سیستم سوخت رسانی موتور دیزلی

به طور معمول ، چنین تغییری در واحدهای با حجم کار زیاد استفاده می شود (نحوه محاسبه ، بخوانید به طور جداگانه) ، و گردش مالی بالایی ایجاد نمی کنند. می توانید در مورد کار این مکانیزم بیشتر بخوانید. هر موتور پیستونی بدون توجه به نوع سوخت طبق این طرح کار می کند. بعد از این مرحله و با توجه به نوع روغن زمان تعویض بعدی را در دفترچه سرویس دیزل ژنراتور ثبت کنید. محل قرار گیری این سنسورها بستگی به نوع و مدل موتور دارد که معمولا در یکی از بلوکهای سیلندر موتور یا کنار فیلتر روغن یا در کمتر موتوری در بالای آن قرار دارد. توربوشارژر در مقایسه با سوپرشارژر راندمان بالاتری دارد اما واکنش پذیری آن کمتر است. واحد کنترل در برابر فشار دادن پدال گاز و به کارکرد موتور واکنش نشان می دهد. اگرچه کارایی این فرآیند مستقیماً به فشار سوخت بستگی دارد ، اما طراحی خود بخور از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه با برخی از مشخصات روغن موتور های دیزلی آشنا خواهید شد. موتورهای دیزلی باید از جنسی ساخته شوند تا در برابر فشرده سازی زیاد گازها مقاومت کنند، بنابراین هزینه ساخت آنها معمولا بیشتر است. گاهاً نقص فنی و یا استفاده از قطعات مشابه اصلی های کپی ، سبب اعمال هزینه های چند باره و بروز خسارت های جبران ناپذیر به مجموعه ها و صنایع گردیده است.

روغن های مصرف عمومی کاربردهای مختلفی در صنایع متفاوت داشته و می تواند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. خانواده موتورهای سری B برای کاربردهای متعدد خارج از بزرگراه، خودروهای سبک و متوسط طراحی شدهاند. از نظر فنی ، یک موتور دیزلی از نظر احتراق مخلوط سوخت و هوا با یک واحد بنزین متفاوت است. در این مقاله سعی شد راهنمای کاملی برای عیبیابی موتور دیزلی خودرو آورده شود تا با استفاده از آن بتوانید تشخیص دهید که مشکل موتور دیزل شما از کدام قسمت آن است. برای انجام این کار ، لیست بزرگی از الگوریتم ها به ECU کارخانه بخیه زده می شوند ، که مکانیسم های لازم را در هر مورد خاص فعال می کنند. مرحله توان در دو دور چرخش موتور ، زیان بزرگی است. در یک دور از میل لنگ ، دو حرکت در یک سیلندر انجام می شود.

پرخورانی در موتورهای دیزل بسیار رایج تر از موتورهای بنزینی است زیرا قطعات موتورهای دیزل به علت این که فشار زیادی را تحمل می کنند باید استحکام و مقاومت بیش تری داشته باشند، بنابراین این امر نیازمند این است که قطعات سنگین تر شوند و جرم آن ها بیش تر که همین جرم زیاد، اینرسی قطعات را افزایش داده و افزایش اینرسی مانع از به کارگیری موتور در دورهای (rpm) بالا می شود، کار کردن موتور در دورهای پایین علت این است که هوای مورد نیاز موتور وارد محفظه سیلندر نمی شود و به همین سبب در این موتورها از توربوشارژر استفاده می شود تا هوای بیش تری وارد سیلندر کنیم و راندمان موردنظر را دریافت کنیم. از سالها قبل شمارهگذاری و تولید خودروهای دیزل سواری در کشور ممنوع بوده است. این موتورهای منحصربهفرد برای کاربردهای دریایی، لوکوموتیو و درایومکانیکی و برای تولید برق مورد استفاده قرار میگیرند. به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی موتور برق بنزینی و دیزل همواره بایستی از دستگاه مورد نظر به خوبی محافظت و مراقبت نمود. کیفیت روغن موتور برق بنزینی و دیزل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

لیکن از آن تاریخ تاکنون طراحی و تولید این موتورها به طریقی پیشرفت کرده است که امروزه استفاده گسترده و فراگیر از موتورهای دیزل را شاهد هستیم. سیستم سوخترسانی باید به طور دقیق مقدار سوخت و هوای ورودی به موتور را اندازهگیری کند زیرا مخلوط هوا با سوختی که بهاندازه کافی وجود ندارد باعث میشود تا کامل نسوزد در نتیجه باعث تولید بیشازحد آلاینده شود. با به وجود امدن روغن های صنعتی تحولی عظیم در نحوه کار دستگاه ها و ماشین آلات مختلف ایجاد شد. توربوشارژر در یک موتور استاندارد ، مکانیزم خاصی بر روی منیفولد اگزوز با تیغه های چرخان واقع در دو حفره مختلف نصب شده است. در چنین موتورهایی پیستون در واقع سه عمل مختلف را انجام می دهد: 1- در یک طرف پیستون، محفظه احتراق وجود دارد. یک موتور دیزلی با دریافت انرژی از نوعی منبع خارجی روشن میشود تا زمانی که شرایطی به وجود بیاید که موتور بتواند با انرژی خود کار کند. بعضی از وسایل نقلیه ممکن است سیستمی داشته باشند که سوخت را قبل از ورود به سیلندرها گرم می کند. برای این منظور ، یک درخشش در هر سیلندر (یا در منیفولد ورودی) نصب شده است که باعث گرم شدن حجم داخلی هوا می شود ، به همین دلیل درجه حرارت آن در هنگام فشرده سازی کاملاً به شاخصی می رسد که سوخت دیزل می تواند به خودی خود روشن شود.

با ارائه قانونهای شدیدتر آلودگی از سوی دولت فدرال امید می­رود خودروهای دیزلی تمیزتری وارد بازار این سایت centraldiesel کشور شود. همانطور که از شکل مشخص است ، هنگامی که پیستون ، پس از احتراق مخلوط سوخت و هوا ، به مرکز مرده پایین حرکت می کند ، ابتدا دهانه خروجی ، جایی که گازهای خروجی می رود ، باز می شود. برای جلوگیری از ورود آن به فضای زیر پیستون ، هر پیستون دارای چندین حلقه O است (جزئیات مربوط به دستگاه آنها شرح داده شده است اینجا) هنگامی که به سمت مرکز مرده بالایی حرکت می کنیم ، به دلیل فشار ناگهانی در حال افزایش ، دمای هوا به چند صد درجه افزایش می یابد. با انبساط گازها ، پیستون به مرکز مرده پایین رانده می شود. در پایان پیستون یک بار دیگر به طرف پایین حرکت می کند و با شروع زمان تنفس سیکل جدیدی آغاز می گردد. گازوئیل به نسبت دیگر سوخت های رایج، وزن بیشتری دارد.

این مکانیسم سوخت دیزل را از مخزن می مکد و آن را به مدار سوخت پمپ می کند. از طریق سوراخ ، جریان گاز به منیفولد اگزوز و از طریق آن به سیستم اگزوز منتقل می شود. 5. موتورهای دیزلی در برخی از وسایل نقلیه راه آهن مورد استفاده قرار می گیرند. موتورهای دیزلی به گونهای مقاومت بسیار زیادی دارند و عمر طولانیتری نسبت به موتورهای بنزینی دارند. سایر متدهای استارت موتور از تجهیزات کمکی استفاده میکنند که شامل متد ورود ناگهانی حجم زیادی هوای متراکم داخل یک موتور که آماده است تا چرخ لنگر یک موتور دیزلی را بچرخاند، میشود. شرکت بازرگانی پیشرو موتور پارسیان با سال ها تجربه در امر تامین و پشتیبانی انواع دیزل ژنراتو ربا بهره گیری از آموزشهای تخصصی و کامل، سازندگان بزرگ دیزل و ژنراتور از قبیل : volvopenta،Perkins،Cummins،Deutz،Stamford،Leroy somer،Mecc alte خود را به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت دیزل ژنراتور مطرح کرده وبعنوان یک توزیع کننده متخصص و فعال این کارخانجات در پروژهای مختلف همکاری مطلوب و شایسته ای داشته است .

اجرام ذرهای: ذرات متصاعد از سوخت دیزل هم برای سلامت انسان و هم برای آلودگی هوا و زیبایی شهرها مضر است. به ویژه این مساله درباره موتورهای دیزل که به دلیل سهولت نسبی در تعمیر ونگهداری و نیز نوع سوخت مصرفی هنوز هم طرفداران زیادی در نیروهای مسلح کشورهای مختلف دارد بیشتر به چشم می خورد. در واقع مساله تامین پیشران برای ناوگان تانک در ارتش از جمله مشکلات قدیمی برای رسته زرهی در کشور ما محسوب می شود. دود سیاه به علت زیاد بودن بار موتور : اگر بار موتور بیشتر از حد استاندارد باشد ، موتور برای سعی در جبران نیروی درخواستی دارد و رگلاتور پاشش سوخت را افزایش داده و موتور دود سیاه میکند .برای رفع این مساله باید بار وارده بر موتور را کاهش داد و در دیزلهای وسایل نقلیه از دنده سنگین استفاده نمود .

دوربین بدون تقسیم نام دیگر این کلاس تزریق مستقیم است. در مورد موتور استاندارد بنزینی ، سوخت اغلب در منیفولد ورودی مخلوط می شود (برخی از اصلاحات مدرن دارای تزریق مستقیم هستند). در این حالت ، فشار در نازل باید به طور قابل توجهی از نسبت فشرده سازی فراتر رود. در این طراحی ، موتور روان و کم سر و صدا کار می کند ، زیرا فشار در سیلندر به راحتی و بدون تکان های ناگهانی ایجاد می شود. این اصلاح به دلیل ویژگی های طراحی بلوک سیلندر دو زمانه کار می کند. این قسمت اطمینان حاصل می کند که وقتی هوا از قبل در آن سوخت فشرده شود ، سوخت مستقیماً به داخل سیلندر پاشیده می شود. بر خلاف موتورهای بنزینی که احتراق آنها با استفاده از جرقه شمع انجام میشود، موتورهای دیزلی از شمعهای درخشان استفاده میکنند. در سال 2017 برای موتورهای دیزلی چهارزمانه با دور موتور بالا ( 1000 دور در دقیقه)، سطح کیفی API FA-4 براساس استاندارد انتشار گازهای گلخانه ای معرفی گردید. حالا بیایید با هم این موتور بسیار حرفه ای را بررسی کنیم .

برای اقتصادی بودن خودرو از نظر مصرف سوخت ، تأمین آن به صورت الکترونیکی کنترل می شود. استفاده از این نوع موتورها مزایای بسیاری برای کشاورزان دارد. متأسفانه کامینز 5.9 لیتری مانند بسیاری از دیزلی های قبلی به سرنوشت نامتعارفی دچار شد. با اطمینان از خدمات خود را تحت تاثیر قرار بسیاری از مردم، آنها واقعا هیچ گزینه ای ندارند، اما یک گزینه قدرتمند پشتیبان گیری پشتیبان در محل برای هر دو کسب و کار خود و مشتریان آنها در خدمت. به جای توربین کلاسیک ، در برخی از اتومبیل ها یک توربوشارژر نصب شده است که از قبل توسط الکترونیک تأمین می شود و بدون توجه به سرعت واحد ، امکان افزایش جریان هوا را فراهم می کند. این سیستم تأمین سوخت ، به ویژه در طراحی مدرن ، یکی از گرانترین عناصر در دستگاه است ، زیرا قطعات آن دقت بالای واحد را تضمین می کنند. کار سیستم سوخت به تأمین بخش مورد نیاز سوخت دیزل در زمان مناسب کاهش می یابد.

ورودی هنگام چرخش میل لنگ (هنگام روشن شدن موتور ، این امر به دلیل عملکرد استارت اتفاق می افتد و هنگامی که موتور در حال کار است ، پیستون این ضربه را به دلیل کار سیلندرهای مجاور انجام می دهد) ، پیستون شروع به حرکت به سمت پایین می کند. بنابراین در صورت نیاز به ارائه مشاوره های تخصصی در امر خرید دیزل ژنراتور دائم کار و موتور های دیزل می توانید با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید. برای جلوگیری از اشتعال زودرس BTS در هنگام فشرده سازی ، باید در لحظه آماده شدن پیستون برای شروع حرکت ضربه کار مخلوط شود. سکته مغزی با بسته شدن سوپاپ ها ، انژکتور قسمت کمی از سوخت را تحویل می دهد که به دلیل دمای بالا بلافاصله روشن می شود. سکته مغزی وقتی که پیستون در بالاترین موقعیت قرار گیرد پایان می یابد. وقتی پیستون ضربه مناسب را وارد می کند ، شیر ورودی یا خروجی باید به موقع باز یا بسته شود. کمی بعد ، ورودی باز می شود ، به همین دلیل محفظه با هوای تازه پر شده و سیلندر خالص می شود. با چرخش عنصر دوم ، فشار هوای تازه در سیستم ورودی افزایش می یابد. پمپ بنزین فشار مداومی را در سیستم ایجاد می کند.

بنابراین اگر قصد دارید مسافت زیادی را با خودرو طی کنید، بهتر است هزینه بیشتری بپردازید و خودرو دیزلی تهیه کنید ولی اگر بیشتر استفاده شما از خودرو برای مسافت های کوتاه و داخل شهری است، خودروی بنزینی بهتر جوابگوی نیاز شما خواهد بود. به دلیل ارتباط با تعدادی سنسور که بر روی بدنه دیزل ژنراتور و در داخل دیزل ژنراتور بسته شده است منجر به حفاظت بسیار بالایی از دیزل ژنراتور ولوو پنتا شده است، که مطابق با اخرین استاندارد های اروپایی می باشد. می توانید محدوده فشار روغن موتور دیزل را از کارشناسان ما بپرسید. از آنجا که طراحی پمپ سوخت و انژکتورهای فشار قوی شامل قسمتهای زیادی با حداقل فاصله خالی می باشد و خود آنها باید به خوبی روغن کاری شوند ، الزامات زیادی بر کیفیت (خلوص آن) سوخت دیزل اعمال می شود. موتورهای دیزلی علاوه بر ویژگی های استفاده از سیستم های ثانویه ، تفاوت های ساختاری نیز دارند. در حالی که موتور TAD1640GE از خانواده 16 لیتری موتور های دیزلی ولوو است.

یک نیروگاه جزیرهای در نظر گرفته شده برای منبع توان اصلی، یک اجتماع مجزا (“توان اصلی”) غالباً دارای حداقل سه ژنراتور دیزل خواهد بود، که از هر دوی آنها انتظار میرود که بتوانند بار مورد نیاز را حمل کنند. در میان تمام تغییرات نازل ، دو نوع اصلی وجود دارد. برای جلوگیری از جمع شدن آب در مخزن ، غالباً یک سوراخ تخلیه در فیلتر وجود دارد. یکی از موتورهای مدرن دو زمانه بوکسر شکل ، موتور هوفباور است. با این حال ، نمونه 4 زمانه گشتاور را افزایش داده است. عنصر اصلی یک پمپ سوخت فشار بالا است ، که افزایش فشار سوخت را فراهم می کند تا در فشار زیاد ، انژکتور قادر به تزریق سوخت دیزل در سیلندر باشد. هنگامی که راننده پدال گاز را فشار می دهد ، ماژول کنترل به طور مستقل تعیین می کند که افزایش میزان سوخت ، تغییر زمان مصرف تا چه حد لازم است.