خرید و قیمت انواع چرخ خیاطی از بهترین های بازار باسلام

با کمک یک قلم مو نازک می توانید قسمت های داخلی را هم از وجود پرز پاک کنید. چقدر به خیاطی کردن علاقه دارید؟ آیا خیاطی کردن را به عنوان یک شغل می‌بینید یا برای سرگرمی به آن علاقه مند هستید؟ جدا از این که خیاطی یک شغل جذاب و حرفه‌ای است یک سرگرمی ایده‌آل است که احتیاج به استعداد و ذوق و هنر دارد. خیاطی شغلی است که شما با انواع پارچه‌ها با جنس و طرح‌های متفاوت سروکار دارید. این که بتوانید از یک پارچه به طور کامل استفاده کنید و آن را هدر ندهید هم یک هنر است و باید حسابی در این مورد صرفه جویی کنید.

اما به طور خلاصه می توان گفت که در صورتی که قصدتان از خرید چرخ خیاطی برای مصارف خانگی و کارگاه های کوچک است، انتخاب یک مدل چرخ خیاطی خانگی به احتمال زیاد جوابگوی نیاز شما خواهد بود. اما چنانچه کارگاهی بزرگی دارید و یا قصد خرید برای کارخانه و تولیدی خود را دارید، بهتر است برای هر بخش از کار خود یک چرخ خیاطی متناسب با کاربرد آن بخش تهیه نمائید. شرکت های مختلفی از جمله چرخ خیاطی کاچیران، چرخ خیاطی ژانومه،چرخ خیاطی مارشال،چرخ خیاطی ژانیما و…

چرخ خیاطی وترون مدل SPW

این چرخ‌های خیاطی فقط برای دوختن دکمه‌ها به لباس و هر چیزی که دکمه لازم داشته باشد، تولید شده‌اند. این موتور، نیروی به حرکت درآوردن سوزن چرخ را تامین می‌کند. البته این چرخ‌ها پدال پایی برقی دارند و سرعت حرکت سوزن را با فشار دادن پدال پایی برقی می‌توان کنترل کرد. با استفاده از این نوع چرخ خیاطی برقی، کاربر می‌تواند با هر دو دست پارچه را بگیرد. چرخ خیاطی یکی از لوازم ضروری در هر خانه‌ای است، اما این وسیله مهم و ضروری را چقدر می‌شناسید؟ با ما در «درجه» همراه باشید تا با انواع چرخ خیاطی آشنا شوید.

همانطور که همگی به خاطر داریم و احتمالاً هنوز هم در هر خانه ای احتمال وجود آن باشد، چرخ خیاطی دستی است که از اولین دستگاه ها برای انجام کارهای دوخت و دوز در هر خانه ای بود. امروزه به خاطر افزایش سرعت انجام کارها، در بخش دوخت و دوز نیز چرخ خیاطی برقی جایگزین چرخ خیاطی دستی شده و در هر خانه ای یک چرخ خیاطی برقی و امروزی دیده می شود. چرخ‌های خیاطی بر اساس کاربرد به دو دسته صنعتی و خانگی طبقه‌بندی می‌شوند. چرخ خیاطی صنعتی از انواع چرخ‌هایی است که تخصصی هستند و هر دستگاه چرخ خیاطی مخصوص یک کار است. مثلا برخی از چرخ‌های صنعتی فقط راسته‌دوزی می‌کنند و برخی دیگر فقط زیگزاگ می‌زنند. از طرفی، چرخ‌های خانگی برای استفاده خانگی است و به تجهیزات و دوخت‌های مختلفی مجهز است اما برای دوخت و دوز در حجم کم مناسب‌اند.

چرخ خیاطی ژانومه مدل 802 دارای بدنه کاملا فلزی مستحکم و بادوام است و دارای قابلیت تعویض دستی ژتون و 44 مدل دوخت گلدوزی متنوع asilbekharid.com و زیبا است. این چرخ خیاطی دارای قابلیت تنظیم سوزن در گلدوزی قابل استفاده برای انواع پارچه از ضخیم تا نازک است. این مدل ازمحصولات شرکت ژانومه ، یک مدل رایج چرخ خیاطی گلدوزی در دنیا است که برای دوخت انواع دوخت های ساده دوزی، گلدوزی، تکه دوزی، زیپ دوزی و دکمه دوزی مناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری چرخ های خیاطی خانگی رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند. با توجه به قیمت و دوام مناسب این محصول در تهیه جهیزیه و مصارف خانگی بسیار کاربرد دارد.

  • همچنین، دارای یک دکمه مُد است که 2 حالت دارد، در حالت اول با یک بار کلیک کردن اندازه عرض دوخت نمایش داده می شود که می‌توانید با کمک دکمه های کم و زیاد، اندازه عرض دوخت را از 1 تا 0 تغییر دهید.
  • یک چرخ خیاطی مدرن باید پارچه را هم به طرف جلو و هم عقب بدوزد.
  • در واقع استقبال بسیار خوبی از آن شد، زیرا مردم دیگر مجبور نبودند زمان زیادی را صرف دوخت لباس با دست کنند.
خرید و قیمت انواع چرخ خیاطی از بهترین های بازار باسلام

قطر این استوانه در چرخ‌های مختلف معمولا فرق می‌کند و از ۵ تا ۱۶ سانتی‌متر متغیر است. چرخ های خیاطی خانگی چند نوع دوخت دارند که حرفه ای ترشان به 20 تا 100 نوع دوخت مجهز هستند. اما چرخ های صنعتی فقط یک نوع دوخت دارد و معمولاً مخصوص یک کار خاص از دوخت و دوز هستند. چرخ خیاطی در دوره انقلاب صنعتی جهت کم کردن کار دستی و سرعت بخشیدن به امر تولید اختراع شد. با اختراع چرخ خیاطی از حدود سال ۱۸۷۰ تا به امروز، تغییرات بسیار زیادی در صنعت دوخت و تهیه لباس انجام شد.

اگر برای قرار دادن این دستگاه، فضای کافی ندارید، در هنگام خرید، حتما ابعاد آن را در نظر بگیرید. مهم ترین نکته هنگام خرید، خدمات پس از فروش و گارانتی است که باید در نظر گرفته شود. همچنین چرخ خیاطی دست دوم نخرید، زیرا احتمال خراب شدن آن ها بسیار زیاد است.

در حالت دوم با کلیک کردن و نگه داشتن دکمه Mode می‌توانید چرخ را در حالت دوخت با سوزن دوقلو قرار دهید که در این حالت عرض دوخت بطور اتوماتیک برای حالت سوزن دوقلو تنظیم می شود. چرخ خیاطی الیزابت 310، قابلیت بازوی آزاد دارد و به شما کمک می‌کند تا به راحتی به دوخت جیب شلوار، سرآستین، آستین و البسه ظریف بپردازید. از مزایای آن می‌توان به داشتن درب اصلی، قلاب سوزن نخ کن و تنوع دوخت زیاد اشاره کرد.

چرخ خیاطی صنعتی که شامل راسته دوز-سردوز و میاندوز و… میشود که در کارگاه های دوخت لباس جهت تولید تیراژ بالای لباس مورد استفاده است که اهمیت بسیار بالایی در صنعت پوشاک و نساجی دارد. این چرخ خیاطی توسط برند جانتک تولید شده است و با قیمت مناسبی که دارد، توانسته جزو بهترین چرخ خیاطی خانگی قیمت مناسب بازار قرار گیرد. چرخ خیاطی کاچیران مدل Elizabet 310 با وزن سبک، طراحی زیبا و فضای کمی که اشغال می‌کند، جزو بهترین چرخ خیاطی‌های خانگی به شمار می‌رود. چرخ خیاطی ژانومه مدل 654A با پشتیبانی از طرح‌های دوخت متنوع، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید دوخت‌های مختلفی را با استفاده از آن انجام دهید.

قیمت خرید 10 مدل ارزانترین گوشی لمسی اندروید جهان