روغن صنعتی دیزل ژنراتور – شرکت بازرگانی رجال

در صورتی که سطح روغن کمتر از مینیمم بود باید کمی به آن روغن اضافه کنید و دیزل ژنراتور را در اسرع وقت به متخصص نشان دهید تا علت کم شدن روغن را بررسی و رفع نماید. منطقی است که نفت نیاز به گرم کردن کمی در حالت آماده به کار، و با آغاز سوار، موتور را افشا نکنید و بارهای توربین به گرم شدن کامل. اول ، کمی نظریه. در دستگاه خود، موتورهای دیزلی از موتورهای بنزینی متفاوت هستند، در درجه اول این واقعیت است که شکاف آنها بین پیستون و سیلندر خیلی زیاد نیست. برای پاسخ به سوال در مورد چگونگی و چقدر زمان لازم برای گرم کردن موتور دیزل در بیکار در زمستان، لازم است که ویژگی های موتورهای این نوع را در نظر بگیرید.

آخرین نسل برخی از مدل های اتومبیل به اصطلاح دیزل تمیز را دریافت می کنند. بسیاری از کارشناسان ادعا می کنند که موتور را برای مدت طولانی گرم می کنند، اگر آن را با مایع روغن و مایع خنک کننده پوشش داده شود. اگر دو سیلندر که دیوار به دیوار هم هستند دارای کمپرس زیاد باشند، احتمالا متوجه ضربه و خرابی واشر در بین این دو سیلندر خواهید بود. به نظر می رسد چرخش نیز بیش از دو هزار نفر نیست، به طوری که دمای لازم را می توان به سرعت به دست آورد. دیگر مورد نیاز نیست، زیرا این امر منجر به گرمای موتور می شود. اگر ماشین در ماشین نصب شده باشد، باید موتور را گرم کنید، زیرا روغن در جعبه باید به دمای مورد نیاز گرم شود. اگر قبلاً واحد دیزل به طور عمده از طریق حمل و نقل بار دریافت می شد ، امروز یک ماشین سواری اغلب به چنین موتوری مجهز است. برای بهینه سازی درجه حرارت در محفظه احتراق در طول سرما قوی، شما می توانید سه تا پنج بار احتراق را امتحان کنید. شاخه های جرقه در معرض بار بالا قرار دارند.

در زیر، ما سعی خواهیم کرد آن را تشخیص دهیم اگر شما نیاز به گرم کردن موتور دیزل با توربین، ما تمام مزایا و معایب گرم شدن را مشخص می کنیم، و همچنین تفاوت های عملکرد موتور در زمان های مختلف سال. اصلاح ساختار مالی به منظور خروج از ماده ۱۴۱ نیز بخشی از اقدامات این شرکت در نیمه دوم سال ۹۸ به شمار می رود. طرح و چهارچوب ساختار موتور دیزل فقط در سیستم مصرف و تنظیم سوخت با موتورهای دیزل اشتعال جرقهای متفاوت است؛ پس چهارچوب بسیار مشابهی بین این موتور دیزل ها وجود دارد و تنها تفاوت ساختاری آنها دستگاهها و قطعات ذیل می باشد که در موتور دیزل ها وجود دارد و در بقیه ی موتور دیزل های احتراق داخلی وجود خارجی ندارد. آنها سوخت می سوزانند. توسعه دهندگان توصیه می کنند که دو بار شمع را گرم کنند.

هر ردیف از پیستونها دارای میل لنگ مخصوص به خود است که این دو میل لنگ از طریق یک سری چرخدنده متصل به یکدیگر نیرو را توسط یک خروجی قدرت انتقال میدهند. هنگامی که در سال 1987 اولین سری از این موتور معرفی شد، سری 60 نخستین موتور دیزلی سنگین با کنترل الکترونیکی کاملا یکپارچه بود. سپس در سال 1998، موتور 5.9 لیتری 12 سوپاپ با موتور جدیدتر 5.9 لیتری 24 سوپاپ سری ISB جایگزین شد. شرکت پرکینز یکی از شرکت های بسیار بزرگ و مشهور در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی و سنگین است که از زمان تاسیس آن تاکنون بیشتر از 90 سال می گذرد. موتور دیزل موتورسازان تبریز که به پرکینز تبریز نیز معروف است، محصولی کاملا منطبق شده بر شرایط آب و هوای ایران و گزینه ای توصیه شده برای خرید موتور دیزلی ژنراتور جهت مصارف تامین برق در مکان هایی مانند دامداری ها، گلخانه ها، مزارع پرورش ماهی، مرغداری ها، کارگاه های صنعتی و همچنین مصارفی که نیازمند استفاده از قدرت موتور بالا نسبت به رنج توان کاوا اسمی مشخص شده در دستگاه هستند، محسوب می شود.

میل لنگ این دیزل مجهز به میل لنگ است که طرحی مشابه موتور احتراق داخلی دارد که با بنزین کار می کند. سوخت دیزل مایعی قابل اشتعال روغنی است که ترکیب آن مشابه نفت سفید و روغن گرم کننده است. اگر در این زمینه سوخت مناسب تولید شود این موتورها کمککننده به لحاظ اقتصادی و استفاده بهینه از انواع سوخت در کشور هستند. مزایای موتور دیزل این است که گشتاور بزرگ است و عملکرد اقتصادی خوب است. مزایا و معایب سوخت دیزل گرچه سوخت دیزل-همان طور که گفته شد-سوختی بسیار تمیز و اقتصادی است اما این سوخت مجموعهای از مزایا و معایب را داراست که در زیر شرح داده میشود.

برای این ، اکثر سیستم ها توسط الکترونیک کنترل می شوند ، و نه توسط سایت centraldiesel مکانیسم های مختلف. پس از چنین گرمایی، شما می توانید به راحتی شروع به حرکت در دنده کاهش یافته و انقلاب های کم. اکثر تولید کنندگان نیاز به یک سوال دارند که آیا موتور دیزل را با دولت توربین گرم می کند که واحدهای مدرن یک سیستم تزریق دارند که به شما امکان می دهد بلافاصله شروع به حرکت کنید، زیرا روغن از سطح آستین به علت درست نیست پیاده سازی سوخت اسپری شده است. در طول این مدت، آن را گرم می کند تا 40-50 درجه سانتیگراد، قطعات گرم، روغن رقیق شده، سوخت ترکیبی سوخت کامل در سیلندر است.

این مکانیسم به شما امکان می دهد محتوای مونوکسیدکربن و هیدروکربن هایی را که وقت سوختن ندارند ، کاهش دهید ، که اغلب در سرعت های پایین اتفاق می افتد. در این نوع موتورهای دوزمانه سوپاپ تنفس هوای تازه، نظیر آنچه در موتورهای چهارزمانه ذکر شد وجود ندارد؛ و به جای آن در فاصله معینی از سرسیلندر، مجراهایی در بدنه سیلندر تعبیه شده است؛ که پیستون در قسمتی از مسیر خود جلوی آنها را میبندد، اصول کار این موتورها در دوزمان است، که در واقع در هر دور چرخش میللنگ اتفاق میافتد. در واقع موتورهای دیزل بیشتر برای کارهای قدرتی ، سنگین و آهسته مناسبند مانند کامیون ها، اتوبوس ها، تراکتورها، بولدوزرها و ماشین آلاتی از این دست. کاربردهای نوعی- این ژنراتور بار یکسان پیوسته را راهاندازی میکند و یا به موازات توان مصرفی پیوسته و اصلی برای ماکزیمم سطح مجاز ۸۷۶۰ ساعت در سال واقع میشوند. حال در مرحله اول سطح روغن دیزل ژنراتور را بررسی کنید.

هنگامی که عیبی رخ می دهد، گردش روغن دیزل در مدار روغن کم فشار تحت تأثیر قرار می گیرد، بنابراین بر عملکرد طبیعی مجموعه دیزل ژنراتور تأثیر می گذارد. بنابراین میتوان گفت موتورهای دیزل ایمن تر از بنزینی هستند. بنابراین معمولاً هزینه طراحی و ساخت موتورهای دیزلی نسبت به بنزینی بیشتر است. بیشتر وسایل نقلیه سنگین مدرن مانند کامیونها و اتوبوسها، کشتیها، قطارهای طولانی، ژنراتورهای برق قابلحمل در مقیاس بزرگ، و بیشتر وسایل نقلیه معدنکاری و کشاورزی دارای موتورهای دیزل هستند. شافت متعادل کننده. ژنراتورهای کوچک الکتریکی اغلب از یک سیلندر دیزل استفاده می کنند. کنترلرهای موتور و دیزل محصول DEIF کشور دانمارک، جهت کنترل و سنکرون ژنراتورهای برق اضطراری طراحی و ساخته شده اند. موتورهای دیزل ولوو پنتا جهت استفاده در دیزل ژنراتور ولوو پنتا بسیار کارآمد و مقرون به صرفه می باشند. تمام راهنمایی های فوق به راننده کمک می کند تا صرفه جویی در وقت و جلوگیری از مشکلات بیشتر با یک واحد دیزل، و همچنین به طور قابل توجهی عمر مفید آن را گسترش دهد.

معلوم می شود گزینه بهینه زمستان گرم شدن از 5 تا 10 دقیقه بسته به درجه حرارت در فضای باز خواهد بود. گرانروی روغن زیاد است لذا برای رفع مشکل از روغن باکیفیت و با درجه مناسب نسبت به شرایط اب و هوایی استفاده کنیم. حال ما به ویژگی های یک موتور دیزلی خواهیم پرداخت: از چه قطعاتی تشکیل شده است ، تفاوت آن با آنالوگ بنزین و همچنین ویژگی های راه اندازی و کار این موتور احتراق داخلی را در شرایط مختلف در نظر بگیرید. ما قبلاً در مورد اصل کارکرد و دستگاه موتور بنزینی بحث کردیم. این کار بر روی یک اصل فشار کشیدن کار می کند.

در دسترس بودن سوخت: دارندگان خودروهای دیزلی باید سوخت مورد نیاز خود را از یک شبکه توزیع سوخت تامین کنند که بسیار از شبکه توزیع سوخت بنزینی محدودتر است. به سوخت خود متکی است. در فصل سرد، گریس در میل لنگ موتور ضخیم است. حرکت پیستون از بالا به پایین توسط میله ای به اسم شاتون که به میل لنگ متصل است باعث چرخش میل لنگ شده و انرژی مکانیکی را تولید می کند. این محفظه که، کانوپی نام دارد اگرچه باعث سنگین تر شدن وزن موتور برق می شود اما صدای ناهنجار آن را تا حد قابل قبولی کاهش خواهد داد.

برای اینکه خودروهای سبک با موتور دیزلی از استاندارد زیست محیطی بالایی برخوردار باشند ، به سیستم های اضافی مجهز است که از احتراق بهتر مخلوط سوخت هوا و استفاده از کل انرژی آزاد شده در طی این فرآیند اطمینان حاصل می کند. برای راه اندازی آسان تر، بسیاری از دستگاه های حفاظت از، شمع های رشته ای، و غیره استفاده می شود، اما هنوز چقدر نازل های دیزل موثر سوخت را اسپری می کنند، بستگی به دمای واحد قدرت دارد. موتور دیزل برای حداقل 5 دقیقه مورد نیاز است، برای تمام اجزای طبیعی که طبیعی هستند، کافی است (مگر اینکه شمع احتراق البته در شرایط کاری قرار گیرد). البته تعمیر دیزل ژنراتور هایی که دائماً در حالت کار هستند و یا در محیط های نامناسب محیطی و هوایی قرار دارند امری کاملاً طبیعی و عادی می باشد. بدیهی است که میزان مصرف سوخت دیزل وابسته به عوامل متعددی است که می توان توان موتور دیزل یا دیزل ژنراتور، میزان بارگزاری و حتی شرایط محیطی و فنی دستگاه را از آن جمله دانست.

در فصل گرم، به اندازه کافی بیش از 1-2 دقیقه دیزل گرم شدن در مقابل سفر، و در روند رانندگی موتور به سرعت و به طور کامل گرم خواهد بود. اما در موتور های دیزلی روند کار بسیار فرق می کند ( بالا تر توضی داده ایم ) . از آنجا که دارای یک پیستون است ، هنگام سوزاندن HTS لرزش شدیدی ایجاد می کند. در زمستان، پنج تا ده دقیقه برای گرم کردن یک موتور دیزل با توربین و حدود 2 دقیقه در تابستان مورد نیاز است. ، بنابراین ، اشتعال آن طبق یک اصل متفاوت اتفاق می افتد ، که با احتراق بنزین متفاوت است.