پرتال جامع اطلاعات انرژی ویژگی های که سوخت دیزل باید داشته باشد | centraldiesel

۸٫فقدان یک سیستم الکتریکی جرقه زنی باعث کاهش بار پارازیتی روی موتور می‌شود ، زیرا موتور لازم نیست برای احتراق سوخت برق تولید کند. موتور های دیزلی بیشتر اوقات مطابق چرخه های ۲ زمانه یا ۴ زمانه طراحی شوند ، در اصل این موتور ها جایگزین مناسب و کار آمد برای موتور های بخار هستند. 11 نکته برای نگهداری تجهیزات سنگین در آب و هوای سرداین مقاله مربوطه به چگونگی نگهداری از بیل مکانیکی، لودر ، بلدوزر، گریدر و دیگر ماشین… موتور های کوچک و موتورهایی که کنترل کامپیوتری پیشرفته ندارند از گرمکن برای حل این مشکل(روشن شدن در هوای سرد) استفاده می کنند . در مقاله علت دیر روشن شدن موتور دیزلبه بررسی مواردی که سبب بد روشن شدن این نوع موتور می‌شوند، پرداختیم.

تفاوت یو پی اس (UPS) با موتور برق | کدام را انتخاب کنیم؟

فيلترهاي ديگر يك وسيله جدا كننده آب دارند كه در از فيلتر مستقل است. فيلتر بعدي ،كه گاهي فيلتر اوليه ناميده مي شود، بيشتر ذرات ريز را مي گيرد. فيلتر هاي اوليه و ثانويه را مي توان در يك محفظه ،يا در محفظه هاي جداگانه قرار دارد. طراح موتور اندازه باك را طوري تعيين مي كند كه بتواند سوخت كافي را براي كار موتور براي مدتي معقول را در خود جاي دهد ، بدون آنكه نيازي به سوخت گيري مجدد داشته باشد . EPA افزودنی‌های سوخت را به عنوان محصولاتی که برای افزایش کیفیت و کارایی سوخت‌ها فرموله شده‌اند، تعریف می‌کند.

  • سیستم کارکرد هواپیما ها و در کل موتور های صنعت هواپیمایی به شدت ا موتور های زمینی و دریایی متفاوت است .
  • موجود است.همانگونه که اشاره شد موتورهای دیزل بر اساس نحوه کار کردن به دو دسته موتورهای چهارزمانه و دوزمانه تقسیم می‌شوند.
  • همانطور که می‎‌دانید کامیون‌ها وسایل نقلیه‌ای هستند که در صنعت…
  • این صدا نتیجه احتراق ناگهانی سوخت است که باعث ایجاد موج فشار می شود.

اساس این نوع موتور از نظر ساختمان و طراحی مشابه موتورهای بنزینی می­باشد که آن هم نوعی موتور احتراق داخلی بوده ولی اختلاف آنها در طریقه ورود سوخت به سیلندرهای موتور و شیوه وقوع احتراق می­باشد. عنوان موتورهای دیزل که به نام موتورهای اشتعال بر اثر فشار بالا نیز شناخته می شوند، از نام دکتر رودلف دیزل اقتباس گشته که در حدود سال 1893 در آلمان اختراع آن را به ثبت رسانید. این موتورها از نوع موتورهای احتراق داخلی محسوب می شوند زیرا اشتعال در داخل موتور انجام می شود. اساس این نوع موتور از نظر ساختمان و طراحی مشابه موتورهای بنزینی می باشد که آن هم نوعی موتور احتراق داخلی بوده ولی اختلاف آنها در طریقه ورود سوخت به سیلندرهای موتور و شیوه وقوع احتراق می باشد. در خودروهایی که کارکرد دیزلی دارند، پیستون هوای وارد شده به محفظه احتراق را فشرده می کند و دمای ایده آل را به دست می آورد تا در هنگام ورود سوخت، منفجر شود و چرخه کامل شود.

http://digitalmags.ir

گازوئیل در محفظه می‌سوزد و پیستون را به پایین هُل می‌دهد تا میل لنگ حرکت کند. بالا آمدن پیستون و فشرده کردن هوا که گرمای بسیار زیادی را ایجاد می‌کند. موتور دیزل به عنوان یک موتور احتراق فشرده یا CI شناخته می‌شود و به نام رودلف دیزل نامیده شده است . سوخت ديزل در هنگامي که هوا سرد است تشکيل کريستالهاي مومي شکلي را مي دهد که مي تواند سبب مسدود شدن فيلتر سوخت و اختلال در سوخت رساني شود.

چگالی گازوئیل چقدر است؟

مجله خبری دیزل مرکزی های دیزلی دارای مزایای متعددی نسبت به سایر موتور های احتراق داخلی دارند. روش بالا بر خلاف موتور های بنزینی و گازسوز است که برای مخلوط کردن سوخت و هوا از یک سوپاپ جرقه ای برای ایجاد احتراق استفاده می‌کنند. اگر شما سوخت دیزل (گازوئیل) با بنزین مقایسه کنید ، متوجه تفاوت های بسیاری از جمله رنگ و بو و … میشوید .

موتور دیزل چیست ؟