خرید کلاهک دودکش چقدر پول می خواهد؟ + جزییات قیمت

خرید کلاهک دودکش چقدر پول می خواهد؟ + جزییات قیمت

پس به منظور جلوگیری از مرگ خاموش باید حتما لوله بخاری و کلاهکش به شکل H باشد. این کلاهک به لحاظ ساختار نیز به دو صورت گِرد و چهارگوش بنا به سفارش کارفرما تولید و عرضه می‌گردد. جنس و مواد به کار رفته کلاهک H چهارگوش بیشتر از ورق‌های گالوانیزه، سیاه، روغنی، رنگی و ورق‌های استیل می‌باشد. کلاهک ها پوشش های محافظی هستند که در بالای دودکش شما نصب می شوند.

شباهت شکل ظاهری این کلاهک با خانه‌های چینی و ژاپنی موجب این نام‌گذاری شده است. کلاهک ژاپنی با انواع فلز و در رنگ‌های مختلف تولید شده و با خاصیت رنگ نسوز از دوام بالایی نیز برخوردار است. کلاهک کلبه ای با انواع ورق از جمله روغنی، سیاه، گالوانیزه، رنگی و حتی استیل قابل ساخت می باشد. شکل ظاهری لوله بخاری که H است، ناشی از این دلیل است که شکل H لوله بخاری در واقع دود را به صورت کامل از خانه خارج می کند و مانع از بازگشت مجدد دود به خانه و لوله میشود.

  • این دسته از کلاهک ها مصرف انرژی را با حد خوبی کاهش می دهند و به همین دلیل محبوبیت بالایی دارند.
  • دیجی مک راه کاری نوین برای ایجاد امنیت در خرید و سهولت در دسترسی و خدمات فنی به هنگام در بازار بزرگ تاسیسات است.
  • این نوع دودکش به ئو شکل طراحی و ساخته می شود که هر کدام کاربرد و ویژگی های خاص خود را دارند.
  • ممکن است به صورت تک هلالی باشد و یا دارای دو شیب و سه شیب تولید گردد.
  • حتی زمانی که شومینه شما بسته شده باشد، همچنان با مشکلات آب “پنهان” مواجه خواهید شد.
  • بدیهی است هرچه ابعاد کلاهک افزایش یابد ضخامت ورق نیز افزایش می یابد.
همچنین این تاج باید تا حد خوبی از پایه فاصله گرفته باشد تا بتواند از ورود آب باران و برف به درون پایه اصلی جلوگیری کند و در برابر خروج دود از خانه مانعی را ایجاد نکند. دسته پره ای چهارگوش پرکاربردترین نوع دودکش است که دارای چندین پره با شکل Z انگلیسی می باشد. این پره ها در این کلاهک به صورتی قرار گرفته اند که از ورود آب، برف، گرد و خاک یا دیگر عوامل مزاحم به داخل خانه جلوگیری کنند. ارتفاعی که بهتر است این کلاهک نصب شود در حدود ۳۰ سانتی متر است، اما بسته به محدودیت فضایی یا ضرورت می توانید آن را تغییر دهید، فقط مطمئن شوید که دود داخل خانه را به خوبی خارج می کند و هوا محبوس نمی شود.

این کلاهک به شکل حرف لاتین اچ بوده و برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از کلاهک ها مصرف انرژی را با حد خوبی کاهش می دهند و به همین دلیل محبوبیت بالایی دارند. برای اینکه این کلاهک در مکان های مختلف نصب می شود و ممکن است تحت حرارت های زیاد باشد باید با رنگ های مقاومی مانند الکترواستاتیک پوشش دار شود.

دریچه آلومینیومی

از جمله کاربردهای جنبیِ کلاهک ژاپنی استفاده از آن برای تامین هوای تازه ی اتاقکِ دستگاه های هواساز است. اگر بخواهیم از نزدیکترین نوع کلاهک نسبت به کلاهک ژاپنی نام ببریم باید به کلاهک پره ایِ گرد اشاره نمود که با مقطعِ پایه و پره های گرد مشابه با کلاهک ژاپنی ساخته میشود. استفاده از پوشش رنگ(رنگ پودری استاتیکِ کوره ای) در سطح بیرونی و داخلیِ تمامیِ کلاهک های بام،از جمله کلاهک ژاپنی برای جلوگیری از استهلاک زودرس بسیار ضروری است. ارتفاع پایه و تعداد پره های آن بر اساس محاسبات دقیق بصورت استاندارد تولید می گردد تا در جریان تخلیه و مکش دود و آلاینده احتلالی بوجود نیاید.

کانال کشی کولر