پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری آوش نت

پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری آوش نت

مهارت های یک پشتیبان و یا کارشناس نتورک به دو دسته فنی و غیر فنی تقسیم بندی می http://taraznet.com/network-support/ شوند. در واقع می توانیم از مهارت های غیر فنی تحت عنوان مهارت های فردی نیز یاد کنیم. هر کدام از این مهارت ها بسیار حائز اهمیت بوده و پشتیبانان شبکه باید بر روی آن ها کار کنند تا بتوانند بهترین عملکرد را در پشتیبانی شبکه از خود به نمایش بگذارند. در ادامه این مهارت ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت تا بتوانید به تقویت آن ها در خود بپردازید. همچنین یک کارشناس IT برای اینکه بتواند به این مسئولیت ها رسیدگی کند، باید از مهارت های گوناگونی برخوردار باشد. این مهارت ها بسیار گسترده بوده و برخورداری از تمامی آن ها، شانس شما را برای استخدام افزایش می دهد.

  • اگر مشتریان رضایت کافی از عملکرد یک شرکت پشتیبانی شبکه نداشته باشند ممکن است به مرور اعتبار خود را نزد مشتریان از دست دهند.
  • دستگاه‌ها شامل سوئیچ‌های شبکه، روترها، فایروال‌ها ، نقاط دسترسی بی‌سیم و اتصالات اینترنتی شما هستند.
  • که در مقایسه با استفاده از خدمات شرکت ها به شدت کمتر است و دردسرهای کمتری دارد.
  • در حال حاضر حدود 60 شرکت و کارخانه از خدمات این مجموعه استفاده میکنند.
  • از مهم ترین جنبه های پشتیبانی شبکه نظارت مداوم بر فعالیت های شبکه است.
  • یک متخصص پشتیبانی شبکه ممکن است بخشی از تیم پشتیبانی داخلی IT سازمان باشد یا به عنوان بخشی از کارکنان پشتیبانی فنی یک ارائه دهنده فناوری شبکه جانبی خدماتی را ارائه دهد.

قرار داده های پشتیبانی می تواند به صورت توافقی و با تعداد ماه های مورد نیاز باشد یا ماهیانه شش ماهه و سالیانه قابل ارائه است. اما مشترین آوش نت در کمترین زمان ممکن جواب خواهند گرفت و مشکلاتشان برطرف خواهد شد. تضمین انجام کیفیت کار که شرکتهای پشتیبانی ارائه می‌دهند، به نسبت یک کارمند قوی تر است. برای مجموعه‌هایی که ایراداتی را در زیرساخت خود دارند، از محل آنها بازدید و شبکه مناسب را پیاده سازی می‌کنیم.

پشتیبانی شبکه در پونک

ایمن نت روش مناسبی را جهت رویارویی با این ایرادات در اختیار شما قرار میدهد.پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتریاز تخصص های ما درشرکت خدمات شبکهاست کهتوجه بسیاری از شرکت ها را به خود جلب نموده است. پشتیبانی شبکه همان طور که گفته شد یک شغل تخصصی با میزان دانش بالا است که نیاز است فرد برای ارائه عملکرد عالی همیشه و همه روزه خود را با دانش روز دنیا در زمینه شبکه آپدیت نگه دارد. با توجه به آن که اکثر سازمان‌ها و ادارات بزرگ نیاز به تجهیزات سخت افزاری شبکه دارند، استفاده از یک پشتیبان شبکه در این شرکت‌ها و همچنین در شرکت‌های فناوری اطلاعات لازم و ضروری خواهد بود.

کارفرمایان بر اساس نیازهای شبکه یا یک نفر متخصص پشتیبان شبکه را استخدام می کنند و یا خدمات پشتیبانی شبکه را برونسپاری می کنند. نیاز به خدمت‌های پشتیبانی شبکه دارید؟ کارشناسان پشتیبان شبکه ترازنت در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره شبکه برای پشتیبانی با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس بگیرید. برخورداری از خدمات پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری شبکه مختص به زمان خاصی نمی‌شود به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در سازمان‌های نسبتا بزرگ و حتی متوسط از یک پشتیبانی حضوری شبکه حتما استفاده کنید. هر گونه عملیاتی که در جهت بهبود رویکرد شبکه، نگهداری شبکه و رفع‌ ایرادات شبکه انجام شود، در دسته خدمات پشتیبانی شبکه جای می‌گیرد.

چه مکان هایی به پشتیبان شبکه نیاز دارند و چگونه می توان یک کارشناس شبکه خوب را پیدا کرد؟

است، همانطور که مشاهده میکنید به معنی شبکه محلی است بنابراین ما در این شبکه نمیتوانیم پراکندگی جغرافیایی داشته باشیم! زمانی که ما در خانه خود و یا شرکت خود چند کامپیوتر و گوشی موبایل و لپ تاپ و دستگاه مک و چاپگر را به هم متصل میکنیم و چند کاربر از این تجهیزات استفاده میکنند. به عنوان مثال زمانی که شما دو کامپیوتر را با یک کابل به هم متصل میکنید تا بتوانند به اطلاعات یکدیگر دسترسی داشته باشند، شما یکفرایند شبکهکردن را انجام داده اید. ابتدایی ترین سطح شبک را اتصال دو کامپیوتر به هم میگویند و برای سطح بالا تر میتوان ارتباط چندین سازمان به هم در نظر گرفت.

تمامی اتصالات و ارتباطات در کمپانی شما توسط شبکه ارزشمند شما صورت می گیرد حال اگر این شبکه دچار مشکلی شود،پشتیبانان شبکه کامکو وارد عمل شده و این مشکل را رفع می کند. وظیفه ما در زمینه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری حل ایرادات جزئی و کلی در ساختار شبکه شما می باشد.برای دریافت پشتیبانی شبکه در تهران و شهرهای دیگر کافیست با ما تماس بگیرید. پشتیبان‌های شبکه به طور معمول در رشته‌های کامپیوتری با گرایش سخت افزار و نرم افزار و یا رشته برق فارغ التحصیل شده‌اند. در برخی از موارد هم این افراد با شرکت در دوره های میکروتیک و سیسکو مهارت کار با شبکه را یاد گرفته اند. البته قابل ذکر است که تمامی افرادی که از رشته های کامپیوتری دانشگاه فارغ التحصیل شده اند نیز قبل از ورود به بازار کار باید دوره های تخصصی شبکه را پشت سر بگذارند.