پرده برقی هوشمند نصب و اجرای انواع پرده های برقی-خانه هوشمند آکو

درب شیشه ای ، راهبند ، جک برقی درب پارکینگ ، کرکره برقی ، درب زیر سقفی سکشنال ، دوربین مداربسته …. کسانی که تمایل دارند از خانه ای هوشمند برخوردار باشند و یا اینکه از باز و بسته کردن مداوم پرده ها کلافه شده‌ اند ، خرید پرده اتوماتیک بهترین گزینه برای آنها می باشد. در دنیای امروزی تغییرات زیادی را به دلیل پیشرفت سریع تکنولوژی شاهد هستیم.

پرده برقی هوشمند نصب و اجرای انواع پرده های برقی-خانه هوشمند آکو

معمولا باطری یک موتور کنترل پرده اتومات 6 ماه تا 1 سال عمر می کند. هرچند طول عمر آن تا حدودی به میزان استفاده شما و اینکه چقدر پرده انتخابیتان سنگین است بستگی دارد. ما بر روی این ایده ساده متمرکز هستیم تا محیطی خلق کنیم، از ساختمان های مسکونی و هتلی تا مراکز تجاری و درمانی که هوشمندانه بداند چه باید انجام دهد و به سادگی کنترل شود. این پرده‌ها، قابلیت زمان‌بندی و تنظیم برای باز و بسته شدن دارند. لطفا برای مشاوره در خصوص ابعاد پنجره ای که دارید و نوع و قدرت موتور مورد نیاز با ما تماس بگیرید.

چیزی که متوجه شدم این بود که هر پرده ای را میتونم به پرده هوشمند برقی تبدیل کنم پس باید از ریل های مناسب برای جای گذاری و حرکت پرده استفاده کنم . این سنسورها در واقع همان قابلیت ها و امکانات در نظر گرفته شده برای پرده های برقی هوشمند هستن . به کمک این سنسورها میتونم فرامین لازم را به پرده اسمارت ارسال کنم . سیستم هوشمند میتواند با کنترل پرده های برقی، امکانات زیادی را از نظر برنامه ریزی و استفاده بهینه از پرده ها، برای کاربران به ارمغان بیاورد و میتواند پرده ها را تحت سناریوها و برنامه های متنوعی کنترل نماید.

کاربرد پرده های برقی در سالن های تئاتر، سینماها و سالن های اجلاس و کنسرت ها نیز میباشد. ۴- انتخاب موتورهای ریموتی یا موتورهای هوشمند با توجه به کارایی و سیستم محیط بسیار مهم میباشد، اگر از سیستم خانه هوشمند استفاده می کنیم حتما باید از موتور هوشمند که مناسب و طراحی شده برای همین فناوری میباشد استفاده کنید. میزان عبور نور از پرده شید برقی به ضخامت پارچه آن بستگی دارد.

  • برای رفع این معضل در خانه های هوشمند سیستم پرده های برقی اتوماتیک طراحی و استفاده می شوند.
  • بنابراین نمی توانید به راحتی پرده مورد نظر خود را باز و بسته کنید.
  • به عنوان مثال در پرده های رولی به موتوری احتیاج داریم که پرده ها را بالا و پایین ببرد و بر روی لوله ی اصلی پرده جمع نماید.
  • با این کار هوشمندانه می توانید وسایل و تجهیزات داخلی مانند انواع کمد دیواری و خصوصاً عناصر دکوری چوبی را از آسیب های ذکر شده محافظت کنید.
امروزه دیگر خانه های قدیمی هم به خانه های هوشمند تبدیل شده اند و از تکنولوژی های جدیدی برای خانه ی خود استفاده می کنند. جهت بازدید از شو روم شرکت تنها با تعیین وقت قبلی مراجعه نمایید. با هوشمند کردن وسایل و خانه طبیعتا ارزش مالی خانه نصب پرده برقی هم بالا می‌رود.

نکات مهم در پرده برقی

امروزه انواع مختلف پرده برقی از جمله پرده بالا رو یا شید و پرده های کناررو بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است و تولید آن روز به روز در حال پیشرفت است. یکی از تاثیر گذارترین و مقرون به صرفه ترین شیوه های نوین تبلیغاتی نظیر پرده شید چاپی یا پرده شید تصویری، پرده زبرا تصویری و موارد مشابه چاپ روی انواع پرده به یکی از اقلام پرمصرف و محبوب و پرکاربرد تبلیغاتی بدل گشته است. رنگ پرده برقی بالا رو یا شید باید به گونه ای انتخاب شود که با دکوراسیون منزل شما هماهنگی داشته باشد. در واقع رنگ مناسب پرده نقش زیادی در زیبایی خانه شما ایفا می کند. انواع پرده برقی را می توان از منظر های مختلفی مورد بررسی قرار داد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

از محیط کار پرده های خانه را باز کنید تا گلهایتان آسیب نبینند.

در این صورت این وسیله به راحتی می تواند از مبلمان در برابر اشعه ماوراء بنفش و نور خورشیدمحافظت نماید و به صورت خودکار بسته شود. اگر برای یک سفر چند روزه خانه را ترک کردید و نگرانید کسی متوجه عدم حضور شما شده و برای سرقت به خانه شما بیاید می توانید طوری تنظیم کنید تا در طول روز به طور خودکار پرده ها باز و بسته شوند و طوری به نظر برسد که شما خانه هستید. همچنین، اگر این پرده‌ها باطری‌خور نباشند، حتما باید در جایی نصب شوند که پریز برق وجود داشته باشد و از این بابت محدودیت ایجاد می‌کند.

طریقه نصب پرده برقی