خرید آنلاین کتاب کمک درسی چهارم دبستان قلم چی دانلود رایگان فصل نمونه | ketabko

خرید آنلاین کتاب کمک درسی چهارم دبستان قلم چی دانلود رایگان فصل نمونه | ketabko

کارپوچینو فارسی چهارم دبستان، کتاب جذابی است و در بخش‌های مختلف آن خلاقیت را کتاب کمک درسی چهارم دبستان مشاهده می‌کنیم. بعد از تهیه کتاب با درسنامه‌های مختلفی مواجه می‌شوید که به شکلِ جامع مطالب درسی را پوشش داده است. معنی واژه‌ها به شکلِ مفصل پوشش داده و تاریخ ادبیات را خودِ شاعران و نویسندگان روایت می‌کنند.

  • مطالب موجود در این کتاب ها به یادگیری بهتر و فهم عمیق مطالب درسی کمک می‌کند.
  • تمامی افراد به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی آرتی کالا سفارش دهند و با بهترین قیمت و امکان پرداخت بصورت آنلاین و یا ” پرداخت هنگام تحویل کالا ” محصولات خود را سفارش دهند.
  • درسنامه‌های روان، پرسش‌های طبقه‌بندی‌شده، آموزش و سوالات امتحانی مهم با نام شاهکار امتحانی به همراه پاسخنامه تشریحی کامل، کتاب شاهکار ریاضی چهارم دبستان کلاغ سپید را به یکی از بهترین کتاب هایک مک درسی چهارم دبستان تبدیل کرده است.
  • کتاب درس پک چهارمانتشارات مهروماهشما را از تهیه جداگانه هریک از کتاب های کمک درسی چهارم دبستان، بی‌نیاز کرده و با درسنامه حرفه‌ای و ارائه نکات مهم، یادگیری دانش‌آموزان را آسان می‌کند.

این کتاب سطح بالایی دارد جهت آمادگی دانش آموزان برای آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان مناسب است. خدمات استادبانک به موارد زیر ختم نمی شود.تدریس خصوصی فیزیک،تدریس خصوصی شیمیوتدریس خصوصی زیستو به طور کامل تدریس خصوصی از ابتدایی تا دانشگاه جز خدمات استادبانک به شما کاربران عزیز می باشد. استادبانک یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشدِ دانشگاه شریف است و خدمتِ اصلی آن درخواست معلم خصوصی به شکل حضوری و آنلاین در سراسر ایران می‌باشد. انتخاب و تایید اساتید در استادبانک با دقت بسیار بالا انجام شده و اساتیدی که اجازه تدریس می‌گیرند جزو بهترین‌های رشته خودشان به حساب می‌آیند. تنوع بالا و تعداد زیاد سوالات تستی و تشریحی هم به همراه خلاصه دروس در جلد اول به چشم می‌خود.

پیشتاز ریاضی چهارم ابتدایی خیلی سبز

برای هر یک از درس های بالا کتاب های کمک آموزشی زیادی توسط انتشارات مختلف به چاپ رسیده است که در مقالات پایین به آن ها به طور مفصل پرداخته ایم. کتاب زیبا نویسی چهارم دبستان پویش اندیشه خوارزمی تلاش می‌کند تا با پرهیز از ترکیبات سخت و پیچیده و با جلوه هنر و میراث گران‌بهای گذشتگان، خوش‌خطی را از آن دانش‌آموزان کند. این کتاب شامل درس های ریاضی، علوم تجربی، فارسی، نگارش فارسی، هدیه های آسمان، آموزش قرآن می شود. کتاب گام به گام (درس یار) انتشارات منتشران از کتاب های قدیمی برای حل تمرین های کتاب است همانطور که از اسم این کتاب پیداس در دسته کتاب های گام به گام و حل تمرین قرار می گیرد.

فروشگاه اینترنتی کتاب

بسیاری از دانش‌آموزان در درس ریاضی مشکل دارند و در یادگیری برخی مفاهیم آن ضعیف عمل می‌کنند. در این شرایط برخی از والدین تصمیم می‌گیرند برای فرزند خود معلم خصوصی بگیرند که در عین کارآمدی، هزینه بالایی دارد. این کتاب در عین سادگی، می‌تواند پایه ریاضی فرزند شما را تقویت کند و موجب پیشرفت او در این درس شود. همچنین برای هر درس به‌صورت جداگانه و طبقه‌بندی‌شده، تمرین‌هایی در دسترس است که دانش‌آموزان با حل آن‌ها می‌توانند میزان یادگیری خود را مورد ارزیابی قرار دهند و با آمادگی بیشتری در آزمون‌های کلاسی و امتحانات شرکت کنند.