مرکز فروش تابلو روان در تهران ، وارد کننده قطعات تابلو روان۰۹۱۲۵۹۰۲۱۰۳

این نمایشگر حرفه ای علاوه بر ورودی DVI-D دارای خروجی DVI-D نیز می باشد که برای انتقال داده های دیجیتال و آنالوگ به صورت است. ویدئو وال PN-55VD095C از درگاه های ورودی و خروجی متنوعی نظیر HDMI، VGA ، DVI-D و USB 2.0 پشتیبانی میکند. در طراحی ویدئو وال TH-47LFV5W از پنل IPS استفاده شده و دارای طول عمر برابر با 60000 ساعت و با ابعاد (WxHxD) 1045x590x10 میلیمتر و وزن 25 کیلوگرمی به راحتی بر روی دیوار و برد به دو صورت افقی و عمودی نصب میشود و بخش وسیعی از دیوار را اشغال می کند. کافیست با بخش فروش این مجموعه تماس گرفته و مدل مورد نظر خود را با کارشناسان در میان بگذارید.

به طور کلی در مدت زمان حداقل 50 هزار ساعت کار میکند و در شرایط آب و هوایی 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت 20 درصد تا 85 درصد قادر به نمایش است. تابلو روان، در واقع یک نمایشگر الکترونیکی است که کار را برای صاحبان مغازه ها و فروشگاه ها بسیار آسان کرده است. عواملی مانند نوع نمایشگر، رنگ، اندازه، روشنایی و تعداد کاراکترهای مورد نیاز همگی به تعیین بهترین تابلو برای کاربرد خاص شما کمک می کنند. اگر کم بودن فاصله خطوط بزل برای شما اهمیت دارد ویدئو والهای LCD نمیتوانند گزینه مناسبی برای شما باشند؛ اما اگر فضای محدودی دارید یا کم بودن آلودگی صوتی و حرارتی برایتان مهم است، این نوع ویدیو وال انتخاب مناسبی خواهد بود، چرا که در ساخت ویدئو والهای LCD از تکنولوژی نوین و جدیدتری استفاده شده است و باعث شده تا نمایشگر فضای کمتری اشغال کند و همچنین از آلودگی حرارتی و صوتی مدل دیگر پیشگیری شود. تمامی این مشکلات با استفاده از پایه پوش ویدئو وال مدل ASJ-P108 برطرف شده است، با این پایه به راحتی نصب و تعمیرات سیستم های ویدئو وال را به سرانجام برسانید. تابلوهای روان فول کالر امکان نمایش تمامی رنگ ها را داشته و قابلیت پخش صدا و ویدئوهای مختلف را نیز دارند.

ویدئووال GVL-55JH18 با صفحه نمایش 54.64 اینچ قابلیت نمایش انواع محتواهای تصویری و ویدئویی را با کیفیت FULL HD دارد و برای محیط هایی که به نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ نیاز دارند، به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگو میباشد. بررسی ویدئو وال هایی که قبلا یک شرکت نصب کرده است ( مثلا شرکتی ویدئووالی را در یک مرکز تجاری نصب کرده است به آن مرکز مراجعه کنید و ویدئو وال نصب شده را مشاهده و کیفیت آن را مورد بررسی دقیق قرار دهید. در این مقاله سعی کردیم نقش بسیار مهم تلویزیونهای شهری در تبلیغات شهری و ویژگیهای غیر قابل مقایسه این محصول قدرتمند را بررسی کنیم. و طبیعی هست که هستند افرادی هم که با نداشتن تخصص محصولاتی را به مشتریان میدهند که بخاطر عدم تخصص کافی از قطعات درجه دو و یا از جنس فیک و بخاطر نداشتن تجربه کافی استاندارد هایی را که یک محصول خوب باید داشته باشد را رعایت نمیکنند… بنابراین با این ویژگی امکان نمایش در محیط هایی با نور زیاد فراهم میباشد. در مورد طراحی و کیفیت ویدئو وال 49BDL3005X باید گفت که دارای ابعاد 1077.6×607.8×103.8 میلی متر است و به راحتی در محیط های عمومی و پر خطر نصب و راه اندازی میشود.

بدین ترتیب، سری 55VM5E بدون توجه به موقعیت نصب، توجه بیشتر بینندگان را با رنگهای زنده جلب می کند. از این رو این ویدئو وال پانتوس توانایی بالایی را در جلب مخاطبان و نمایش رنگهای واقعی و زنده دارد. مورد دیگری که در خصوص این ویدیو وال به ان اشاره داریم، نمایش طیف وسیعی از رنگ ها است که این صفحه نمایش قادر به نمایش 1.07 بیلیون رنگ و در نتیجه نمایش تصاویری واقعی و زنده را برای شما به ارمغان آورده است. این میزان زمان در نمایش ویدئو و اسلایدهای دارای حرکت ممکن است با افت کیفیت مواجه شوید؛ که تنها عیوب این نمایشگر محسوب میشود. ویدیووال بدون قاب فیلیپس، باریک ترین فریم ممکن در بین هم ردههای خود را داراست و برای دید وسیع بدون افت کیفیت، بسیار مناسب است. این نوع پانل ممکن است گرانتر باشد اما امکان نصب بسیار تمیزی را فراهم میکنند. این نوع نمایشگرها قابلیت استفاده بصورت ۲۴ ساعته را دارا میباشند، ولی به دلیل عمر نسبتا پایین لامپهای تصویر پروژکتور، هزینه نگهداری بالایی جهت تعویض لامپهای تصویر دارند. GVL-49JH35 نیز از همین نمایشگرهای بزرگ با ابعاد 48.5 اینچ میباشد که امکانات و قابلیت های بسیاری را 24 ساعته و 7 روز هفته به شما ارائه میدهد.

سیستم ویدئو وال یک سیستم نمایش یکپارچه با ابعاد وسیع با قابلیت دریافت تعداد زیادی از ورودی های ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد. برای اتصال این ویدئو وال به دیگر منابع، بر روی بدنه ورودی های HDMI، VGA، DVI-D و خروجی RS232و DVI-D تعبیه شده است. پایه ثابت مانیتور صنعتی ASJ-P204 برای نصب و تنظیمات آسان انواع مانتورهای صنعتی و ویدئو وال تا ابعاد 70 اینچی طراحی شده و به راحتی مانیتورها را پس از نصب در ۶ جهت تنظیم میکند. این پایه پوش ویدئووال برای نصب، تعمیرات و کابل کشی انواع ویدیو وال ها طراحی شده و قابلیت تنظیم در 8 جهت را داراست.

این پایه با استاندارد 600×400 و محل پیچ به طول 600 میلیمتر و عرض 400 میلیمتر از یکدیگر میباشد و کاربر به راحتی میتواند پایه را به نمایشگر بر روی دیوار یا برد نصب و راه اندازی کند. ضمن اینکه نصب و راه اندازی پایه سریع و آسان انجام میگیرد. ضمن اینکه قابلیت نصب به دو صورت افقی و عمودی را نیز دارد. به طور معمول نصب و تعمیر ویدئو وال ها با مشکلات بسیاری انجام میشود و تنظیمات فاصله بین نمایشگرها از مشکلات بزرگ در این زمینه محسوب میشود. نمایشگر ویدئو وال متشکل از ماژولهایی است که کنار هم چیده شدهاند.

برای اطلاعات بیشتر و یا خرید با کارشناسان شرکت کیومیتا در تماس باشید تا کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین شدت روشنایی برابر با 700cd/m2 دارد که موجب ارائه تصاویری درخشان در محیط هایی با نور بالا را برای شما فراهم میکند. پایه ها با ورق هایی طراحی شده که تحمل وزن ۷۰ کیلوگرم مانیتور را دارا است. این نوع نمایشگر دارای ساختاری فلزی بوده و در ابعاد 1077.58×113.65×607.8 میلی متر و وزن 22 کیلوگرم به بازار عرضه شده است. پایه مانیتور صنعتی و ویدئو وال ASJ-P204 قابلیت نصب انواع مانیتور تا سایز 70 اینچ را داراست و تحمل وزن مانیتور تا 49 کیلوگرم را دارد. با استفاده از ویدئو وال جی پلاس GVL-55JH09 می توانید از کیفیت Full HD بهره مند شوید. کارآموزان تابلو برق بعد از گذراندن این دوره آموزشی با روش ساخت تابلو روان آشنا شده و به راحتی می توانند وارد بازارکار ساخت تابلو برق شده و هنگام کار نیز از پشتیبانی نامحدود این آموزشگاه بهره مند شوند. مجهز است که میتوان در قالب یک شبکه کابلی با چند دستگاه به منظور نمایش محتواها به صورت همزمان بهره برد.

ویدئووال سری 55VM5E به لطف سیستم عامل هوشمند SoC و webOS داخلی ، می تواند چندین کار را همزمان انجام دهد و بدون نیاز به پخش کننده رسانه، پخش محتوا را یکدست ارائه تلویزیون شهری دهد. توانایی و قدرت این نمایشگر در روشن ماندن در تمام طول 24 ساعت و 7 روز هفته است که استفاده از آن را در بسیاری از مشاغل و کسب و کارها امکان پذیر کرده است و میتوان در محیط های داخلی و هم در محیط های بیرونی بدون نگرانی بابت افت کیفیت بهره برد. انتخاب دات پیچ مورد نظر به کارآیی و کاربرد نمایشگر در فضای داخلی و یا خارجی، میزان هزینه اختصاص داده شده وهم چنین ارتفاع نصب نمایشگر که روی حداقل فاصله دید بیننده از نمایشگر تاثیرگذار است بستگی دارد.

این دستگاه دارای وضوح تصویر 1920×1080 پیکسل بوده و تصاویر کاملاً واضح و با جزئیات خواهند بود. ویدئو وال مدل UD46E-C با عملکرد بالا ، تجربه تماشای جذاب یک تصویر یا ویدئو را به مخاطبان ارائه میدهد. اگر به دنبال خرید ویدئو وال با کیفیت هستید، مدل Gplus GVL-55JH09 را مد نظر داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید آنلاین با متخصصان کیومیتا در تماس باشید. این قابلیت و ویژگی باعث شده ویدئووال سری UD46E-C برای ارائه محتوا و ارائه اطلاعات در محیط هایی که نیاز به قابلیت خوانایی بیشتری دارند ، از قبیل ترمینال های حمل و نقل ، مراکز خرید، لابی های اداری و اتاق کنترل ایده آل باشد. این ویژگی ها نشان از استفاده آسانی آن در محیط هایی با شرایط آب و هوایی مختلف است و از طول عمر بالای آن اطمینان داشته باشید. به طوریکه در شرایط آب و هوایی 40 درجه سانتیگراد و 80 درصد به خوبی عمل میکند.

ویدئو وال برای سالن کنفرانس بهترین نوع نمایشگرها برای پخش محتوا هستند که تمام شرکتکنندگان جلسه را قادر میسازند به اطلاعات گرافیکی دسترسی یابند. بر روی ویدئو وال فیلیپس 49BDL3005X درگاه های ورودی و خروجی متنوعی تعبیه شده که باعث می شود ارسال تصاویر و ویدئوها از انواع پخش کننده ها به نمایشگر به آسانی انجام شود. CMND و Control به شما این امکان را می دهد عملکرد های مهم مانند کنترل ورودی و نظارت بر وضعیت نمایشگر را انجام دهید. ویدئو والها دارای مزیت و ویژگیهای متنوعی از جمله صفحه نمایشهایی با وضوح بالا، روشنایی ثابت، کیفیت زیاد حتی با وجود چندین تصویر روی صفحه، وضوح و فرمت های متنوع به علاوه انعطاف پذیری در ارائه ی نمایش و کنترل هستند که صفحه نمایشهای تک شامل این ویژگیها نمیباشند.

ویدئو وال همانطور که از نامش پیداست نوعی صفحهنمایش صنعتی است که بهخاطر بی لبه بودن و ضخامت بسیار کمی که دارد، میتوان تعداد زیادی از آنها را همانند کاشی در کنار هم چید و یک نمایشگر دیجیتالی بزرگ ایجاد کرد. اکنون ما میخواهیم هر یک از این ویژگیها را به صورت دقیق نام ببریم و سپس آنها را به طور کامل بررسی کنیم. در ادامه به بررسی تخصصی این محصول خواهیم پرداخت. مطمئن شوید که محصول مناسب را برای مکان مناسب انتخاب کنید. مرکز ماشین های اداری کیومیتا خرید انواع پایه های ویدئو وال را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه داده است. با توجه به کیفیت و کارایی های این ویدئو وال، می توان قیمت آن را کاملاً مقرون به صرفه دانست. با توجه به ویژگی و قابلیت های این ویدیووال می توان کیفیت و روشنایی تصاویر را با آن کاملاً قابل قبول دانست.

با این پایه برای نصب و تعمیر کابل ها دیگر نیازی به باز و بسته کردن مانیتور نخواهید داشت و زمان نصب نیز به حداقل میرسد. در اینجا باز هم میرسیم به همان دلیلی که به آن اشاره کردیم… اشاره ای به حجم و وزن آن داشته باشیم که به صورت 1213.4×121.85×684.2 میلیمتر و وزن 27.2 کیلوگرم به راحتی بر روی دیوار یا برد با پایه VESA 600×400 نصب میشود. از لحاظ ساخت نیز در ابعاد 1210.51×121.1×681.22 (WxDxH) میلیمتر و وزن 22 کیلوگرم ارائه شده و از قابلیت نصب و راه اندازی آسانی بهره می برد. رابط کاربری گرافیکی به صورت چشم اندازی جهت دار طراحی شده، بنابراین OSD برای صفحه نمایش ها در حالت عمودی مناسب نیست. صفحه نمایش های بزرگ معمولاً بالاتر از سطح چشم کاربران قرار می گیرند و کیفیت یکنواخت تصویر را برای دیواره های ویدیویی ضروری می کند. برای انتخاب نوع پنل محل نصب و کاربرد آن را در نظر می گیرند. با توجه به نوع کاربری پروژه می توان از کنترلر ها و نرم افزار های طراحی شده برای نمایشگر های ویدئو والی استفاده کرد. در طراحی این تابلوها که توسط نرم افزار ” corel draw ” انجام می شود امکان استفاده از متن با تمامی فونت ها وجود دارد وعلاوه بر متن می توان هر نوع شکل ، لوگو و یا نماد دلخواه را به طرح اضافه نمود.