ویدئو وال تاچ » ️ شرکت تصمیم ‌سبز هوشمند | asilight

در حقیقت مثل تمام تکنولوژی‌های روز دنیا که در ابتدا کاربردی محدود دارند، استفاده از این تکنولوژی نیز در ابتدا با محدودیت روبرو بود. به گونه‌ای که صرفاً در اختیار سازمان‌های محدود و خاص قرار داشت که اصلاً کاربرد تجاری و اقتصادی حتی برای آن تصور هم نشده بود. هاب USB دستگاهی به شدت ساده، مفید و کاربردی است و این روز ها داشتن آن درست مانند سه راهی برق ضروری است.

– نرم افزار ویدئو وال

ویدئو وال تاچ » ️ شرکت تصمیم ‌سبز هوشمند | asilight این موارد همگی جزو تکنولوژی های جدیدی به شمار می آید که برای اجرای آنها باید از یک متخصص کمک بگیرید تا با آخرین توانمندی های این تکنولوژی آشنا شوید. پرداختن به این سوالات می‌تواند به شما کمک کند که از فعالیت تبلیغاتی موفق ویدئو وال خود اطمینان حاصل کنید. برای مثال، برای تعیین اینکه ویدیو وال خود را در کجا قرار دهید، باید هدف تبلیغات خود را بدانید. اگر می‌خواهید مصرف کنندگان با لمس کردن صفحه نمایش یا استفاده از یک دستگاه تلفن همراه با وال شما تعامل داشته باشند، دسترسی به آن باید آسان باشد.

  • مورد دیگری که لازم است به آن اشاره کنیم، طول عمر بالای ویدئو وال ویدئو وال‌هاست.
  • آشنایی با انواع این محصول شما را در انتخاب و خرید ویدئو وال مناسب یاری خواهد کرد.
  • زمانی که اولین ویدیو وال‌ها راه‌اندازی و تولید شد; صرفاً تعدادی مانیتورهای کوچک سیاه و سفید بود که در کنار یکدیگر قرار می‌گرفت و هر کدام نیز جدا از هم تصاویری را نمایش می‌داد.
  • ای دیتا متخصص تولید هارد های اکسترنالی است که با طراحی جذاب، وزن سبک و پوشش عالی و ضد آبی که دارند بتوانند خیال مشتری را بابت امن بودن جای بک آپ دیتا هایشان راحت کنند.
  • به همین علت دستگاه‌های ویدئو وال امکانات بیشتری در اختیار ما قرار می‌دهند.
در حال حاضر ویدئو وال های سامسونگ با ابعاد ۵۵ اینچ در ایران عرضه می شوند. در طراحی مدل های جدید، حاشیه های صفحه نیز در نهایت ظرافت لحاظ شده که زیبایی محصول را دو برابر کرده است. امروزه ویدئو وال‌ها در صنایع مختلف و در محیط‌های متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای دریافت قیمت پیام بفرستید به تلگرام به آدرس ( کلیک کنید )۰۹۱۰۰۵۱۹۰۰۵ و ذکر کنید ویدئو والی به چه اندازه و برای چه کاری نیاز دارید.

ویدئو وال چیست؟

VARها که با تکنولوژی ویدئو وال کار می‌کنند، به حداقل یک درک اولیه از تکنولوژی ایجاد شبکه بین چند صفحه نمایش نیاز دارند، چرا که حتی کوچک‌ترین ویدئو وال شامل دو یا چند صفحه دیجیتال است. نصب این تجهیزات برای کار با هم به صورت یکپارچه و نشان دادن محتوای صحیح در زمان مناسب، مستلزم کالیبراسیون دقیق است. پیچ پیکسل نشان دهنده چگالی پیکسل ها (خوشه های LED) بر روی صفحه نمایش LED می باشد که با وضوح تصویر ارتباط دارد. در واقع پیچ پیکسل یا دات پیچ نشان دهنده فاصله میلی متر از مرکز پیکسل تا مرکز پیکسل مجاور است. پیچ پیکسل یا دات پیچ از این نظر حائز اهمیت است که کیفیت و وضوح تصویر نمایش داده شده به طور مستقیم با آن مرتبط است.

اگر قصد خرید ویدئو وال را دارید باید از یک شرکت معتبر و مناسب جهت خرید آن اقدام کنید. ویدئو وال‌ها یک سطح تجسم بزرگ هستند که از چندین نمایشگر تشکیل شده‌اند. امکان اتصال و کنترل با انواع دستگاههای پخش مثل کامپیوتر، لب تاب، موبایل، تبلت و غیره وجود دارد. رنگ و روشنایی در اتاق‌های کنترل از اهمیت حیاتی برخوردار بوده و از عوامل حیاتی برای مقایسه نمایشگرها هستند. در حالی که هر فناوری ویدئو وال روشنایی زیادی را برای استفاده از اتاق کنترل فراهم می کند، اما چالش اصلی در حفظ روشنایی ثابت در کل وال، با گذشت زمان است. هر نوع صفحه دیجیتالی برای نصب ویدئو وال مناسب نیست، بنابراین مطمئن شوید که فن‌آوری خود را عاقلانه انتخاب کنید.

تلویزیون لمسی 65 اینچ گرید B