر ترین فروشگاه ها در مراکز تجاری و یا بازار شناخته می شود. مغازه یا فروشگاههای طلا فروشی به عنوان یکی از لوکسترین و جذابترین مکانها در مراکز تجاری و یا بازار شناخته میشوند.