راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ در محدوده قیمت 20 تا 25 میلیون تومان

پس به دنبال گرافیک بالا باشید (مثل 1650 یا 3050 که البته در لپ تاپ های زیر 20 میلیون پیدا نمیشن). ولی اینطوری هم نیست که لپ تاپ 15 میلیونی نتونه gis رو باز کنه، فقط مسئله کند بودن و زمان بر بودنه. به همین دلیل پیشنهاد من اینه به فکر بودجه 20 و ترجیحا 25 میلیون باشید. هیچ لپ تاپ 15 میلیونی گرافیک عالی نداره ولی گرافیک لپ تاپ شماره 1 از بقیه بهتره. همچنین لپ تاپ‌های کوچک معمولا قابلیت ارتقای کمی دارند (در بخش رم و هارد دیسک).

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون

شما هرگز یک لپ تاپ مخصوص بازی مانند این را نخواهید دید و شاید ذهن‌تان هم نتواند وجود آن را باور کند. این لپ تاپ یک پردازنده گرافیکی معمولی دارد که کارهای سبک را انجام می‌دهد و یک کارت گرافیک مستقل دیگر هم دارد که مجهز به دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد. در ادامه فهرست بهترین لپ تاپ‌ها تا 15 میلیون تومان را معرفی کرده‌ایم که دارای 5 عنوان می‌شود.

با این وجود برخی لپ‌تاپ‌های گیمینگ در بازار وجود دارند که با کمی تحقیق و داشتن اطلاعات کافی از مشخصات آنها، چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه خروجی، می‌توانید آنها را انتخاب کنید. محصولاتی از برند‌های معتبر و دارای مشخصات سخت‌افزاری متناسب که جواب خود را در بازار به خوبی پس داده‌اند. لپ تاپ Raider GE76 12UGS شرکت ام اس آی یکی از جدیدترین و قدرتمندترین محصولاتی است که به تازگی وارد بازارهای ایران شده و در نتیجه به بهترین سخت افزارها مجهز است. به جرأت می‌توان گفت که سری رایدر شرکت MSI یکی از سری لپ تاپ های برتر دنیا هستند که در کشور ما نیز عرضه می‌شوند. در نظر داشته باشید در این محدوده قیمتی لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo Legion 5 – OB نیز گزینه‌ی مطلوبی است.

به طور کلی بهتر است که از حافظه SSD استفاده کنید؛ اگر بخواهیم قیمت و کارایی را روی دو کفه ترازو قرار دهیم، انواع حافظه هیبرید برنده می‌شوند. حافظه‌های هیبرید یا حافظه ترکیبی، ترکیبی از حافظه SSD و HDD است. در این ترکیب فایل‌های حجیم شما در حافظه HDD ذخیره شده و از حافظه SSD برای اجرای نرم افزارها و بازی‌ها استفاده خواهد شد. فضای ذخیره سازی همان حافظه‌ ثابت و پایداری است که ویندوز، بازی‌ها و نرم افزارهای مورد نیاز شما روی آن نصب می‌شود. این حافظه باید سریع باشد، چراکه بارگذاری یک بازی یا اجرای یک نرم افزار از روی آن انجام می‌شود.

  • در بدترین شرایط، این یک لپ تاپ مخصوص بازی است که زیبا به نظر می‌رسد و قادر است که بازی‌های سنگین را اجرا کند.
  • پس در ادامه با راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ همراه تکنولایف باشید.
  • لپ تاپ‌هایی با ابعاد 13 تا 15 اینچ تعادل خوبی را از جهت عملکرد و قابل حمل بودن ارائه می‌کنند.
  • پس تصور نکنید که اگر پردازنده این دستگاه رایزن است توانایی اجرای بازی یا برنامه‌ها را ندارد.
  • این نوت بوک از پردازنده AMD Ryzen و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX استفاده می‌کند و نتایج بسیار خوبی را در بخش بازی تسک‌های چندگانه ارائه می‌دهد.

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ در محدوده قیمت 20 تا 25 میلیون تومان این فناوری جدید می‌توانند نتیجه مشابهی را به ارمغان بیاورد، با این تفاوت که قابلیت پشتیبانی روی GPUهای قدیمی را نیز دارد. اگر چه DLSS از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، اما AMD از الگوریتم‌های افزایش مقیاس فضایی پیشرفته برای افزایش رزولوشن کمک می‌گیرد. در صورتی که سوال و یا راهنمایی بیشتری نیاز است، در بخش کامنت‌ها پاسخگوی شما دوستان خواهیم بود. این فن‌های جدید دارای ۸۴ پر بوده و از مدل Arc FLOW توسعه داده شده‌اند و می‌توانند جریان هوا را نسبت به نسخه‌های قبلی استریکس، تا ۵ درصد بیشتر فراهم کنند.

از ویژگی‌های دیگر این لپتاپ می‌توان به حافظه یک ترابایتی و تعداد پورت‌های زیاد آن اشاره وب سایت بسیار توصیه شده کرد. از طرفی نسبت به دستگاه‌های دیگر لیست راهنمای خرید لپتاپ گیمینگ، از طراحی آرام‌تر و به نظر شخصی من زیباتر برخوردار است. در اصل لپتاپ Lenovo Legion 5 Pro 16IAH7H برای افرادی مناسب است که تنها به گیمینگ روی لپتاپ خود نمی‌پردازند. انتخاب دوم در این بازه نماینده خوش نام شرکت ایسر و از خانواده Predator می‌باشد که بجز در بخش پردازنده و رم، قدرت بیشتری را نسبت به لپ تاپ لنوو در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین می‌تونید تنوع بالایی از لپ تاپ های ایسوس رو از دسته بندی لپ تاپ های ایسوس ببینید. اگر چه که من از Lenovo Legion 5 کاملا راضی هستم و می‌توانم بگوییم هیچ عیب و ایرادی ندارد اما تنها معضل آن وزنش است. ایسوس بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت در میان شرکت‌های تایوانی است. ایسوس بدون شک بهترین مادربردهای کامپیوتر بازار را تولید کرده و سهم بالایی از فروش جهانی را به خود اختصاص داده است.

لنوو lenovo – بهترين لپ‌تاپ باقیمت مناسب