پرده رومن به همراه بهترین قیمت خرید پرده رومن با کیفیت و قیمت کارخانه ویستا پرده

درواقع در این ابعاد این پرده می تواند بهتر و زیباتر به نظر برسد. قاب بالای کرکره های رومن، دقیقاً از جنس و رنگ پارچه پرده و طلق و شفاف هستند. در بعضی از موارد استفاده از پارچه هایی با خطوط عمودی و یا افقی در پرده رومن توصیه می شود.

توضیح دیگر اینکه هرچه سایز پنجره ها کوچکتر باشد پرده رومن جذابیت و زیبایی بیشتری به فضا می دهد و هرجه ارتفاع پنجره ها بیشتر باشد به علت زیادتر شدن تعداد طبقات رومن ، پرده ظاهری بسیار شکیل تر به خود میگیرد . هنگامی که در دوخت پرده رومن اختلاف حداقلی بین دوخت و نوار رفلت وجود داشته باشد نصب پرده دچار مشکل خواهد شد. خیلی اوقات دیده اید که با وجود پرده باز هم افراد از بیرون به داخل دید دارند باید بگوییم با وجود پرده رومن این مشکل هم قابل حل می باشد. پرده رومی نیاز به آستری ندارد زیرا برای پرده های رومن از پارچه های ضخیم استفاده می شود. و همین امر بسیار مهم است زیرا آستری نمای پنجره شما را از بین می برد ولی با استفاده از پرده های رومی نمای پنجره شما از بیرون بسیار زیبا و متفاوت است.

پرده زبرا خوش سایه کالیته ۴۲-۵ زبرا رومن تیپ۳

شما می­‌توانید با خرید پرده رومن از مجموعه ویستا پرده، مدل پرده رومن مورد نظر خود را انتخاب کرده و به جدیدترین مدل پرده ­های رومن دسترسی https://www.vistapardeh.ir/ داشته باشید. تیم فروش ما در قسمت فروش پرده رومن برای ارائه بهترین مشاوره‌­ها در خدمت شما هستند. نحوه نصب پرده های رومن به دلیل ساختار متفاوتی که با سایر پرده‌­ها دارند کاملا متفاوت بوده و حتما باید توسط نصابان حرفه ای انجام گیرد. مجموعه ویستا پرده با ارائه کلیه خدمات مرتبط شامل طراحی، دوخت و نصب پرده رومن سعی بر سهولت خریدران این مدل پرده داشته است. برای توضیح بیشتر درباره­ی اینکه چگونه پرده رومن نصب می­شود؟ و مدل­­های مختلف نصب رومن پرده در پنجره­های مختلف، می­توانید با شماره تماس های درج شده در سایت در ارتباط باشید. پس از آن توجه داشته باشید که یکی از مسائل مهم در زیبایی پرده‌های رومن اندازه متناسب آن‌ها با پنجره است.

پرده های رومن یک کالای اصلی در دکوراسیون است و به دلیل شکل نرم و مدرن که به هر اتاق می آورد معروف است. سایر پرده های رومن در شکل اصلی خود به راحتی پوشش پنجره های پارچه ای هستند که می توانند با کمک سیستم بند ناف و حلقه هایی که در پشت پارچه دوخته شده اند، بالا و پایین شوند. هنگامی که بالا می رود ، پارچه به صورت یکنواخت در چین های افقی قرار می گیرد. از این نوع پرده به‌عنوان پوششی برای پنجره و کنترل نور ورودی استفاده می‌شود.

پرده رومی از محور عمودی به سمت بالا به‌صورت چین‌خوردگی‌هایی تا می‌شود. این محصول دارای رنگ‌ها و طرح‌هایی متنوع و انتخابی عالی برای فضاهای داخلی منازل، فضاهای فرهنگی و عمارت‌های لوکس است. این پرده‌ها به‌دلیل طراحی ساده و منحصر به‌ فردی که دارند، می‌توانند در دکوراسیون‌هایی با سبک‌های مینیمال، سنتی و یا حتی مدرن نیز بکار‌ رفته و باعث القای حس رضایت‌بخشی و خوشحالی به خریداران شوند‌. پرده‌های رومن به‌ صورت عمود جمع می‌شوند‌ و می‌توانند بستری مناسب برای به‌ دام انداختن نور آفتاب فراهم سازند. شستشوی آن‌ها بسیار آسان است اما به‌هنگام جداسازی میله‌های موجود در رفلت، باید دقت کرد.

پرده رومن به همراه بهترین قیمت خرید پرده رومن با کیفیت و قیمت کارخانه ویستا پرده برای پنجره هایی با ابعاد بزرگ پرده به صورت دو تکه دوخته می‌شود. به طور مثال برای پنجره ای با عرض ۴ متر از رومن با دوخت دو تکه ۲ متری استفاده می‌شود. پرده رومن به دلیل ضخامت پارچه به آستری پرده نیازی ندارد و از همین جهت گزینه ای مناسب برای استفاده در فضاهایی با نور زیاد است. به دلیل عدم استفاده از آستر برای پرده رومن نمای پنجره ها از بیرون خانه هم بسیار متفاوت است و نمایی خاص و زیبایی بی نظیری را از قسمت بیرونی پنجره پدیدار می‌کند.

پرده زبرا خوش سایه کالیته ۳۹-۱ زبرا رومن تیپ۱

اما برای پرده رومن معمولی ، ریل رومن تا یک سوم قیمت تمام شده محصول را به خود اختصاص میدهد. ولی اگر خودتان قصد داشتید پرده رومن را بدوزید بهتر است بدانید به چه وسایلی نیاز دارید. از مهم ترین وسایلی که در دوخت رومن به کار می‌رود می‌توان به نوار رفلت و چسب دو طرفه پارچه اشاره کرد. به این دلیل که شید رومی مانند پرده شید با دستگاه تولید شده و مدل آن نوعی پرده جدید هم محسوب می‌شود. مکانیزم حرکتی شید رومن کاملا مشابه پرده شید و زبرا بوده و برای ریل آن از همان متریال و لوازم پرده شید استفاده می‌شود. پارچه های استفاده شده در شید رومی از جنس همان پارچه استفاده شده در شید و زبرا است که پارچه ضخامت و آهار مناسبی داشته تا هنگام جمع شدن به صورت پله پله قرار بگیرد.

  • از موارد دیگری که در تعیین قیمت نهایی رومن پرده تاثیر گزارست می­توان به نوع دوخت و ریل مخصوص پرده رومن اشاره داشت.
  • یکی از پرده‌هایی که برای پنجره‌های معمولی گزینه‌ خوبی است پرده رومن و شید است.
  • همچنین برای سهولت بیشتر در تنظیم نور ورودی از مکانیزم برقی پرده رومن نیز می‌­توانید برخوردار شوید.
  • اصلی ترین مزیت پرده های رومن نسبت به سایر پرده ها، قابلیت تنظیم نور با باز و بسته شدن آن به صورت عمودی می باشد.
فرقی نمی‌کند طراحی دکوراسیون داخلی شما مدرن باشد یا کلاسیک ، به هر حال پرده رومن برای تمامی سلیقه ها یک الگو و طرح مناسب برای اجرا است. پرده رومن یکی از زیباترین و جذابترین انتخاب موجود برای استفاده در دکوراسیون منازل است که با هر طرح و رنگی از پارچه می‌توان برای پوشش پنجره های منازل از آن استفاده کرد. ویژگی بارز این مدل نسبت به دیگر پرده ها مدل دوخت و نحوه قرار گیری آن در حالت جا به جایی به بالا و پایین است که برای خانه هایی با طراحی کلاسیک و حتی مدرن یک انتخاب فوق العاده محسوب می‌شود.

راه های خرید و آسان پرده آماده

شستشوی پرده کاریست که همه ما حداقل سالی یکی، دوبار با آن دست به گریبان هستیم. نحوه شستشوی پرده به عواملی مانند جنس، ظرافت، صخامت و غیره بستگی دارد که گروه طراحی سبک مدرن آموزش شستشوی انواع مدل پرده را در این مقاله فراهم کرده است. ریل رومن در دو مدل دستی و برقی عرضه می‌شود که کارکرد کلی آنها به یک شکل است. در ریل رومن دستی برای جابه جایی از یک زنجیر یا طناب که به ریل متصل است استفاده می‌شود ولی در پرده رومن برقی شخص با زدن یک کلید میتواند پرده را به راحتی جا به جا کند. از مدل رومن برای پنجره هایی با ابعاد کوچک و متوسط استفاده می‌شود که با ترکیب به همراه دیگر پرده ها محیط را جذاب تر می‌کند.

همچنین رنگ‌های نارنجی و تناژ قرمز می‌تواند سبب افزایش فعالیت کارکنان و بالا رفتن انرژی آن‌ها شود که این خصوصیت نقطه قوت خوبی برای محیط های استارتاپی که به تازگی ایجاد شده اند، است. به طور معمول در فضاهای کوچک از پارچه‌هایی که طرح ساده و رنگ خنثی دارند استفاده می‌شود تا محیط و فضا بزرگتر از حد معمول به نظر برسد. در این مقاله از سایت سبک مدرن، جدیدترین مدل های پرده مدرن، پرده زبرا، پرده پانچ، پرده شید رول، مدل پرده های ساده و شیک پذیرایی و پرده های ساده حریر را به شما ارائه خواهیم کرد. مشاهده جدیدترین مدل های پرده اتاق خواب عروس با پارچه های تور، حریر، ابریشمی، کتان و مخمل و راهنمای خرید پرده اتاق عروس را را در این مقاله از سایت سبک مدرن، تجربه کنید.