بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون آپدیت تابستان 1401 لپ تاپ فا

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون آپدیت تابستان 1401 لپ تاپ فا اگر به طراحی گرافیکی یا کار با نرم‌افزارهای معماری روی لپ‌‍تاپ خود نیاز دارید، باید بدانید که حداقل حدود ۱۹ میلیون تومان باید هزینه کنید تا بتوانید لپ‌تاپی با گرافیک مجزا تهیه کنید. اگر نمایشگر ۱۴ اینچی و کوچک مدل معرفی‌شده‌ی قبلی موردپسندتان نیست، با ۱ میلیون تومان هزینه‌ی بیشتر می‌توانید «IdeaPad 3 لنوو» را با مشخصات یکسان، ولی نمایشگز برگ‌تر ۱۵٫۶ اینچی تهیه کنید. وزن این محصول به ۱٫۷ کیلوگرم می‌رسد که البته همچنان نسبتاً سبک است.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون

مایکروسافت 3 Surface Book جدید را با سخت‌افزاری پرقدرت روانه بازار کرده است که از پس همه کارهای سنگین به‌راحتی آب خوردن برمی‌آید. لپ‌تاپ Surface Book 3 را می‌توان یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی محسوب کرد. نسل دهم پردازنده‌های سری Core i7 اینتل، حافظه داخلی SSD و 32 گیگابایت رم، از جمله عوامل قدرتمند بودن این دستگاه هستند. هدف شما در انتخاب بهترین لپ تاپ تا ۵۰ میلیون تومان باید یک کارت گرافیک لپ تاپ انویدیا از خانواده RTX3000 باشد. نکته مهم در انتخاب کارت گرافیک لپ تاپ توجه به عدد دهگان ۳۰۰۰ است؛ کارت گرافیک RTX 3080 قوی‌ترین مدل موجود روی لپ تاپ بوده و کارت گرافیک RTX 3050 ضعیف‌ترین مدل به حساب می‌آید.

این دستگاه از پردازنده شرکت اینتل Celeron N3450 پشتیبانی می کند و حافظه رم آن 4 گیگابایت از نوع LPDDR4 و حافظه داخلی 128 گیگابایت eMMC که نیاز کاربر را برای کارهای دانشجویی و روزمره برطرف خواهد کرد. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ Intel HD Graphics که حافظه اختصاصی ندارد و فقط با آن می توان وبگردی، کارهای سبک گرافیکی، فیلم دیدن و شرکت در کلاس های مجازی را انجام داد. اگر برای بازی یا گیم می خواهید لپ تاپی را خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 20 میلیون تومان را بخوانید.

این لپ تاپ به‌دلیل صفحه نمایش اولد خیره کننده، روشن و پویا که ابعاد ۱۳.۳ اینچی همراه با رزولوشن بالای ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد، در لیست ما قرار گرفته است. علاوه بر این، این لپ تاپ همراه با سیستم‌عامل کروم اجرا می‌شود که میزان مصرف باتری را تا حد زیادی کاهش داده و ماندگاری فوق‌العاده ۱۳ ساعته را برای شما خواهد داشت. اولین چیزی که در مورد صفحه نمایش شما را تحت تاثیر می‌گذارد، جزئیات بالایی است که چه هنگام تماشای فیلم و چه هنگام بازی دریافت خواهید کرد. پوشش ۷۵.۵ درصدی از طیف رنگی DCI-P3 برای لپ تاپ فراهم شده است و نسبت به خیلی از محصولات مشابه بازار بهتر است. پنل مایکروسافت به اندازه مک بوک ایر رنگارنگ نیست، اما از تینک پد X12 شرایط بهتری دارد. این نتیجه‌ای عالی است و بالاتر از مک بوک پرو با ۷۸ درصد ظاهر شده است.

داشتن چهار گیگابایت رم هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود. این کارت گرافیک در حقیقت، دستگاه پیش رو را به بهترین لپ تاپ گرافیکی و مهندسی نیز تبدیل می‌کند. افزون بر این، حالا کارت گرافیک قدرتمندتر MX450 انویدیا که به‌مراتب از MX110 یا حتی MX330 قوی‌تر است، در خدمت خریداران خواهد بود. بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون با 8 گیگابایت حافظه رم و اس اس دی 512 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا نیاز افرادی که خواهان سرعت بالاتری هستند، برطرف شود. این لپ تاپ همچنین با آخرین فناوری ها از جمله پورت USB 3.2 و انواع سیستم‌های مخصوص گیمرها همراه شده است.

شارژدهی باتری

سریع ترین ، پرقدرت ترین ، حرفه ای ترین ، خوش دست ترین و بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان ، سری ایسوس Vivobook S533EQ بهترین مینی لپ تاپ ها – A است. این لپ تاپ از پردازنده سری Core i7 1165G7 بهره می برد که بهترین پردازنده نسل جدید اینتل در سری Core i7 است و 12 مگابایت کش دارد. از طرف دیگر لپ تاپ ایسوس VivoBook S533EQ – A به دلیل داشتن 16 گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه SSD سریع ترین لپ تاپ در این محدوده قیمت به شمار می رود.

  • از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به وجود درایو نوری و وب‌کم HD و بلندگوهای بسیار عالی که لذت پخش صدای جالبی را به کاربر می‌دهند، اشاره کرد.
  • بهترین لپ تاپ های این رده را می توان سری اچ پی Pavilion D15 و سری ایسوس ROG و ایسوس TUF نامید.
  • صفحه‌نمایش آن ۱۵.۶ اینچ با روکش مات و کیفیت Full HD است که برای بازی یا تماشای فیلم، کاربردی ارزیابی می‌شود.

این لپ تاپ ۸ گیگابایت رم دارد که می‌توانید میزان رم آن را به ۱۲ گیگابایت ارتقا دهید. کماکان در انتظار مک‌های جدید اپل با تراشه‌ی M1x و نسل جدید از محصولات سرفیس مایکروسافت با ویندوز ۱۱ هستیم؛ اما بدون در نظر گرفتن برچسب قیمتی، می‌توان به گزینه‌های جذابی در بازار ایران رسید. اگر جزو افراد انگشت‌شماری هستید که قیمت محصول برایشان موضوعیت ندارد، لپ‌تاپ‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم. در این محدوده قیمت لپ تاپ 17 اینچی لنوو مدل Lenovo Legion 5 – YAC نیز محصولی بسیار مطلوب است. باتری مناسب این محصول نیز قادر است به راحتی تا 4 ساعت بدون نیاز به برق کاربران را همراهی کند.