شیائومی کا ۵۰ گیمینگ ؛ مشخصات گوشی گیمینک ردمی کی 50 Redmi K پلازا

سمت چپ گوشی دکمه کم و زیاد کردن صدا، میکروفون و خشاب سیم کارت قرار داره. خشاب سیم کارت از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی میکنه ولی خبری از پشتیبانی رم میکرو نیست. بالای گوشی هم یه اسپیکر دوگانه دیگه، یه میکروفون دیگه و حسگر مادون قرمز قرار داره. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید.

بهترین ایبوک ریدر اندروید برای خواندن کتاب با گوشی لینک دانلود مستقیم

همانطور که احتمالا می‌دانید، تراشه‌ها هنگامی که داغ می‌شوند سرعت را پایین می‌آورند تا این مشکل برطرف شود. به همین خاطر در این شرایط سیستم خنک‌کننده اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند و اگر گوشی گیمینگ از این نظر حرف زیادی برای گفتن داشته باشد، کاربران بدون مواجه شدن با مشکل خاصی می‌توانند برای ساعات طولانی بازی‌های سنگین را اجرا کنند. در کنار این موضوع، مانند نسل قبلی بار دیگر در بدنه‌ی این گوشی دکمه‌های فیزیکی مختص گیمینگ تعبیه شده تا گیمرها با تجربه‌ی کاربری جذاب‌تری روبرو شوند.

طراحی ردمی کی 50 گیمینگ

جدا از پردازنده قوی و سیستم خنک کننده کارآمد، ردمی کی 50 گیمینگ به یک جفت دکمه فیزیکی تریگر نیز مجهز شده که همانند نسخه پیش حالت کشویی دارند و در حالت عادی داخل بدنه قرار دارند و مزاحمتی ایجاد قیمت k50 gaming نمی‌کنند. بنابراین، وقتی از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن‌ها را از دید مخفی کرده و یک گوشی پرچمدار شیک همانند دیگر مدل‌های بازار را در اختیار داشته باشید. شیائومی تو بخش طراحی Redmi K50 Gaming خیلی اتفاق جدیدی رو رقم نزده و این گوشی از نظر ظاهری خیلی به نسل قبلیش یعنی K40 Gaming edition شباهت داره و در کنار یه حس گیمینگ، حس کلاسیک بودن هم بهتون منتقل میکنه.

  • این شارژر می تواند کی 50 گیمینگ را در کمتر از 17 دقیقه شارژ کند.
  • در کنار این دوربین هم یک اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود.
  • در واقع هرچه تراشه استفاده شده ابعاد کوچک‌تری داشته باشد، علاوه بر اینکه گرمای کمتری تولید می‌کند، عملکرد بسیار بهتری در تحلیل داده‌ها خواهد داشت.
  • وزن این گوشی در حدود 210 گرم است که در دسته گوشی های مخصوص بازی بسیار سبک وزن است.
  • گوشی گیمینک Redmi K50 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه فناوری کانال بخار دوگانه برای خنک‌سازی این تراشه قدرتمند بهره می‌برد.
  • برای ارسال نظر می بایست عضو سایت باشید، در صورت داشتن نام کاریری با استفاده از دکمه ورود کاربران در بالای صفحه، وارد شوید و در غیر اینصورت لطفا قبل از ارسال نظر ثبت نام نمایید.

خنک کننده خوب را در یک گوشی هوشمند گیمینگ نباید فراموش کنید، زیرا بازی های طولانی معمولا گرمای زیادی تولید می کنند. در جلو یک پنل AMOLED با فرکانس 144 هرتز داریم که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است، در حالی که محفظه عکاسی مبتنی بر دوربین سه گانه 64 + 8 + 2 مگاپیکسل است. گوشی Redmi K50 Gaming Edition غولی جدید برای علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی است که دارای سخت افزار Snapdragon 8 Gen 1 با رم LPDDR5Storage UFS 3.1، سیستم خنک‌کننده پیشرفته برای گیمر‌ها و شارژ مجدد فوق‌العاده ۱۲۰ واتی می باشد. جلویی صفحه نمایش تخت 6.67 اینچی 120 هرتزی OLED است که گواهینامه A+ را از DisplayMate دریافت کرده است. دارای رزولوشن Full HD+ با پوشش رنگی گسترده از یک میلیارد رنگ و محدوده دینامیکی بالا HDR10+.

شیائومی کا ۵۰ گیمینگ ؛ مشخصات گوشی گیمینک ردمی کی 50 Redmi K پلازا

اگر به این گوشی علاقه مند شده اید امشب با هم آنباکسینگ ردمی K50 گیمینگ شیائومی را به همراه بنچمارک ها و بررسی اولیه آن تماشا خواهیم کرد. این گوشی گیمینگ از چیپست پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد و مبتنی بر محفظه‌ی بخار دوگانه است که این مشخصه گرمای بدنه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. همچنین شیائومی برای آن از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED استفاده کرده که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. بر اساس بنچمارک‌های منتشر شده از جدیدترین چیپست پرچم‌دار کوالکام، پردازنده‌ی گرافیکی آن نسبت به نسل قبلی با ارتقای قابل توجهی روبرو شده و این یک خبر عالی برای گیمرها محسوب می‌شود. در بخش طراحی گوشی ردمی k50 گیمینگ ما شاهد استفاده از طراحی جدید هستیم.

افزون بر این شیائومی یک مدل محدود با طراحی متفاوت با رنگ‌های مشکی و نقره‌ای بهمراه لوگو تیم F1 مرسدس نیز معرفی کرده است. به همین خاطر تا به حال اکثر شرکت‌هایی که از این تراشه در محصولات خود استفاده می‌کنند، آن را Underclock کردند تا حرارت پردازنده بیش از حد بالا نرود. مانند گلکسی تب S8 الترا که به همین ترتیب روانه بازار شده و در بنچمارک‌ها عملکرد پایین‌تر از انتظاری دارد. از یک دوربین 64 مگاپیکسلی واید با قابلیت فوکوس خودکار در کنار دوبین های 8 مگاپیکسلی التراواید و دو مگاپیکسل جهت عکس برداری ماکرو استفاده کرده است. شیائومی در این گوشی از یک باتری با ظرفیت 4700 میلی آمپری بهره می گیرد. که صادقانه بخواهیم بگوییم مقدار کمی می باشد و بسیار جای کار دارد.