لوله فلکسیبل تهویه هوا یا کانال فلکسیبل قیمت خرید میراکالا

“امید است که با نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود ما را در بهبود خدمات رسانی به خود یاری فرمایید.” ایم لوله‌ها از جنس پلی آمید می‌باشند که علاوه برانعطاف پذیری بالا و چرخش به همه جهات دارای مقاومت زیاد در برابر حرارت، نور و تابش آفتاب می‌باشند. همچنین دارای سایز‌های 11، 13، 16 با طول 12 متر در بازار به فروش می‌رسند. در قدیم برای امور تهویه هوا از ورق های گالوانیزه استفاده میشده که در مقابل رطوبت آسیب پذیر بود وزن بالایی داشت و قابلیت انعطاف پذیری ندشات و در نصب زمان زیادی صرف میشد.

متنوع بودن سایز‌های این نوع لوله باعث می‌شود تا از آن در صنایع گوناگون استفاده شود. یکی دیگر از کاربرد‌های دیگر این نوع لوله‌ها مناسب بودن آن‌ها جهت تهویه مطبوع در پروژه‌های مسکونی، تجاری و اداری و غیره است. همچنین این محصولات تولید ایران دارای انعطاف‌پذیری عالی و مقاومت بالا و توانایی تخلیه الکتریسیته ساکن با اتصال به زمین را دارند. لوله فلکسی دارای ابعاد، اندازه و مدل‌‌های مختلفی بوده و در ادامه مقاله با هر کدام از آن‌‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

لوله خرطومی فلکسیبل شیلدار از جنس فلز و روکش شیلددار بوده و جهت سیم کشی مخابراتی در داخل فضای بسته استفاده می شود تا عایقی برای جلوگیری از نفوذ امواج مغناطیسی باشد. این لوله ها دارای یک روکش پلاستیکی از جنسPVC می باشند و در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم هستند، به این علت از این نوع لوله ها در محیط های خارجی که رطوبت بیشتری وجود دارد استفاده می شود. همچنین این نوع لوله ها بیشتر در دوربین های مدار بسته کاربرد بسیاری دارند.. قیمت مقرون به صرفه آن ها از مزایای این نوع لوله ها می باشد و از رایج ترین نوع لوله های فلکسیبل می باشد.

رنگ کالای خود را انتخاب کنید

کانال فلکسیبل آلومینیومی جایگزین مناسبی برای کانال کشی کولرهای آبی هستند و در مناطق مختلف کشور و کشورهای همسایه ازکانال فلکسی آلومینیومی بسیار استفاده می شود. فروشندگان کولرهای آبی از این مدل کانال خرطومی خریداری نموده و همراه با فروش محصول خود یعنی کولرهای آبی یا کولر آبی این محصول را نیز به خریدار پیشنهاد می دهند. پوششی محافظ با سطح مقطع گرد که عموماً با سیمی فلزی به صورت مارپیچ شده و دارای انعطاف بالا را لوله فلکسیبل یا لوله خرطومی گویند. مهم‌ترین استفاده‌ها از لوله‌های خرطومی در صنعت و ساختمان‌سازی بوده و عضوی جدا ناپذیر در سیستم برق و تهویه هوای ساختمان است.

لایه داخلی از پلی استر بوده و سیم فنری از جنس فولاد پرکربن با حضور خود در لایه میانی به افزایش خاصیت انعطاف و مقاومت این فلکسیبل کمک کرده است. در نهایت آلیاژ فلزی آلومینیوم پوشش خارجی این لوله فلکسی را بر عهده گرفته تا علاوه بر افزایش راندمان کاری، مقاومت در برابر فرسایش را بالا ببرد. قیمت کانال فلکسیبلیا کانال های فلکسیبل در مقایسه با دیگر کانال های گالوانیزه مناسب تر می باشد. بهای کانال فلکسیبل یا لوله های فلکسی بل به عواملی همچون نوع مواد مصرفی، مفتول، عایق به کار رفته، نحوه تولید و …

لوله فلکسیبل تهویه هوا یا کانال فلکسیبل قیمت خرید میراکالا

به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از سفارش و لیست قیمت لوله فلکسیبل هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند. لوله‌های فلکسی مدل روکشدار انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‎ها به صورتی ساخته می‌شوند که مشخصات فنی و ساختاری متفاوت دارند؛ باتوجه به این ویژگی‌های متفاوت، قطعاً قیمت نهایی لوله‌های فلکسی روکشدار با هم یکی نخواهد بود. اساساً شرکت‎های زیادی در زمینه تولید لوله فلکسی روکش دار فعالیت می‌کنند، که هر کدام برای محصولات خود درجه کیفیتی در نظر گرفته‌اند؛ بنابراین برندهای متفاوت قیمت‌های متفاوتی دارند. خرید و فروش رنگ طوسی لوله های سوپر فلکسیبل نسبت به دیگر انواع خود بیشتر است. لوله خرطومی فلکسیبل سوپر برای عبور مواد نفتی ، آب و حتی کابل کشی برق استفاده می شود. این نوع لوله ها توان تحمل دمای ۳۰- تا ۱۶۰+ درجه سانتیگراد را دارند بنابراین برای کابل های برق داکتی مناسب و برای عبور مایعاتی چون نفت و بعضی از اسیدها مناسب است.

لوله خرطومی فلکسی سایز 42

طیف وسیعی از انواع لوله های تک لایه و چند لایه بسیار متفاوت را ارائه می دهد که خواسته های فنی بالایی را خرید لوله فلکسی برآورده می کنند. اندازه لوله از 4.5 تا 125 میلی متر قطر دارد ، از سبک تا سنگین و بعضا انعطاف پذیر تا بسیار انعطاف پذیر هستند. این نوع لوله هیچ گونه پوششی ندارد و استفاده از آن بیشتر در محیط های داخلی می باشد و در دوربین های مدار بسته هیچ کاربردی ندارد.

به این لوله خرطومی ها لوله خرطومی نرم تابلویی و لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی نیز می گویند. فروش لوله فلکسیبل برق– فروش لوله فلکسی برق -قیمت لوله فلکسیبل برق فروش لوله فلکسیبل با قیمت باورنکردنی در شرکت سریر صنعت. یکی از انواع لوله‌های فلکسیبل روکشدار لوله خرطومی نسوز می‌باشد، که به دلیل رسانا بودن سیم‌های برق استفاده شده در صنایع مختلف و عبور جریان برق از آن‌ها از یک عایق یا پوشش مناسب مانند این لوله‌ها استفاده می‌کنند تا از برق گرفتگی و یا وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود. همچنین از این لوله‌ فلکسیبل‌ در شرایط با حرارت بسیار بالا استفاده می‌شود زیرا در صورت بروز آتش سوزی هم، آسیبی به سیم‌ها و کابل‌ها نمی‌رسد. این لوله‌های فلکسی دارای روکش از جنس pvc هستند و دربرخی موارد از ورق گالوانیزه پوشیده شده‌اند و دارای قابلیت خود خاموش شونده هستند.

بنابراین هر چقدر تعداد کابل های برق بیشتر باشد سایز فلکسی بل ها بزرگ تر طراحی می شود. من لوله فلکسی 16 روی خیلی دنبالش گشتم که با قیمت مناسب پیدا کنم و فروشگاه شما تقریبا از هر جایی که من خرید کردم ارزون تر بود. لوله‌های خرطومی IFD و PL از لحاظ قیمت و کارایی با یکدیگر تفاوتی ندارند. اما روکش آلومینیومی لوله فلکسی PL موجب به‌کارگیری بیشتر آن به نسبت لوله IFD در محیط باز خواهد شد. از فلکسی تابلویی به عنوان لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی نیز یاد می‌‌شود. آلومینیوم، عایق الاستومر و آلومینیوم در مدل RUBBER و آلومینیوم در بین دو لایه پی وی سی مشکی نوع GENERAL فلکسیبل الاستومری را تشکیل داده است.

در داخل ابتدا و انتهای لوله های فلکسیبل سر لوله پلاستیکی استوانه ای بصورت پیچی قرار می گیرد که باعث محافظت بهتر کابل برق درون این لوله می شود. فلکسی ها از داکت های فلزی هستند که در صنعت های مختلف استفاده می شود. این لوله خرطومی فلزی از دو قسمت فلز نازک گالوانیزه و پلاستیک ضخیم که روکش آنها است ساخته می شود.

  • با توجه به روکش دار بودن این لوله‌‌ها، امکان استفاده از آن در زیرزمین نیز وجود دارد.
  • برای نمونه لوله فلکسیبل هوا برزنتی در مکش هوایی که شامل گرد و غبارهای کم وزن‌اند بسیار مناسب است.
  • جهت خرید لوله فلکسیبل باید موارد استفاده و شرایط محیطی آن را به خوبی درنظر گرفت و با نظر و تخصص تکنسین نوع و متراژ مربوطه را تهیه کرد.