دانلود مستقیم اپلیکیشن صرافی کوینکس -ایران ارز دیجیتال

به عنوان مثال بزرگترین صرافی دنیا که صرافی بایننس میباشد، اجازه فعالیت افراد با آی پی کشور ایران را غیر مجاز میداند. اگر شما بدون تغییر دادن ای پی وارد صرافی شوید و معامله انجام دهید ممکن است پس از مدتی حساب شما در صرافی بسته شود. 1- Spot Trading: این قسمت مخصوص معاملات در والت Spot هستش یعنی ساده ترین حالت معامله گری. در این بخش لیست ارز های دیجیتال به صورت طبقه بندی مشاهده می شود؛ می توان تغییرات دوره های زمانی متفاوت، ارزش بازار هر ارز، ارزش معاملات در بازه های زمانی متفاوت، آخرین قیمت و تغییرات قیمت در ۷ روز گذشته را مشاهده کرد؛ این صفحه در بالای خود، دسته بندی های متفاوتی از ارز ها را به نمایش می گذارد، شما با استفاده از این دسته بندی ها می توانید گروه مورد نظر خود را سایت صرافی کوینکس انتخاب کنید.

معاملات فیوچرز با عنوان معاملات آتی نیز شناخته می شوند. صرافی کوینکس به عنوان تنها صرافی متمرکز بین المللی شناخته می شود که کاربران ایرانی را تحریم نکرده و به ارائه خدمات بدون محدودیت به آن ها می پردازد؛ در ادامه این مقاله به آموزش صرافی کوینکس می پردازیم. اینطوری که امنیت تراکنش ها پایین است . این فیلتر دارای گروه های متاورس، ان اف تی، کوین و توکن ها می باشد. با واقعیت افزوده (AR)، هنرمندان می توانند هر چیزی را که تصور کنند به نمایش های خود اضافه کنند. سپس، کاربران میتوانند برای ورود به رویدادهایی که توسط اتاقهای مجازی عمومی یا خصوصی میزبانی میشوند، گزینه Join OVR Live را انتخاب کنند. این محدودیت، شامل ورود نمیشود بلکه محدودیت در معامله است. CoinEx دارای مجوز معامله دارایی دیجیتال است، به این معنی که تمام وجوه شما که در صرافی ذخیره میشود را نمیتوان برای اهداف دیگری استفاده کرد و تضمین میکند که برای برداشت وجوه لازم نیست منتظر بمانید.

صرافی پس از ترخیص داخلی، حواله درخواستی را به آدرسهای کیف پول وارد شده صادر میکند. برخی از سرمایه گذاران تصمیم میگیرند داراییهای خود را به یک کیف پول ارز دیجیتال خارجی منتقل کنند. این تیم اعلام کرده که با مکانیزم اختصاصی موتور تطبیق سفارشات و رابط کاربری بی نظیر، به ایجاد صرافی کوینکس به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال بسیار ایمن، پایدار و با کارایی زیاد برای کاربران بین المللی پرداخته است. برای خرید تتر از صرافی کوینکس نمیتوان بصورت مستقیم این کار را انجام داد و بهتر است ابتدا از یک صرافی ایرانی تتر خریداری کرد و به کوینکس انتقال داد ، که در زیر واریز و برداشت از صرافی کوینکس coinex را در سایت ارزجو مطالعه میکنید . برای خرید روی buy BTC و برای فروش روی sell BTC کلیک کنید.

خب تمام شد این تمام کاری بود که باید میکردید تا بتونید پول را وارد صرافی کوینکس و حساب خود را شارژ کنید. سوالیه که در این مقاله بهش میپردازیم و صفر تا صد صرافی کوینکس رو براتون توضیح میدیم. برای خرید ارز از صرافی های آنلاین خرید ارز دیجیتال این آدرس را بدهید تا ارز ترون به حساب شما منتقل شود. در این مقاله سعی شد تا آموزش کاملی در رابطه با ثبت نام و کار با نرم افزار صرافی کوینکس در اختیار شما عزیزان قرار داده بشود، تیم ما امیدوار است این آموزش برای کسانی که قصد کار با صرافی کوینکس را دارند مفید واقع بشود. کاربران ایرانی گاهاً با نحوه خرید و فروش در کوینکس آشنایی ندارند از این رو قصد داریم در این مقاله شما را با آموزش خرید و فروش در کوینکس آشنا کنیم. پس از ثبت نام در صرافی کوینکس با صفحه اصلی سایت مواجه می شوید؛ در این صفحه و در بخش بالایی سایت منوهای متفاوتی مانند بازار خرید مستقیم، معامله، پرپچوال، فعالیت، پشتیبانی، سفارش، دارایی ها، حساب، زبان و واحد ارزش گذاری مشاهده می شود؛ ما را با ادامه این مقاله همراهی کنید تا به بررسی جداگانه هر کدام از این گزینه ها بپردازیم.

پس از ثبت نام و ایجاد حساب که در بخش آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس با شما به اشتراک گذاشتیم، وقت ورود به حساب است. ۵. مراحل ثبتنام با آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس به پایان میرسد و کاربران با انتخاب گزینههای مورد نظر میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و فیات بسیار باعث شده است تا افراد زیادی به سمت آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس روی بیاورند. CoinEx یکی از بزرگترین صرافی های موجود در حوزه ی ارزهای دیجیتال است که به طور رسمی اعلام کرده میزبان ساکنین داخل ایران میباشد و حتی پاسپورت ایرانی را برای احراز هویت قبول دارد.