مقایسه موتور دیزل دویتس و انواع چینی آن جدول مشخصات Deutz | centraldiesel

سلام جناب رحمانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

هم عملیات روی زمین و هم زیر زمین، به تجهیزات دیزلی برای استخراج مواد و بار کردن آنها به کامیون‌ها وابسته است. بزرگترین تجهیزات دیزلی با چرخ لاستیکی مورد استفاده در صنعت معدن ، کامیون‌های خارج جاده با 2500 اسب بخار توان هستند که قادر به حمل 300 تن بار می‌باشند. این وسیله اکسیژن وارده به سیلندر را افزایش می دهد و از انجایی که وجود اکسیژن بیشتر باعث بهبود احتراق می شود در نتیجه راندمان موتور دیزلی را افزایش می دهد. فروشگاه ابزارکیا مرجع تخصصی ابزارآلات صنعتی، در زمینه فروش ابزار دستی، برقی، شارژی، بادی، بنزینی، باغبانی، الکترونیکی و موارد مصرفی ماشین های تراشکاری، با داشتن سال ها تجربه، در خدمت مشتریان عزیز می باشد. این مجموعه کامل ترین و دقیق ترین پایگاه اینترنتی در زمینه ابزارآلات است.

انواع موتور های دیزلی

این مجله خبری دیزل مرکزی عموماً در شناورهای پرسرعت بکار گرفته می‌شوند. برای تأمین توانایی مانور مناسـب در محـدوده سـرعت شـناور، نیـاز بـه گشتاور متوسط است. این موتورها اکثراً جزو موتورهای دیزل پر دور (با سرعتی بیشتر از 3000 دور بر دقیقه) هستند و جزء گروه موتورهـای با توان کم و عملکرد ناپیوسته بهره‌برداری می‌شوند. مفهوم موتور با پیستون‌های مقابل این است که در هر سیلندر دو عدد پیستون در مقابل یکدیگر در حرکت هستند که هر دو براساس دوزمانه عمل می‌کنند. در این نوع موتور ها دو عدد میل‌‌لنگ وجود دارد که هر دو با یک دور مساوی یکدیگر دوران می‌کنند و سیلندرها می‌توانند افقی و یا عمودی قرار گرفته باشند.

موتور پمپ دیزلی لئو 4 اسب مدل LDP20

بر همین اساس، ضـرورت شناسـایی، تفکیـک و طبقـه بندی موتورهای مورد استفاده در این مجموعه بیش از پیش آشکار می‌شود. در این راستا برخی از محصـولات مهم‌ترین شرکت‌های فعـال در عرصه تأمین موتورهای دیزل با کاربرد دریایی، معرفی و در بخشهای مختلف مورد طبقه بندی قرار می‌گیرد. ▪ استفاده از سیستم کنترل الکترونیکی به منظور نترل نسبت فشار داخل سیلندر و کیفیت سوخت مصرفی براساس مقدار نیروئی که در نظر است برحسب مورد از موتور گرفته شود. اگر قصد بررسی و خرید موتور تک دیزلی دارید، توصیه می کنیم به ویژگی ها و البته محدودیت های آن که در ادامه اشاره می کنیم، توجه نمایید.

  • وقتی هوا خارج می شود و پیستون به سمت پایین حرکت می کند می تواند دوباره نیروی جدیدی برای کار و تحرک پذیری جذب کند.
  • توان اصلی دیزل ژنراتور، بر حسب کاوا ، مربوط به توان موتور کوپله شده در آن با یک دینام موسوم به آلترناتور است.
  • هنگامی که پیستون با قدرت به بالا کشیده شده و به انتها می‌رسد، شیر ورودی بسته شده و سرعت چرخش چرخ‌ها بیشتر می‌شود و هوا را در 21% از حجم اصلی آن پخش می کند.
در موتورهای بنزینی هوا و سوخت از طریق فشرده سازی با یکدیگر مخلوط می‌شوند. جالب است که بدانید پرکینز در سال اول فعالیت خود توانست فقط 35 موتور تولید کند که برای استفاده در کامیون و اتومبیل کاربرد داشت. و با کوشش مدیران و مهندسان پرکینز و با گذشت تنها 3 سال، این شرکت موفق به ثبت 6 رکورد جهانی برای سرعت موتورهای دیزلی خود در مسافت های مختلف شد. همچنین قیمت موتور تک دیزل موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشت.

http://digitalmags.ir