نحوه کار دیزل ژنراتور و اجزای آن چگونه است کشتیران | centraldiesel

فن و رادیاتور ژنراتور ، برای از بین بردن گرما استفاده از آب و ضدیخ رادیاتور موتور ضروری است. تریلر نصب ژنراتورهای کوچک و بزرگ ، حمل و نقل ژنراتور را به یک کار ساده تبدیل می کند و برای پروژه های سیار (به عنوان مثال ساخت جاده یا مترو) و عملیات با چندین نیاز به برق مفید است. محفظه محفظه می تواند به حفظ و محافظت ژنراتور در برابر عناصر کمک کند. ژنراتورهای گاز سوز برای کار با گاز طبیعی طراحی شده اند ، که برای محل های کار و سایت های ساختمانی که در نزدیکی خطوط گاز طبیعی قرار دارند بسیار مناسب است زیرا می توانند به راحتی با خطوط موجود متصل شوند. واحدهای گاز طبیعی خود ارزان تر از نمونه های دیزلی هستند اما بسته به خطوط موجود تأمین ، نصب گاز می تواند هزینه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

http://digitalmags.irهمچنین آلایندگی تولید شده بنزین نسبت به سوخت گازوئیل به شدت بیشتر بوده و از این جهت سوخت بنزینی را کثیف تر از گازوئیلی می شناسند . بنز به دلیل اولین استفاده کننده عمده از موتور دیزل در جهان به عنوان بهترین در میان رقبا شناخته می شود . که در این صورت در موتور 2 زمانه شما مکش و تراکم را در یک سیکل و قدرت و تخلیه را در سیکل دوم و یا سیکل آخر مشاهده می کنید . خوب شاید پذیرشش دشوار باشد اما واقعیت آن است که در حال حاضر بعضی از انواع سوخت دیزل نه از دل زمین و از فرآوری نفت خام، که از روی زمین می‌آیند!

  • با پایین آمدن پیستون یک خلأ نسبی در سیلندر ایجاد می‌شود و هوای خالص از طریق مجرای سوپاپ هوا وارد سیلندر می‌گردد.
  • مسئولیت سیستم خنک کننده جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ژنراتور است.
  • عده‌ای معتقدند او در اثر یک سانحه از عرشه کشتی به آب افتاده است اما عده ای معتقدند او با نیت قبلی خود‌کشی کرده و عده‌ای هم حتی فرضیه قتل او را مطرح می‌کنند.
  • به عنوان مثال ، قطعات در مواد مقاوم در برابر خوردگی پوشش داده می شوند تا در برابر شرایط مرطوب تر مقاومت کنند.
  • اصل القای الکترومغناطیسی بیان می کند که اگر یک رسانای الکتریکی ثابت بماند و یک میدان مغناطیسی به دور آن بچرخد، جریان الکتریکی ایجاد می شود.

در موتورهای دیزل نسبت کار مفید یا به عبارتی کارایی این سیستم به دلیل راندمان حراررتی بالا، زیاد است. در این مقاله به موضوع اجزای تشکیل دهنده موتور دیزل ژنراتور از جمله یاتاقان، تسمه، رینگ و پیستون پرداختیم و علل خرابی هریک را توضیح دادیم. رینگ، حلقه ای است که به دور پیستون انداخته می شود و مسولیت پیشگیری از نشت سوخت و همینطور هوای فشرده در زمان تراکم یا احتراق در محفظه موتور را دارا می باشد. در موتور برق، پیستون شامل مجموعه ای متشکل از یک رینگ و یک پیستون می شود.

مقاله پیشنهادی : هزینه گواهینامه رانندگی در سال جدید چقدر است ؟

شمجله خبری دیزل مرکزی آب و واتر پمپ که وظیفه انتقال حرارت موتور دیزل به بیرون را دارا می باشند. موتورهای اشتغال جرقه ای با موتورهای دیزل در نوع تغذیه ، تنظیم سوخت و نوع قطعات به کار رفته تفاوت دارند. هوا و سوخت توسط پیستون به داخل محفظه احتراق مکیده شده و باعث روشن شدن موتور می شود.

سیستم روغن کاری موتور دیزل

از برندهای خارجی موتور دیزل می‌توان به بنز، بی ام دبیلیو، آئودی و فورد و از برندهای مطرح تولید داخلی ایران می‌توان به پرکینز، موتور سازان تبریز و بنز ایدم اشاره کرد. سایت تخصصی موتورهای دریایی با هدف ایجاد یک منبع آموزشی و معرفی موتورهای دریایی تشکیل شده است و سعی بر آن است بتواند نیازهای جامعه دریایی در این زمینه را فراهم آورد. سیستم خنک کننده موتور برای حفظ عملکرد مطلوب اجزای مختلف موتور، از داغی بیش از اندازه موتور جلوگیری کرده و دمای موتور را در حد مطلوب نگه میدارد. این قطعه سبب فیلتر شدن و تسفیه سوخت شده و از صدمه خوردن به قطعات موتور جلوگیری می کند. استارت جهت چرخاندن فلایویل می باشد که منبع تغذیه آن باتری می باشد. پینیون نیز با دندانه های فلایویل درگیر شده و میل لنگ را می چرخاند.

معرفی و تشریح اجزای موتور دیزل