ساختمان و قطعات موتور دیزل در دستگاه دیزل ژنراتور موتور دیزل بدنه موتوردیزل | centraldiesel

تمام حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت حمل و نقل کرخه ترابر سپاهان می‌باشد. من دانشجوکارشناسی مکانیک رشته فناوریپیشرفته خودرو دانشگاه علمی کاربردی واحدزندان قزالحصاره… گاورنر الکترومکانیکی و ۱۰ نکته ای که هنگام کار با آن باید در نظر گرفت.

چرا موتور دیزل را فشار ثابت گویند؟

این سوختن و احتراق باعث انرژی زیادی می‌شود و موجب آن است تا پیستون به سمت پایین حرکت کند و باعث حرکت میل لنگ میشود . موتور دیزلی دارای بهترین راندمان حرارتی است یعنی هنگام کار نسبت به موتور بنزینی و گازی گرمای موتور را بهتر دفع می‌کند. در ابتدا سوخت وارد موتور شده و سپس به وسیله پیستون بالا رفته و فشرده می شود و سپس سوخت به وسیله جرقه شمع منفجر شده و قدرت ایجاد شده از انفجار پیستون را به حرکت در می آورد . اما در موتور های دیزلی روند کار بسیار فرق می کند ( بالا تر توضی داده ایم ) .

اجزای اصلی موتور دیزل کدام است؟

موتورهای دیزلی دسته‌بندی متفاوت دیگری هم براساس توان یا تعداد سلیندر دارند. آموزش – از لحاظ تقسیم بندی موتورهای دیزل به دو دسته دو زمانه و چهار زمانه و از لحاظ ساختار به دو دسته موتورهای خطی و خورجینی تقسیم بندی می شوند. در هر دو دو دسته دو زمانه و چهار زمانه سیکل چهارگانه1- مکش هوا 2-تراکم…. آموزش – از زمان قدیم موتورهای دیزل به عنوان موتورهای پر سر و صدا و با بوی نا مطبوع شناخته می شدند ، بعدها در سال 1985 این روند با تغییر سیستم احتراق بهبود چشمگیری پیدا کرد…. این دستگاه هوای احتراق را فشرده می کند تا موتور قدرتمندتر شود.

انواع فیلترها در دیزل ژنراتور

مجله خبری دیزل مرکزیهای با اندازه متوسط نیز دارای قدرت خروجی 188 تا 750 کیلووات هستند که در کامیون های سنگین استفاده می شوند. این موتورها نیز از نوع تزریق مستقیم، شش سیلندر توربوشارژ و … هستند. Worldwide Power Products در تولید تجهیزات تولید برق پیشتاز است. ما موجودی بزرگی از کلیه قطعات و لوازم جانبی ژنراتور که به تازگی در مورد آنها آموخته اید ، و همچنین مجموعه گسترده ای از مجموعه های تولید شده جدید و استفاده شده از ژنراتور را در اختیار شما قرار می دهیم.

  • مخزن سوخت می تواند به به موتور ژنراتور دیزلی متصل باشد و یا به طور جداگانه، سوخت را برای آن تامین کند.
  • به طور خلاصه، موتور ژنراتور دیزلی انرژی مکانیکی دینام را تأمین می کند که در حضور میدان مغناطیسی و القای الکترومغناطیسی به یک جریان الکتریکی تبدیل می شود و برق واحدهای مسکونی، اداری یا صنعتی را تامین می کند.
  • موتور دیزل کمی ساده تر از یک موتور طراحی شده برای ژنراتورهای گاز طبیعی است.
  • قدرت و نوع طراحی و پتانسیل قدرتی موتور های دیزل به قدری زیاد است که می تواند با سیلندر های بسیار کمتر در مقایسه با سیلندر خودرو های سواری قدرت بسیار زیادی را تولید کنند .
  • در هر دو دو دسته دو زمانه و چهار زمانه سیکل چهارگانه1- مکش هوا 2-تراکم….

ژنراتورهای دریایی مخصوصاً برای استفاده در اطراف آبهایی ساخته شده اند که ممکن است دریای آزاد و الگوهای آب و هوایی غیر قابل پیش بینی را تجربه کنند. آنها به طور هدفمند برای استفاده در قایق ها و سکوهای نفتی دریایی طراحی شده اند. و در خطوط سوخت هیچ گرفتگی وجود نداشته باشد که از رسیدن گاز طبیعی یا گازوئیل به موتور جلوگیری کند. استفاده از ماشین آلات مکانیزه کشاورزی همانند تراکتور، تیلر و … بکارگیری ماشین آلات پیشرفته، سرعت داشت،کاشت و برداشت را افزایش داده و محصول بیشتر با کیفیت بالاتر عرضه می گردد.

http://digitalmags.ir