دریچه بازدید داکت اسپلیت قیمت دریچه بازدید 29 شهریور 1401 ایران مکانیک

دریچه بازدید چوبی را نیز می‌توان به صورت دیواری و بعضاً به صورت سقفی استفاده کرد. قیمت دریچه بازدید چوبی به فاکتور های متعددی نظیر قیمت روز ورق MDF ، اندازه دریچه و هزینه طراحی و ساخت آن دارد. این محاسبه بدین شکل است که محیط کانال یا دهانه در اندازه طول کامال و در هزینه واحد ضرب می شود تا هزینه کل به دست آید. طراحی و ظاهر دریچه کولر بسیار مهم می باشد و در ساخت و طراحی دریچه کولر باید دقت لازم به عمل آید زیرا دریچه کولر تاثیر بسزایی در زیبایی و دکوراسیون محل مورد نظر دارد. مورد آخر اینکه، نحوه ی اتصال پره ها و راحت جا به جا شدن دمپر دریچه کولر نیز از نکاتی می باشد که در هنگام خرید بسیار مهم می باشد. در نقاطی که ساختار به صورت کلاف زیرکار و کاملا استاندارد و گونیا باشد بطور عمومی از کلاف ۳ سانتی برای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می شود.

درج شیارهای پله‌ای شکل بر روی درب دریچه موجب تامین هوای مورد نیاز تجهیزات فن کویل خواهد شد. در صورتی که نیازمند هوای بیشتری برای کارکرد صحیح فن کویل باشید امکان استفاده از شیارهای پلکانی (گل مانند) در دو سمت درپوش دریچه را خواهید داشت. اتصال در حالت لولایی یا وزنه‌ای نیز به سلیقه مشتری مرتبط بوده و حالت دریچه گل سقفی فن کویل برای ادارات بسیار مناسب است.

فروش دریچه بازدید کناف فروش دریچه زیر فن کویل

از طرفی کاهش وزن و تنوع رنگی بالا موجب تمایل مشتریان به خرید و نصب این مدل از دریچه‌ها شده است. فن کویل و داکت اسپلیت به‌طور معمول نشتی آب داشته و دریچه‌های بازدید مورد استفاده برای آن‌ها باید مقاومت مناسبی در برابر رطوبت داشته باشند. همچنین این نوع از متریال برای مناطق مرطوب مناسب بوده و موجب افزایش عمر و ماندگاری دریچه خواهد شد. خدمات ، ساخت و نصب انواع دریچه کولر و تهویه ساخت و نصب انواع دریچه بازدیدنصب برزنت انواع دستگاه های هوا ساز ، فن کویل و…..

رشد ۲۱ درصدی خرید خانه ایرانیان در ترکیه/ ۴۶۰۰ خانه طی ۷ ماه اخیر خریداری شد

مثلا دریچه هایی که درب وزنه ای دارند در مقایسه با آنهایی که درب لولایی دارند؛ قیمت به نسبت کمتری دارند. شرکت ایران مکانیک عرضه کننده انواع دریچه بازدید در جنس و ابعاد مختلف است. شما می توانید برای مشاوره رایگان خرید دریچه بازدید و استعلام قیمت روز دریچه بازدید با شرکت ایران مکانیک تماس بگیرید. دریچه های بازدید در قسمت های مختلف واحدهای مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی قابل استفاده است.

  • دریچه بازدید چوبی را می‌توان هم به صورت پیچ ازرو و هم به صورت پیچ از تو(پیچ مخفی) نصب کرد.
  • قابلیت ساخت در دو سبک وزنه‌ای و لولایی در چندین رنگ برای این مدل نیز وجود دارد.
  • دریچه­ های بازدید کنافی نیز که امروزه در اکثر ساختمان‌ها و تأسیسات ساختمانی در داخل دیوار و سقف کاذب نصب می­شوند که در مواقع اضطراری کاملاً قابل‌دسترسی هستند.
  • معماران ساختمانی در زمان ایجاد یک بنای جدید باید پس از جاگذاری تمامی تجهیزات به فکر زمان سرویس، تعمیر و نگهداری قطعات نیز باشند.
  • همچنین با استفاده از مدل‌های شکیل و خاص دریچه فن کویل امکان تغییر ظاهر سقف در محل نصب فن کویل نیز وجود داشته و این امر به بهبود دکوراسیون داخلی ساختمان کمک خواهد کرد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت قیمت دریچه بازدید 29 شهریور 1401 ایران مکانیک با توضیحاتی که در بالا عنوان شد از دریچه بازدید می توانید برای تاسیسات آتش نشانی، شیرآلات، به عنوان درب شوتینگ زباله و مواردی از این خرید دریچه بازدید قبیل استفاده نمایید. لازم است تا دریچه بازدید به راحتی نصب شود و نیاز به وقت و هزینه زیادی برای آماده‌سازی محل نباشد. به مانند دریچه گریل 9 سانتی‌متری بوده با این تفاوت که طول شیارهای گریل‌دار 18 سانتی‌متر بوده و ظاهر درپوش شلوغ‌تر از آن خواهد بود. قابلیت ساخت در دو سبک وزنه‌ای و لولایی در چندین رنگ برای این مدل نیز وجود دارد.

نکته مهم در زمان طراحی و ساخت دریچه بازدید فن کویل ساده وزنه ای این است که حتماً باید فاصله بین درب دریچه بازدید با دستگاه فن کویل چک گردد. زیرا در صورت کم بودنِ این فاصله امکان عدم بهره برداری از این دریچه بازدید در آن محل موجو است. این موضوع باید حتما در زمان سایزینگ قاب زیرکار دریچه بازدید مورد توجه قرار گیرد. با اتمام ساخت فریم و درب دریچه بازدید فن کویل ساده وزنه‌ای، برای زیبایی ساختار دریچه بازدید و محافظت بدنه دریچه بازدید در برابر خراشیدگی و آسیب هایی از این دست باید سطوح داخلی و بیرونی دریچه‌ی بازدید با استفاده از رنگ کوره‌ای پودری استاتیک پوشش داده گردد. وجود کدرنگ های مختلف و زیبا باعث تناسب حداکثریِ نمای دریچه بازدید با نمای محیط می‌شود.

دریچه کولر – دریچه تهویه هوا – دریچه خطی