دانستنی های علمی کوتاه و جالب

ـ با ۳۰ گرم طلا میتوان نخی به طول ۸۱ کیلومتر درست کرد . ـ تعداد افرادی که سالانه از نیش زنبور میمیرند بیشتر از کسانی است که سالانه از نیش مار میمیرند. ظروف پلاستیکی ۵۰ هزار سال طول میکشد تا در طبیعت شروع به تجزیه شدن کنند. ۵۰ %جمعیت جهان هیچگاه در طول حیات خود از تلفن استفاده نکرده اند.

دانستنی های علمی کوتاه و جالب سنت لوسیا تنها کشوری در جهان است که از روی نام یک زن، نامگذاری شده است. جملات آیا میدانید کوتاه جملات مناسبی برای عکس‌نوشته هستند. این جملات برای خواننده‌ خسته‌کننده نیستند و اتفاقا او را برای دانستنی‌های بیشتر مشتاق می‌کنند.

ـ مغز انسان بیش از سایر اعضای بدن کار میکند وبیش از20% از انرژی بدن را مصرف می کند. دانستنی های علمی کوتاه و جالب -پروانه ها با پای خود مزه را احساس میکنند . شتر در هنگام تشنگی می‌تواند ۹۵ لیتر آب را در کمتر از ۳ دقیقه بنوشد.

با توجه به واردات مستقیم شرکت ، موبایل سلام دارای انبار گسترده ای وسیع از قطعات و تجهیزات به روز موبایل و تبلت است،که می توانید این قطعات را با بهترین قیمت و دانستنیهای عجیب کیفیت سفارش دهید. در این بخش به بررسی اطلاعات عمومی و دانستنی های جالب درباره موبایل درباره تاریخچه این تکنولوژی می پردازیم. فاصله مچ دست تا آرنج شما به اندازه ی طول پای شماست.

  • در تاریخ آمده است که نازی ها سعی کردند به سگ ها حرف زدن و خواندن بیاموزند.
  • ـ هر قفل شماره‌دار ممکن است یک میلیون رمز داشته باشد.
  • بهترین استفاده را از آن کنید و از سفرتان لذت ببرید.
  • بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.
  • ـ خرس با تمام سنگینی خود میتواند با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت بدود.
  • ـ وطن اصلی اسفناج ایران است و ۱۵۰۰ سال پیش استفاده از آن در دنیا رایج شد .

24- از شمع هایتان استفاده کنید، خوشگل ترین ملافه تان را کنار نگذارید، برای روز مبادا و یا روزی خاص نگه شان ندارید، امروز همان روز بخصوص است. 18- زندگی چندان عادلانه به نظر نمی رسد، با این حال زیباست. 15- این را فهم کنید که زندگی یک مدرسه است و شما اینجائید تا بیاموزید، تا همه امتحانهایتان را بگذرانید. مشکلات تنها بخشی از این دوره آموزشی اند که درست مثل کلاس درس جبر می آیند و می روند، منتها درسهائی که از این کلاس فراگرفته می شود عمری با شما باقی خواهد ماند. 13- از خانه گرفته تا داخل ماشین و روی میز کار همه را مرتب و تمیز کنید، بگذارید انرژی تازه ای وارد زندگیتان شود.

کانال داســـــتان آموزنده کوتاه

کاربران باید دقت داشته باشند که استفاده طولانی مدت و بدون رعایت نکات بهداشتی می تواند خطرات زیادی برای آنها به همراه داشته باشد. با توجه به اینکه موبایل های امروزی همیشه و در هر حالتی در دست انسان می باشند، لذا در معرض آلودگی های زیادی نیز قرار می گیرند. در این مطلب انواع جملات آموزنده کوتاه با انواع متن های جالب و زیبا را مطالعه کردید که امیدواریم این متن ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

تیپ های کریس رونالدو در استایل های متفاوت

ـ عمیق ترین جای اقیانوسهای جهان در اقیانوس آرامو عمق آن 11 کیلومتر است. ـ مغز فیزیکدان نابغه، آلبرت اینشتین 15 درصد از حجم مغز انسان عادی بزرگتر بود. ـ رعد و برقی به طول 6/1 کیلومتر دارای الکتریسیته کافی برای روشن کردن یک میلیون لامپ است. تعداد افرادی که در جهان از موبایل های هوشمند استفاده می نمایند از افرادی که از مسواک شخصی بهره می برند بیشتر است.

بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

تعداد افرادی که سالانه از نیش زنبور می‌میرند بیشتر از کسانی است که سالانه از نیش مار می‌میرند. پرفروش ترین موبایل هوشمند اپل، موبایل آیفون 5 می باشد که بیش از 70 میلیون نمونه از این مدل در جهان به فروش رسیده است. مغز انسان تنها 2 درصد از وزن انسان را تشکیل می دهد ولی 25 درصد اکسیژن دریافتی بدن را به تنهایی مصرف می کند.

خط بریل که برای نابینایان استفاده می شود توسط پسر 15 ساله ای به نام لویی بریل یک کارگر ساده که به دلیل آسیب دیدگی کور شده بود، اختراع شد. در واقع برای اولین بار در قرن 16 میلادی این گل دوست داشتنی به هلند برده شده است و زادگاه اصلی آن کشور ایران و آسیای مرکزی می باشد. شبیه سازی بارداری و زایمان– گوجه فرنگی میوه ای است که در اواسط قرن شانزدهم به اروپا آمد. برای مدت زمان طولانی، گوجه فرنگی به عنوان یک میوه ی سمی شناخته می شد. باغبان اروپایی گوجه فرنگی را به عنوان یک گیاه تزئینی برای لباس ها، کلاه و دسته گل خانم ها استفاده می کردند.

دانستنیهای علمی

24.آیا می دانید زبان مقاوم ترین ماهیچه در بدن است. 17.آیا می دانید کوتاهترین جمله کامل در زبان انگلیسی جمله I am است. 8.آیا می دانید که سنگ بکار رفته در هرم خئوپوس در مصر به قدری است که با آن می توان دیواری آجری به ارتفاع 50 سانتی متر دور دنیا ساخت. آیا میدانید…طولانی ترین رکورد پرواز یک مرغ 13 ثانیه است.

دانستنیها پزشکی