راهنمای کامل و جامع خرید گوشی سامسونگ در ایران

ظاهر خود گوشی هم بستگی به خرید شما دارد؛ اما گوشیای که من آن را بررسی کردم، قاب پشتی آبی رنگی داشت که چهارتا دوربین را به صورت افقی و در دو ستون کنار هم قرار داده و نام سامسونگ هم پشت گوشی کمی پائینتر از مرکز نوشته بودند. خب یک محافظ بسیار عالی برای گوشی است که علاوه بر زیبا کردن پنل پشتی گوشی یک محافظ بسیار عالی برای پنل پشتی گوشی می باشد که در هنگام افتادن و یا خط و خش به خوبی محافظت می کند. این سریها بر حسب کیفیت ساخت و نوع کاربری متفاوت هستند، برای مثال سری Note، S و Z جزو گوشیهای بالا رده و سری A و M از موبایلهای میان رده به شمار میروند. این سری از سختافزار رده بالا و طراحی زیبا بهره میبرد و تجربهی کاربری خاص خود را به مخاطب القا میکند. برای مثال در خصوص گوشی گلکسی A50 یا گوشی گلکسی A20 این سری کاربران به دفعات از داغ شدن غیر معمول بدنه این دستگاه ها شکایت داشته اند و همین مساله موجب نارضایتی آن ها شده است.

لوازم جانبی گوشی

پس بهتر است حتماً انواع لوازم جانبی اصلی تهیه کنید تا از بابت کیفیت و دوام آن آسودهخاطر باشید.موبایل استقلال مفتخر است که اعلام کند تمامی محصولات ما با کییت اصلی و گارانتی متناسب شرکتی و پشتیبانی کم نظیر ارائه خدمات میدهد. همانطور که می دانید لبه ها و گوشه های موبایل و همچنین پنل پشتی کمی ظریف و حساس هستند و امکان دارد با کوچکترین ضربه ای ترک بخورند و یا بشکنند پس بهتر است از قاب یا کاور گوشی استفاده کنیم. بامپر هم یک نوع قاب برای گوشی به حساب می آید ولی برای افرادی است که می خواهند پنل پشتی گوشی شان را در معرض دید بگذارند و فقط از فریم اطراف گوشی محافظت کنند برای خرید بامپر اقدام خواهند کرد. یک باتری با دوام با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است که با شارژ 100 درصدی آن میتوانید به راحتی 1 تا 3 روز از گوشی خود استفاده کنید.

بررسی لوازم جانبی گوشی

اگر سری به یک فروشگاه لوازم جانبی عمده بزنید، میتوانید انواع مختلف اسپیکر با تعداد بلندگوی متفاوت و سیستمهای صوتی مختلف را مشاهده کنید. این فروشگاه مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام لوازم جانبی موبایل و همچنین لوازم جانبی خودرو و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می کند، چیده شده است. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می کند در اینجا پیدا خواهید کرد. دوربین گوشیهای موبایل ما بیش از آنچه که تصور میکنید قدرتمند هستند. مهم ترین ویژگی برند سامسونگ این است که محصولات متنوعی را با بهترین قابلیت ها در قیمت ها متنوع عرضه می کند.سامسونگ یکی از برندهایی است که به کیفیت گوشی های میان رده اهمیت بسیاری می دهد.

خرید گوشی شیائومی

ما در این مقاله قصد داریم که به شما کاربردی ترین لوازم جانبی موبایل را معرفی کنیم راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل را برای شما انجام دهیم. یکی دیگر از لوازم جانبی هایی که هنگام خرید گوشی باید آن را خریداری کرد پاوربانک است. به این ترتیب میتوانید برای وسیلهای که از آن استفاده میکنید،انتخاب صحیح و درست را داشته باشید. شارژر بیسیم برای کسانی که میخواهند بدون درگیری با سیم و کابل گوشی خود را شارژر کنند، بهترین گزینه محسوب میشود. به همین منظور از امکانات بیشتری نسبت به مدلهای استاندارد برخوردار هستند که شامل فن، دکمه یا صفحهنمایش ثانویه میشود. در کشور عزیزمان ایران گوشی های سامسونگ بیشترین متقاضی را دارند و دلیل آن هم یک مورد می تواند باشد و آن کیفیت مناسب گوشی های سامسونگ است گوشی سامسونگ جزو پرفروش ترین گوشی های بازار داخلی ایران می باشد.قیمت گوشی های سامسونگ به گونه ای هست که می تواند همه سلایق را پوشش دهد یعنی اگر شما هر چقدر هم پول یا بودجه داشته باشید می توانید از گوشی های سامسونگ استفاده کنید.

خرید گوشی سامسونگ

در حال حاضر انواع پایه و هولدر به بازار عرضه شدهاند که به صورت خودکار کار میکنند در موبایل استقلال جدیدترین و با کیفیت ترین هولدرهای موجود بازار تهیه شده است که شما عزیزان بتوانید بهترین بهره را از آن ببرید. ساعت و بند هوشمند از دیگر لوازم جانبی گوشی موبایل است که این روزها بسیار رواج دارد. اگه قصد خرید گوشی، ساعت هوشمند و لوازم جانبی رو دارید، میتونید به سایت فروشگاه اینترنتی آوند موبایل سر بزنید که هم فروشگاه معتبری هستند و هم تنوع کالایی خوبی دارند. انجام میگردد. به محض ورود به سایت موبونیو با دنیایی از کالا رو به رو می شوید! فروشگاه لوازم جانبی موبایل موبونیو به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی در زمینه خرید اینترنتی لوازم جانبی گوشی موبایل شامل انواع گلس و محافظ صفحه نمایش، قاب و کاور، کیف هوشمند، هدفون و هدست، شارژر، کابل شارژ و انتقال دیتا، کارت حافظه، هدست واقعیت مجازی، لوازم جانبی عکاسی با موبایل و دیگر محصولات مربوطه می شود.

موبایل سامسونگ

تمام گوشیها موبایل سامسونگ که برای خرید در فروشگاه اینترنتی لیپک موجود هستند دارای گارانتی معتبر میباشند و در بستهبندی پلمپ کارخانهای و به صورت اورجینال در اختیار خریداران قرار میگیرند. در گفتگوهای به عمل آمده با برخی مشتریان متوجه این مسئله شدیم و باعث خوشحالی است که یک فروشگاه موبایل در شهر اهواز تا این اندازه به کیفیت پشتیبانی پس از فروش خود توجه ویژه ای دارد. تصاویر پرتره، نکته مثبت دیگری است که علاقه مندان به ثبت تصاویر برای شبکههای اجتماعی، میتوانند از آن راضی باشند. البته به یاد داشته باشید که باید حتماً پاوربانک اورجینال و با کیفیت تهیه کنید و سعی کنید روز برندهای معروف باشد تا بتوانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید و هیچ صدمه ای به باتری گوشی شما نزند.

بررسی گوشی شیائومی

جالب است بدانید که لوازم جانبی اپل واچ نیز بسیار گسترده هستند! وقتی که صحبت از لوازم جانبی موبایل سامسونگ یا لوازم جانبی شیائومی در زمینه دوربین به میان میآید، باید خودتان را برای تنوعی بینظیر و گسترده آماده کنید. سری ردمی نوت ۱۰ در حال حاضر میزان جدیدترین گوشیهای خود یعنی ردمی نوت و ردمی نوت ۱۰ پرو است که هر کدام ارزش خرید بسیار زیادی دارند و به نوعی میتوان ارزش خرید ردمی نوت ۱۰ شیائومی را بسیار زیاد دانست. پاوربانک نوعی دیگر از لوازم جانبی مرتبط با گوشی موبایل به حساب میآید.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

گلس محافظ نوعی دیگر از لوازم جانبی گوشی موبایل است. ولی حالا شما برای گوشی خودتان ارزش قائل شوید و هنگام خرید گوشی ، لوازم جانبی را فراموش نکنید و لوازم جانبی مانند گلس مقاوم یا کاور گوشی از مهمترین لوازم جانبی گوشی به حساب میایند. هندزفری به نوبه خود یک وسیله جانبی بسیار مهم به حساب میآید. دوربین عقب یک بار دیگر بهبود یافت و به یک ماژول 16 مگاپیکسلی رسید. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بوده و دارای دریچه دیافراگم f/2.0 است. دوربین جلویی این گوشی نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی f/2.0 است که میتواند تصاویر خوبی را ثبت کند. نمایندگی های سامسونگ موبایل آباد طبق خواسته شما این اطمینان را به شما میدهند که باتری تعویضی اورجینال و با کیفیت باشد در حالی که هزینه آن کم تر هم میباشد. این گوشی با چیپست تکهستهای، ۵۱۲ مگابایت رم و نمایشگر ۴ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ راهی بازار شد و در آن دوران، کاربران گوشیهای اندرویدی باید به همین ویژگیها بسنده میکردند.

ساعت هوشمند امکانات بسیار عالی را در اختیار کاربران قرار فروشگاه اینترنتی فونر میدهد. کاربران علاقهمند به نصب بازیهای متوسط و نسبتاً سنگین و برنامههای پرحجم میتوانند به خرید این گوشی زیبا و در عینحال اقتصادی فکر کنند. ولی فکر کنید هنگام سفر هستید و گوشی شما در حال خاموش شدن است پس بهترین گزینه خرید پاوربانک است تا همیشه بتوانید گوشی خود را شارژ کنید. معمولاً مشکلاتی مانند شکستن صفحه نمایش و یا شکستن پنل پشتی گوشی و یا حتی خراب شدن باتری گوشی تعمیراتی است که اگر لوازم جانبی مناسب نخرید باید هزینه زیادی را پرداخت کنید. و حتی لازم نبود برای اینکار آنچنان از کیفیتش کم کند.