روف گاردن چیست؟ همه چیز درباره روف گاردن | elitarchgroup

قیمت بام سبز با توجه به طراحی ارائه شده توسط معمار یا طرح درخواستی توسط شما متغیر است. به همین علت شما می‌توانید پس از مشاهده طرح ارائه شده توسط معمار، با توجه به بودجه‌ای که برای ایجاد باغبام در نظر گرفته‌اید، طرح را تغییر داده و به این صورت قیمت روفگاردن را کاهش یا افزایش دهید. برای آگاهی از قیمت سقف سبز می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری به شرکت چوپکس مراجعه کرده از قیمت مطلع شوید. در حقیقت سان روم گاردن به آرامش و آسایش زیستی ساکنین کمک میکند.در کنارش فضایی آرام و دلنشین و سبز را برای استراحت فراهم می کند.

روف گاردن چیست؟ روف گاردن به یک فضای سرسبز، زیبا و باطراوت گفته می شود که بر روی سقف اماکن مختلف از جمله اماکن تجاری، صنعتی و مسکونی طراحی و اجرا می گردد. روف‌گاردن ها می توانند به عنوان محیطی برای بازی کردن، کاشت گیاهان، یک فضای سبز برای گذراندن وقت و… مورد استفاده قرار بگیرند. در ادامه این مقاله از وبسایت هوبر همراه ما بمانید تا ضمن آشنایی با تعریفی از روف‌گاردن، با مزیت ها و نکات طراحی آن ها نیز آشنا شویم.

  • شرکت چوپکس طراحی و اجرای روف گاردن را با رعایت استانداردهای جهانی برای کارفرمایان گرامی ایجاد خواهد کرد.
  • با استفاده از این فضاها می توان محیطی دنج و راحتی برای استراحت ، پرورش گیاهان و پذیرایی را در محیط ساختمان اختیار داشت.
  • برای ایجاد روف گاردن باید یک سری از مراحل فنی و کارشناسی طی شود تا روف گاردن جهت استفاده آماده گردد .
  • احتمال زنده ماندن نهالهایی با خصوصیات فوق در سال اول رشد بیشتر از گیاهان دیگر است.
  • البته این بدان معنا نیست که شما خودتان به‌هیچ‌وجه نمی‌توانید در پشت‌بام‌تان روف‌گاردن بسازید، اما توصیه ما این است که بهتر است حتما از متخصصان این کار مشورت بگیرید تا خدای‌نکرده متحمل ضرر و زیان نشوید.
با توجه به این که برای اجرای باغ بام باید و پرورش گیاهان متنوع برروی پشت بام از خاک مرغوب و مناسب مخصوص استفاده نمایید تا گیاهان بتوانند رشدی قابل قبول داشته باشند، بنابراین بهتر است به فکر قیمت خاک روف گاردن نباشید. زیرا تاثیر به سزایی در هزینه‌ها نداشته و بیشتر مواقع خاک مناسب بام سبز با قیمتی معقول عرضه خواهد شد. روف گاردن ارزان بهترین راه برای افرادیست که تصمیم به اجرای بام سبز دارند.

ایده‌هایی برای روف گاردن

دتایلهای اجرائی چنین بامی تفاوت چندانی با بامهای معمول نداشته و شامل عایق رطوبتی حرارتی پوشش ضد آب ماسه و درز پوش می‌باشند . با توجه به رشد روز افزون ساخت و ساز و تخریب فضاهای طبیعی و سبز، محیط زیست دچار تغییرات عمیقی شده است. همان گونه که میدانید سان روم ها یک محفظه شیشه ای بسته هستند بنابراین شما میتوانید به آسودگی در تمام فصول سال ، در برابر سرما و گرما از آن بهره ببرید. ۱) از گیاهان بومی یا سازگار با منطقه استفاده شود و پوشش های گیاهی انتخاب شود كه در بادهای شدید نیز استوار و بی حركت باقی بماند و در مقابل خشكسالی بومگردی مقاومت داشته باشد.

روف گاردن چیست؟ (انواع + نحوه ساخت)

روف گاردن چیست؟ همه چیز درباره روف گاردن | elitarchgroup