نحوه ثبت نام و ایجاد حساب در صرافی Kucoin جهت معاملات ارزهای دیجیتال

کاربران می توانند خطوط ، الگوها و شاخص هایی را بر روی نمودارهای قیمت زنده ترسیم کنند. ما قصد داریم بازار ETH/USDT که همان خرید و فروش اتریوم با تتر یا بالعکس می‌باشد را به این بخش اضافه کنیم. مانند تصویر زیر که با کادر قرمز مشخص شده عمل میکنیم و درون کادر جستجو عبارت ETH را تایپ میکنیم و کلید enter را میزنیم تا تمام بازارهای ارز اتریوم با نماد ETH برایمان به نمایش دربیاید. پس از ورود به بخش USD بصورت خودکار وارد دسته بندی ALL می‌شود که تمام ارزهای Stable coin را نمایش می‌دهد. بازارهایی که با ارز Dai می‌توانید خرید کنید برایتان به نمایش در خواهد آمد.

احراز هویت در صرافی کوکوین

اگرچه صرافی اوکی دارای حجم و نقدینگی زیاد و معاملات مارجیت است اما برای مبتدیان مناسب نیست و ارزهای کمتری را پشتیبانی می‌کند. تا به اینجا با خدمات صرافی کوکوین آشنا شدیم خوب است بدانید معاملات فیوچرز نیز در صرافی کوکوین به انجام می رسد. امکان بالابردن امنیت حساب در حساب کوکوین با استفاده از گزینه های تلفن همراه، استفاده از گوگل وریفیکیشن و تریدینگ پسورد ایجاد شده است. مطابق شکل اطلاعات مربوط به جفت ارز ادا تتر در صرافی قابل مشاهده است.سفارشات ثبت شده لحظه ای دیگران برای ارز مورد نظر نیز در سمت راست قابل مشاهده است. امکان واریز به حساب کوکوین به شیوه های مختلف وجود دارد، استفاده از کردیت کارد(واریز از visa، mastercard، applepay، sepa)و انتقال بانکی از راه هایی است که ساکنین ایران نمی توانند از آن استفاده کنند.

ورود به حساب کاربری

برای مثال، افرادی که حجم معاملات ماهانه‌شان به زیر ۵۰ بیت کوین می‌رسد، برای هر معامله ۰.۱٪ از مبلغ معامله را پرداخت می‌کنند. صرافی کوکوین چندین گزینه برای پشتیبانی مشتریان ارائه می دهد. در حالی که KuCoin تأیید KYC را دارد و ویژگی‌ های امنیتی استاندارد صنعتی را ارائه می ‌دهد، این صرافی در سال 2020 مورد هک بزرگی قرار گرفت. هکرها بیش از 280 میلیون دلار ارز دیجیتال را از کیف ‌پول ‌های کاربران سرقت کردند.

سلام علی‌رضای عزیز؛ در انتخاب جفت ارز باید دقت کافی را داشته باشید. در ضمن ربات کوکوین سود قابل توجهی به شما داده است با اینکه از سود ثابت آن ارز کمتر بوده. علت آن هم این است که ربات کوکوین اصول مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک را رعایت می‌کند. پس به پیشنهاد ما به سود کمتر ولی امن‌تر و دلاری ربات قانع باشید.

  • این موضوع یک نقطه قوت بزرگ کوکوین در مقایسه با دیگر صرافی‌های رمزارز به شمار می‌آید.
  • این بخش برای کاربران حرفه‌ای که قصد دارند با استفاده از اهرم فشار معامله کنند، طراحی شده است.
  • یکی از مهمترین مزیت‌های این صرافی، گستره وسیع ارائه خدمات است.
اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اینجا لطفا از صفحه ما بخواهید.

نحوه ثبت نام و ایجاد حساب در صرافی Kucoin جهت معاملات ارزهای دیجیتال

رفرال کد یا کد معرف که می‌توانید رفرال کد اینوست یار را وارد کنید. کوبا نیز دیگر کشور موجود در قاره آمریکاست که امکان استفاده از خدمات کوکوین برایش محیا نیست. برای معامله کردن افراد مبتدی این پلتفرم گزینه مناسبی نمی باشد. این خدمات شامل پرسش و پاسخ آنلاین و نیز پسخ به سوالات از طریق ایمیل میشود. نام، ایمیل و وبسایت من را برای دفعه بعد در مرورگر ذخیره کنید.

  • و تنها هدفشان خرید به قصد سرمایه گذاری چند ساله و بلند مدت می باشد.
  • پلتفرم کوکوین با ارائه استانداردهای ایمنی و استفاده از پروتکل‌های رمزگذاری شده از حریم خصوصی کاربران و سرمایه مالی آن‌ها حفاظت می‌کند.
  • برای واریز به کوکوین در صفحه اصلی این صرافی روی گزینه Deposit کلیک کنید.
  • تجارت 700+ ارز رمزنگاری شده مانند بیت کوین ، اتریوم ، توکن KuCoin ، رمزارز جدید و حتی میم کوین در اینجا ساده و آسان است!