معایب تبلیغات در گوگل یا ادوردز Google Adwords

برای اضافه کردن گوگل ادسنس در وردپرس شما باید تعیین کنید که می خواهید تبلیغ را در کجای وب سایت خود نشان دهید. همچنین می توانید از AdWords Display Planner استفاده کنید تا به شما کمک کند وب سایتهایی را پیدا کنید که تبلیغات بنری گوگل را داشته باشند و مشابه سایتهایی باشد که می خواهید در آنها ظاهر شوید. این رایج ترین نوع هدف گذاری است ، زیرا از کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدماتی که ارائه می دهید استفاده می کند. هرچه لیست های بازاریابی مجدد بیشتری داشته باشید ، می توانید هنگام هدف قرار دادن مخاطبان خود با استفاده از شبکه نمایش ، هدفمندتر باشید. این محدودیت این امکان را به شما می دهد تا مکان نمایش تبلیغ را مشخص نمایید و تبلیغ را محدود به سایت های خاصی نمایید تا مخاطب تبلیغ هرچه بیشتر هدفمند باشد. این روش را به صورت مرحله به مرحله برای شما به صورت عکس و نوشته می گذارم.

ما واحد پولی اکانت گوگل ادز خودمان را دلار انتخاب میکنیم. گزینه بعدی انتخاب Ad Size است. پس از کلیک روی این گزینه، دو گزینه دیگر برای شما باز می شود؛ Standard و گزینه Accelerated دو گزینه آن هستند. ریمارکتینگ به شما در جذب مجدد کاربرانی که از سایت شما بازدید کردهاند کمک می کند. AdSense اکنون کد تبلیغاتی را برای شما ایجاد می کند. گوگل دائماً گزینه های بازاریابی را در دسترس تبلیغ کنندگان قرار می دهد و در طی چند سال گذشته ابزارهایی از جمله تطابق مشتری گوگل را حذف کرده و به کاربران امکان می دهد از طریق بارگذاری لیست های ایمیل در گوگل ادوردز ، مشتریان را هدف قرار دهند. تبلیغ کنندگان میتوانند تبلیغات تصویر متحرک و غیر متحرک را در تبلیغ بنری گوگل ادوردز بهتر از تبلیغات HTML5 به نمایش در بیاورید. برای این کار به تب Payments در سمت چپ صفحه بروید تا وارد داشبورد پرداخت ها شوید و قسمت نحوه دریافت پول (How you get paid) را با اطلاعات بانکی خود بهروزرسانی کنید. بدین معنی که تا سقف ۴.۸ میلیون یورو می توانیم به گوگل بدهکار شویم بدون آنکه در روند کار ما تاثیری گذاشته شود.

به طور کلی گوگل ادز، تبلیغات را به دو روش به کاربران نمایش می دهد. جهت نمایش هر چه بیشتر تبلیغ می بایست بودجه خود را افزایش دهید. بسیار توصیه می شود که هر سایت غیر مرتبط یا نامناسب را به عنوان (negative placements) “مکان های منفی” در کمپین اضافه کنید. اینجاست که معمولاً شبکه نمایش انتقاداتی را دریافت می کند که به همان اندازه شبکه جستجو هدفمند نیست. سپس گوگل هر زمان که کاربر از سایتهایی که در شبکه نمایش گوگل بازدید کند ، به طور خاص تبلیغات را به آن افراد نشان می دهد.هدف گذاری مجدد بسیار اساسی است ، به این معنی که شما می توانید برای هرکسی که از سایت شما بازدید کرده است ، تبلیغات را نشان دهید. با استفاده از ابزارک های وردپرس می توانید Google Adsense را در نوار کناری خود اضافه کنید.

بله امکان نمایش تبلیغات در شبکه نمایش گوگل (Display) که شامل میلیونها اپلیکیشن و وبسایت میشود، وجود دارد. هزینه تبلیغات در شبکه نمایش گوگل ادز به چه صورت است؟ مثلاً اگر تبلیغ دهنده به ازای هر تبلیغ حدود ۱ دلار بپردازد، ۰٫۶۸ سنت به شما و ۰٫۳۲ درصد باید به گوگل پرداخت کند. 4. در آگهی خود کاربران را متقاعد کنید که چرا باید کسب و کار شما را انتخاب کنند و نشان دهید که چه چیزی کسب و کار شما را منحصر به فرد می کند. نکته: شما می توانید به ازای هر روز، نهایتا 6 بازه زمانی مختلف برای نمایش تبلیغات گوگل خود انتخاب کنید. این رپورتاژ ها در خبرگزاری های معتبر و همچنین سایت های پرطرفدار گوگل منتشر شده و همیشه به شکل آرشیو باقی می ماند.

این کمپین کلیک 532-650 را در روز برایتان خواهد داشت. این مقدار میتواند از 10 هزار تومان تا 10 میلیون تومان در روز متغیر باشد. در صورتیکه از آخرین روز مصرف شارژ اکانت شما بیش از ۳۰ روز گذشته باشد. افراک یکی از پارتنرهای رسمی گوگل است که با بیش لز 10 سال تجربه در زمینه تبلیغ در گوگل به یکی از بهترین آژانس های تبلیغاتی تبدیل شده است. در این مقاله، نحوه اضافه کردن گوگل ادسنس (Google AdSense) به سایت وردپرس را به شما خواهیم گفت. بازاریابی مجدد به شما امکان می دهد کوکی را در رایانه بازدیدکنندگانی که از صفحات وب سایت شما بازدید می کنند ، ثبت کند. این ابزار به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار فضای تبلیغاتی وب سایت خود را به تبلیغ کنندگان بفروشید و پول دریافت کنید. در حالی که Google طیف گسترده ای از اندازه های تبلیغاتی را ارائه میدهد، اندازه های خاصی وجود دارد که در قسمت توصیه شده فهرست شدهاند، زیرا این اندازه ها در بین تبلیغ کنندگان محبوب هستند. این یکی از بهترین شیوه هایی است که میتوانید عملکرد بهترین عبارات تبلیغاتی را بسنجید.

میتوانید تبلیغات خود را در گوگل شاپینگ نیز به نمایش بگذارید. تبلیغات بنری گوگل یکی از روشهایی است که میتوانید با فعالسازی یک کمپین و تعریف بنرهای خود، به راحتی در معرض چشم میلیونها کاربر قرار گیرید. یکی از مهمترین مزیت های تبلیغات بنری گوگل، امکان شخصیسازی برای طیف مخاطبان است. همانطور که گفتیم، مخاطبان لینکدین روی صحبت درباره شغل، شرکت و اعضای تیم خود تمرکز میکنند. به گفته گوگل، تبلیغ کنندگان به ازای هر ۱ دلاری که در تبلیغات گوگل خرج میکنند، ۸ دلار درآمد کسب میکنند. بنابراین، خوانندگان بدون این که با با مزاحمتهای دیداری و محتوایی مواجه شوند، مطلب را به طور کامل مطالعه میکنند.

اما مهمترین ویژگی که وی دیجیتال مارکتینگ را از رقبای خود متمایز میکند این است که این شرکت به مشتریان خود که برای اولینبار از خدمات این شرکت استفاده میکنند، با تبلیغ ۱۵۰ دلار در ماه، ۱۵۰ دلار شارژ رایگان از طرف گوگل پرداخت میکند. جهت سازماندهی برای سال جاری در این ماه، وقت بگذارید و نحوه عملکردتان، انعطاف پذیری، بهترین شیوه ها و آزمایش های جدید را بررسی کنید و در سال جدید غفلت نورزید. از شما خواسته می شود که نوع تبلیغ را انتخاب کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید تبلیغ شما واکنش گرا باشد یا ثابت.

ترافیکی که از سمت گوگل به سایت شما می آید ارزشمندتر است و باعث می­شود بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در سایت شما بمانند و صفحات بییشتری از سایت شما را بررسی کنند و احتمال خرید مستقیم هم افزایش پیدا میکند. شما می توانید کاربران خود را بر اساس مکان، سن، جنسیت، دیوایس، موضوعات و محتوای خاص دسته بندی کرده و تبلیغات را تنها به طیف خاصی از آنها نشان دهید. هر دو به شما کمک می کنند تا برندتان را در نتایج جستجو گوگل و در معرض دید مشتریان احتمالی قرار دهید و ترافیک مرتبط با موضوع کسب و کار خود را به صورت هدفمند برای وب سایت خود جذب نمایید. ترکیب یک یا چند روش هدفمند ، برداشتهای احتمالی از تبلیغات شما را کاهش می دهد ، اما شما را در گروه های تبلیغاتی بسیار هدفمند می گذارد. یک سری نکات در زمینه ساخت اکانت وریفای شده گوگل ادوردز وجود دارد که باید به آن توجه کرده و در پیشبرد سریع اهداف خودتان آنها را در نظر داشته باشید. نکته منفی این است که شما نمی توانید خیلی از موضوعات را دقیقا هدف گذاری کنید ، به این معنی که ریسکی برای تبلیغات شما در سایت های غیر خدمات گوگل ادز مرتبط وجود دارد.

گوگل روابط با تبلیغ کنندگان را مدیریت و حفظ کرده، مبلغ پرداختی را دریافت می کند، هزینه مدیریت خود را می گیرد و بقیه پول را برای شما ارسال می کند. هدفگذاری بر اساس علاقه به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا کاربر را هدف قرار دهند ، نه محتوای صفحه ، به این معنی که ممکن است کاربر در زمان نمایش تبلیغ شما به هر چیزی نگاه کند (مشروط بر اینکه آنها در سایتی در شبکه نمایش گوگل قرار داشته باشند.)گوگل قادر است هر بار که به صفحه ای در شبکه تبلیغاتی خود مراجعه می کند کوکی ها را در رایانه های کاربران ذخیره کند. شکل زیر ساختار حساب بهینه گوگل ادز را نشان می دهد.حساب خود بالاترین سطح است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله نحوه نصب افزونه وردپرس را مطالعه نمایید. بنابراین، در این مقاله تنها به معرفی کامل شبکۀ نمایش گوگل بسنده میکنیم و در آینده، به سراغ آموزش کامل این شبکۀ تبلیغاتی نیز خواهیم رفت. برای آموزش گوگل ادز یا همان آموزش گوگل ادوردز با من در این مقاله همراه باشید تا تمام نکات مورد نیاز استفاده از خدمات گوگل ادز را فراگیرید. را به فضای کاری شما میدهد.

بیشتر افراد به طور اتفاقی روی تبلیغات کلیک می کنند تا سریع به بازی برگردند. با توجه به اینکه کاربران در هنگام بازی بیشتر به طور ناخواسته و یا برای رد شدن و ادامه کار بر روی تبلیغات کلیک می کنند انتخاب این فضا برای نمایش تبلیغات مناسب نبوده و توصیه نمیشود. توصیه می کنیم تبلیغات واکنش گرا را انتخاب کنید. نام تبلیغ فقط برای مقاصد داخلی استفاده می شود، بنابراین می توانید آن را چیزی مانند “SiteName Sidebar” نام گذاری کنید. زودتر می توانید خود را به عنوان برند معرفی کنید. جای نگرانی نیست، این هزینه را بعد تر هم می توان تغیر داد. بله. در صورتی که تصمیم گرفتهاید برای سایت خود یک کمپین تبلیغات بنری طراحی کنید و نیاز یه مشاوره بیشتر در این زمینه دارید، میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید. این بدان معنی است که در لحظهای ایدهآل، میتوانید مشتریان خود را از طریق گوگل یا Google Maps و دیگر سرویسهای اپل دریافت کنید.

هدفمندی موضوع به شما امکان می دهد از لیست موجود با موضوعات صفحه انتخاب کنید به این معنی که تبلیغات شما فقط در صفحات مربوط به آن موضوع نمایش داده می شوند. بیش از 20 تبلیغ مختلف در درون شبکه نمایش گوگل وجود دارد هر سایتی که برای نمایش تبلیغات گوگل (که به عنوان Google AdSense شناخته میشود) ثبت نام می کند، بلوک تبلیغاتی را انتخاب می کند که متناسب با چیدمان وب سایت آنها باشد، پس اگر می خواهید تبلیغات شما در تمامی وب سایتها نمایش داده شود، بهترین کار ایجاد بنرهای تبلیغاتی در سایزهای مختلف است. با نمایش تبلیغات در شبکه گوگل می توانید در حافظه کاربران خود ماندگار شده و در نهایت آنها را به سایت خود جذب کنید.

در شبکه جستجو شما با استفاده از کلیدواژههای تعریف شده میتوانید به جذب کاربران اقدام کنید اما در شبکه نمایش علاوه بر کلمات کلیدی خواهید توانست با اضافه کردن تصاویر و نمایش در سایت های مختلف کاربران جدیدی را به سایت خود دعوت کنید. 1-از تصاویر متنوع و باکیفیت در گروههای تبلیغاتی استفاده کنید و بصورت دورهای محتوای تصاویر را به جهت دریافت بهترین نتیجه تغییر دهید. روش جایگزین برای نتیجه هر چه سریع تر و البته در بسیاری از مواقع موثر تر استفاده از خدمات تبلیغات گوگل ادوردز است. اما این فرصت برای همه تبلیغکنندگان مهیا است و در نتیجه رقابت بسیار شدیدی در این زمینه وجود دارد.