قیمت کناف، تخمین هزینه کناف در سال ۱۴۰۱ سنجاق-کناف آوگون

به طور مثال تایل‌های گچی ساده که بیشتر برای دکور سقف پذیرایی و آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد، فاقد عایق صوتی، رطوبتی و حرارتی است. چرا نباید در انتخاب کناف و متخصص نصب آن صرفا به قیمت توجه کنیم؟استفاده از مصالح نامرغوب ممکن است باعث ایجاد ترک شده و هزینه‌ تعمیر یا تعویض را به شما تحمیل کند. همچنین به‌کارگیری این محصولات، کیفیت ظاهری را کاهش می‌دهد. تمامی دیتیل های نصب سقف کناف ودیوار کناف بر اساس استاندارد آیین نامه کناف ایران می باشد.

در واقع همون مساحتی که سقف کناف اجرا شده، بدون درنظر گرفتن فرورفتگی‌ها و قیمت کناف کاری بیرون زدگی‌های سقف. به طور معمول، هزینه نقاشی در قیمت سقف کناف منظور نمیشه و در پروسه نقاشی ساختمان قرار میگیره. بازشوهایی مثل دریچه بازدید، خروجی تهویه و چراغ‌های توکار در سقف کناف به راحتی ایجاد میشه فقط باید توجه کرد که باعث قطع زیرسازی کار نشه. اگه این اتفاق افتاد باید از سازه‌های کمکی و آویزهای اضافه مطابق شکل زیر استفاده کرد.

  • شرکت کناف ایران پس از اتمام پروژه‌ها با اعزام تیم بازرسی، اقدام به کیفیت‌سنجی اجرای پروژه‌ها می‌نماید و به نمایندگان اجرایی خود جهت تعیین میزان رعایت استانداردها و کیفیت اجرا نمره‌ای با حداکثر 100 اعطا میکند.
  • قیمت محصولات این شرکت نسبت به سایر محصولات مشابه بازار مناسب تر بوده .
  • «دستمزد اجرای کناف چطور حساب‌می‌شه؟»، «نرخ مشخصی توی بازار برای کنافکاری هست؟‌»، «قیمت کناف دیوار و سقف فرق‌ می‌کنه؟» اگر به دنبال جواب این سؤالات هستید، با سنجاق همراه باشید.
قیمت کناف، تخمین هزینه کناف در سال ۱۴۰۱ سنجاق-کناف آوگون لازم به ذکر است که در رابطه قیمت کناف این نکته را در ذهن داشته باشید که هزینه کار و قیمت کناف در یک خانه ای که در حال بازسازی است بیشتر از یک خانه نوساز است. درو اقع این سازه برای دیوارها مزایای زیادی دارد که با بسیاری از این مزایا در زمان نصب آن آشنا می شوید. در واقع پایین بودن قیمت کناف دیوار مهم ترین مزیت آن بشمار می رود که بسیاری از افراد تمایل دارند از قیمت آن کسب اطلاع کنند. لازم به ذکر است که بدانید قیمت تمام شده کناف دیوار به عوامل مختلفی بستگی دارد مثلا اجرای کناف طرح دار و دکوراتیو دیواری بستگی به نوع طرح و مساحت کاری و نوع اجرا دارد. همچنین قیمت کناف دیوار به مصالح به کار رفته و نیروی انسانی و دستمزدشان نیز بستگی دارد.

قیمت مصالح کناف بر اساس ساختار :

قیمت های ارائه شده فقط قیمت مصالح است و برای آشنایی با هزینه اجرای هر کدام بصورت مجزا باید استعلام قیمت تهیه فرمایید. ورق کناف (یک یا چند لایه) با پیچ مخصوص روی این قاب‌ها محکم می‌شود. در آخر نیز فضای بین ورق‌ها با نوار و بتونه درزگیری می‌شود.

دستمزد اجرای سقف و دیوار کاذب در تهران

به طور مثال، پیمانکار باید بگه که سقف کناف با آویز 20 سانتیمتری، مثلاً هر متری تومان و با آویز 100 سانتیمتری، هر متری تومان. هر چه تیم کناف کار با تجربه‌تر باشن، کار رو تمیزتر اجرا می‌کنن و خروجی نهایی بهتره. از طرفی تیمِ با تجربه ابزار خاص خودشون رو دارن و در نتیجه دستمزد اجرای بالاتری طلب می‌کنن. برای کارهای دکوراتیو و طرح‌دار با توجه اینکه حجم کار و طرح متفاوت هست، نمیشه متراژ خاصی در نظر گرفت.