ساخت اپلیکیشن دیوار در 15 روز باقیمت باورنکردنی | jetagahi

در سایت شیپور نیز مانند سایت دیوار این امکان فراهم شده تا افراد بتوانند به صورت رایگان آگهی مورد نظر خود را در سایت قرار https://jetagahi.com/website-divar/ دهند. افراد می توانند در صفحه آگهی خود محصول را به طور کامل معرفی و اطلاعات تماس و تصاویر مربوط به محصولات خود را برای آگاهی بیشتر خریداران در همانجا ثبت کنند. به این معنی که ثبت آگهی در آن رایگان بوده و در صورت تمایل برای بیشتر دیده شدن باید هزینه ای را پرداخت کنید. از جمله مواردی که سبب موفقیت دیوار شدند می توان به قرار دادن آگهی بدون نیاز به ثبت نام، رایگان بودن تبلیغات و وجود اپلیکیشن موبایل برای آن اشاره داشت.

  • اگر یک برنامه نویس هستید باید بدانید که می توانید با یک دیباگ ساده اطلاعات را خروجی گرفته و فرمت ذخیره سازی را پیدا کنید و سپس بر اساس نیاز از مقدار دلخواه استفاده نمایید.
  • به جرات می توان گفت کمتر شرکتی در ایران دارای چنین نقاط مثبتی است.
  • شما می توانید با تیم مارکتینگ آرسااپ تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید .
  • ساخت سایت و اپلیکیشن شبیه دیوار میتواند یک کسب و کار خوب برای شما ایجاد کند.
  • اگر حداقل 10 نفر درخواست چنین افزونه ای رو از ما داشته باشند ما حتما طراحی می کنیم.
فرض کنید بخواهیم برای قرار دادن این اطلاعات از کاربر پولی دریافت کنیم و بدون اینها کار رایگان انجام شود. اگر جواب منفی است به نظر می رسد باید گزینه های این بخش، بسته به نوع دسته بندی انتخاب شده توسط کابر، تغییر کند. در این صفحه، بخشی به نام “امکانات” وجود دارد که دارای گزینه های ثابت “کارت خوان، مشاوره، پارکینگ و ….” می باشد. 8-الان پوسته … + اپ زیر 500 هزار تومانه ،اینکه کیفیت کار شما بالاتره تریدی ندارم. ولی با افزونه های لازم ،و اگر اپ mr2app را هم بخواهیم اضافه کنیم ،حتی با احتساب طرح کرامت قیمتش خیلی بالاتر در میاد . افزونه هایی که در پوسته ایساتیس گنجانده شده اند و نیازی به خرید آن ها ندارید.

ویژگی های اسکریپت ثبت آگهی طراحی سایت اپلیکیشن مشابه دیوار

به طور مثلا دامنه ir معرف کشور ایران، دامنه org مخصوص سازمان ها، دامنه edu مخصوص موسسات و مراکز آموزشی بزرگ و بین المللی است. اما در نهایت هیچ کدام یک از پسوند های مذکور در عملکرد فنی وب سایت با یک دیگر تفاوتی نخواهند داشت. برای خریدهای کمتر از ۱۵ دلار، حدود سه دلار و برای خریدهای بالاتر از آن ۲۰ درصد کمیسیون می‌گیرد.

قابلیت فرم و فیلدهای دلخواه برای هر دسته آگهی

ساخت اپلیکیشن دیوار در 15 روز باقیمت باورنکردنی | jetagahi

تیم وب فهم یک سایت منحصربه‌فرد و اختصاصی برای شما طراحی و اجرا می‌کند. 5- بله ، سیستم دارای فرم ساز و فیلدساز هست و می تونید برای هر دسته خود یک فرم و فیلد دلخواه بسازید. 4- پوسته دارای صفحه ساز است که با اون قابلیت شخصی سازی صفحه نخست و برگه های خود را دارید. 2- اطلاع رسانی ایمیلی به صورت پیشفرض در سیستم وجود داره و برای ارسال پیامک می تونید از افزونه پیامک استفاده کنید.

اما به واقع چه چیزی این دو سایت را تا این حد محبوب کرده و چرا طراحی سایت مشابه شیپور و دیوار تا این اندازه پر طرفدار است. اگر شما هم علاقه مند هستید تا سایتی شبیه دیوار یا شیپور داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله را حتما مطالعه کنید. طراحی سایت مشابه دیوار یک سیستم نیازمندی میباشد که کاربران با درج آگهی در دسته بندی های تعریف شده کالا یا خدمات خود را برای فروش منتشر میکنند این خدمات می تواند شامل آگهی های املاک، آگهی خودرو، آگهی استخدام و سایر کالا و خدمات باشد. وب سایت دیوار در کنار شیپور و نمونه های خارجی آن Ebay وب سایت های محبوبی در این زمینه میباشند.

نمایش آخرین آگهی ها