وکیل پایه یک دادگستری موسسه حقوقی آسایش گستران با بهترین وکلا

روشن است که وکیل پایه یک دادگستری از دانش حقوقی بیشتری نسبت به سایر دانش آموخته ها و مشاوران یا وکلای دیگر برخوردار است. چون وکیل پایه یک دادگستری از گزینش های سختی عبور خواهند کرد تا این عنوان مهم یعنی وکیل پایه یک دادگستری را به دست بیاورند. اما شاید لازم باشد قبل از پرداختن به عنوان وکیل پایه یک دادگستری تعریفی جامع از وکیل داشته باشیم لطفا در ادامه همراه باشید. در هر صورت اگر به مشاوره حقوقی نیاز پیدا کردید و یا قصد تنظیم قراردادهای کاری، شکوائیه، دادخواست، و سایر اوراق قضایی را داشتید، و یا نیاز داشتید که از خدمات تخصصی وکلا استفاده کنید، قبل از هر اقدام حقوقی به بنیاد وکلا مراجعه کنید و از خدمات متنوع این سامانه بهره‌مند شوید. ممکن است برخی افراد کم‌توان مالی و بی‌بضاعت به دلیل عدم تمکن مالی، نتوانند از خدمات وکلای دادگستری بهره‌مند گردند.

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری با مشاور حقوقی

یک وکیل خوب اول از همه باید دارای سواد حقوقی لازم و به روز باشد، همچنین باید مورد اعتماد مردم و نیز موکلین خود و حتی وکیل پایه یک دادگستری دستگاه قضایی باشد. وکیل باید اخلاق و رفتار حرفه‌ای داشته باشد و شآن وکالت را حفظ کند هم در پوشش و هم در نحوه برخورد با همکاران و مقامات قضایی و مهم تر از آن مردم. در این مطلب یک تعریف جامع از اینکه وکیل پایه یک دادگستری چه کسی است بیان می‌کنیم و بعد باقی موضوعات مربوطه را مطرح خواهیم کرد. موضوع وکیل پایه یک و دو و سه مربوط به قوانین سابق بوده و در حال حاضر وکیل پایه یک و کارآموز وکالت داریم اماا در برخی موارد تخلف وکیل میتواند موجب تنزل جایگاه وی از پایه یک به پایه دو باشد.

  • مشاور های حقوقی در حوزه وکالت فعالیت ندارند و فقط در خصوص مسائل حقوقی به افراد و متقاضیان مشاوره های حقوقی لازم را ارائه خواهد داد.
  • افرادی که همواره برای حل و فصل مسائل حقوقی و قضایی خود به وکیل پایه یک دادگستری مراجعه می کنند متوجه این امر هستند که قبول وکالت یا وکالت دادن به وکیل در هر حالتی بر دو نوع است.
  • در این دوره، کارآموز وکالت با حضور در انواع دادگاه‌ها و دادسرا و مطالعه انواع پرونده ها و دعاوی تجربه کسب می‌کند و پس از طی این دوره و قبول شدن در آزمون اختبار، به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته می‌شود.
  • تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند.
برگزاری جلسه مشاوره یکی از راه های مورد اطمینان برای انتخاب وکیل و سپردن وکالت پرونده به اوست. زیرا میزان موفقیت هرچه بیشتر در پرونده ها نشان از مهارت و تجربه بسیار وکیل است. در نهایت وکیل پایه یک دادگستریشخصی است که از طرف عموم مردم یعنی اشخاص حقیقی یا حقوقی به موجب عقد قرارداد وکالت، مامور به انجام کارهای حقوقی موکلین خود می شود و در واقع برای عدالت و احقاق حقوق موکلینش تلاش میکند.

وکیل پایه یک دادگستری موسسه حقوقی آسایش گستران با بهترین وکلا وکیل حقوقی عمدتا فعالیت خود را در حوزه حقوقی و مسائل مالی متمرکز می کند و به قوانین این حوزه اشراف بیشتری خواهد داشت . زمانی که شخصی با میل و اراده خود وکیل خود را انتخاب می کند و با بستن قرارداد فی مابین از او می خواهد عهده دار دفاع از از حقش در محاکم قضایی باشد وکیل انتخابی اختیار کرده است . با این وجود، در ایران در دوران پادشاهی صفویان ، نایب السلطنه را وکیل خطاب میکردند. برای تاریخچه وکیل می توان حد ومرز تعیین نمود ، که بتوانند در یک چهارچوب مشخص ، برای یک کار مشخص از جانب موکل اقدام نماید .

آزمون اختبار هم به صورت کتبی و هم به صورت شفاهی برگزار می‌گردد و شرکت در این آزمون برای دریافت پروانه و برای تمام کارآموزان اجباری خواهد بود. بعد از اخذ نمره قبولی در آزمون اختبار، در مراسم تحلیف از سوی کانون‌های هر استانی برگزار و وکیل سوگند مخصوصی را ادا می‌نماید و در نهایت عنوان وکیل پایه یک دادگستری به شخص اعطا می‌گردد. همه فارغ‌التحصیلان رشته حقوق علاقه‌مند هستند تا عنوان وکیل دادگستری را کسب کرده و در این رشته شغلی فعالیت داشته باشند.

از دیگر اهداف ایجاد داداَپ گسترش فرهنگ استفاده از وکیل با استفاده از امکان دسترسی سریع به وکیل همراه با قیمت های مناسب رقابتی است که تمام تلاش مجموعه در این راستا خواهد بود تا با گسترش فرهنگ استفاده از وکیل بخشی از مشکلات دستگاه قضا و به تبع آن عموم مردم حل و فصل گردد. زمانی که وکالت مطلق داده شده است، در این حالت وکیل تام الاختیار بوده و مقید به حدود خاصی نیست اما نباید از این نکته غافل شد که حتی اگر وکالت به صورت مطلق باشد برای بعضی امور و مراحل دادرسی نیاز به تصریح می باشد. برای برخی مسائل مانند خرید و فروش ملک که هنوز سند به نام خریدار نخورده و فروشنده زمان لازم برای این کار را ندارد، از این نوع وکالت استفاده می شود. حق‌الوکاله در عقد وکالت ثبت شده و اگر ثبت نشود مطابق با عرف پرداخت می‌شود. در وکالت اجتماعی قید می‌شود که هیچ یک از وکلا بدون دخالت دیگر وکلا نمی‌توانند اقدامی انجام دهند. زیرا یک وکیل خوب به واسطه تجربیاتی که از میزان موفقیت در پرونده‌های موکلین خود به دست می آورد سابقه روشن و به دنبال آن نام نیکو از خود به جای می گذارد که این سرآمد خوشنامی و به اصطلاح متبحر و باسابقه بودن برای او می‌باشد.

اعتراض به رای کمیسیون ماده 55 شهرداری