شرایط خرید اقساطی فرش از شهر فرش

در حالت یک ساله و دو ساله، دریافت چک بر اساس یک سوم در آمد خالص ماهیانه امکان پذیر است. تخفیف ویژه 25 درصدی ابعاد 120×60 سرامیک پرسلان محل مصرف سرامیک دیواری و کف نوع لعاب مات نوع برش رکتی (بدون … جنس نخ خاب فرش ها 100% آکریلیک هیت ست شده الیاف بایر آلمان می باشد. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند آرمان گستر آریا (لِندو) است. شما میتوانید چک هایتان را ماهی یکبار و یا دو ماه یکبار انتخاب کنید.

این طرح برای خرید اقساطی فرش برای بازنشستگان سراسر کشور مهیا می باشد. همانطور که در بالا اشاره شد شرایط اقساط فرش و خرید قسطی در هر مجموعه‌ای متفاوت است. برخی فروشگاه‌ها قراردادهایی با سازمان‌های دولتی بزرگ می‌بندند و به پرسنل آن شرکت‌ها خدمات فروش قسطی فرش را ارائه می‌دهند. بعضی مراکز فروش فرش با دریافت چک، سفته و ضمانت شرایط اقساط فرش را ایجاد می‌کنند. دریافت اعتبار بانکی برای خرید فرش از فروشگاه‌های مشخص نیز یکی دیگر از راه‌های خرید قسطی فرش است.

ارسال رایگان فرش ، ضمانت ده ساله و در خرید فرش کاشان ارائه می گردد . تمامی ابعاد استاندارد فرش ماشینی به صورت قالیچه فرش و کناره فرش در سایت خرید فرش ماشینی عرضه می شود. کارخانه فرش و قالی کاشان بزرگترین مجوعه تولید فرش و سایت این بازار فرش بزرگترین فروشگاه اینترنتی فرش ایران است .

خرید اقساطی فرش از محتشم کاشان

در حال حاضر خرید اقساطی در ایفرش با همکاری پلتفرم های خرید اقساطی ممکن شده است. پلتفرم های خرید اقساطی استارتاپ های حوزه مالی هستند که امکان خرید اقساطی را برای مردم فراهم می کنند. کار این مجموعه ها شبیه بانک هاست که وام هایی (به شکل اعتبار خرید) با نرخ کارمزد مشخص در اختیار مشتریان قرار می دهند اما تفاوتشان با بانک ها در این است که به ضامن نیاز ندارند و فقط از شما چک ضمانت دریافت می کنند. ضمنا تمام مراحل درخواست اعتبار (وام)، ارسال مدارک، اعطای اعتبار و بازپرداخت اقساط به شکل آنلاین انجام می شود و نیاز نیست شما به جایی مراجعه کنید.

  • اعضای هیات مدیره و کارکنان بانک‌‌ها و موسسات اعتباری می توانند به صورت اقساطی نسبت به خرید فرش ماشینی از فروشگاه شاهکار مشهد اقدام نمایند.
  • از مزیت‌های خرید قسطی فرش می‌توان به افزایش قدرت خرید و انتخاب خریداران فرش فرش اقساطی اشاره کرد.
  • هزینه ارسال خرید های نقدی فرش ماشینی کاشان به صوت رایگان انجام می شود.
  • تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

برای خرید فرش اقساطی با سفته، فقط کافیست مدارک زیر را تکمیل کنید تا در اسرع وقت، اعتبار مدنظرتان به شما تعلق بگیرد و شما بتوانید به راحتی خرید خود را از دکتر فرش انجام دهید. به همین دلیل و در راستای فراهم آوردن شرایطی مناسب و ایده آل برای مشتریان عزیز دکتر فرش، ما اقدام به ایجاد شرایط خرید فرش اقساطی نمودیم. امکان خرید اقساطی از هر فرش تنها برای خریدهای حضوری برقرار است و به صورت آنلاین امکان پذیر نیست. مثلا شما یخچال خریدین 30 میلیون و از این طرح استفاده کردید، مجددا می توانید تا 20 میلیون فرش با استفاده از این طرح خریداری کنید. کافی است پیش فاکتور رو پرینت گرفته و به نزدیکترین شعبه بانک رفاه به محل زندگی خود مراجعه و روال معمول دریافت وام بانکی را انجام دهید. پس از تکمیل کارهای بانکی، تصویر پاراف شده بانک که به تایید بانک رفاه رسیده را ارسال کنید تا ظرف 10 الی 14 روز فرش های برای شما به صورت رایگان ارسال شود.

پس از انتخاب فرش ها، شما تعداد و سایز مورد نظر را برای ما به همراه تصویر کارت ملی شخص بازنشسته یا مستمری بگیر ارسال می نمایید تا ما برای شما پیش فاکتور صادر و ارسال کنیم. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی فرش محتشم فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. دکتر فرش برای راحتی بهتر و بیشتر کاربران، برای برنامه فروش فرش اقساطی خود شرایط پرداخت متنوعی را در نظر گرفته است تا هر کسی بنابر برنامه ریزی های شخصی خود بتواند، مناسب ترین روش را برای بازپرداخت خود انتخاب کند.

شرایط خرید اقساطی فرش

شرایط خرید اقساطی فرش از شهر فرش به همین جهت فروش اقساطی فرش ویژه فرهنگیان در دستور کار مچموعه دنیای فرش قرار گرفته است. پس از انتخاب فرش ها، تصویر کارت ملی شخص بازنشسته یا مستمری بگیر را ارسال کنید. ما برای شما پیش فاکتور صادر و ارسال می کنیم و کافی است پیش فاکتور رو پرینت بگیرید و به نزدیکترین شعبه بانک رفاه به محل زندگیتون مراجعه و پس از تکمیل کارهای بانکی تصویر پیش فاکتور تایید شده در بانک را ارسال کنید. این تسهیلات تنها برای خریداران فرش از نمایشگاه و فروشگاه فرش ایران کارپت به صورت حضوری و یا اینترنتی و از محصولات شرکت نگین مشهد هلال قابل انجام است. اعضای هیات مدیره و کارکنان بانک‌‌ها و موسسات اعتباری می توانند به صورت اقساطی نسبت به خرید فرش ماشینی از فروشگاه شاهکار مشهد اقدام نمایند. زمانی که وارد بازار فرش می‌شوید پس از دیدن طرح ها و مدل‌های مختلف فرش و پیدا کردن فرش موردنظرتان، اولین سوالی که به ذهن شما خطور می‌کند قیمت فرش است.